Πρώτο βραβείο!

Μόλις απέκτησα το πρώτο μου βραβείο από το υπέροχο blog της Αλεξάνδρας, okipostisfantasias.blogspot.gr, και είμαι πολύ χαρούμενη που με τίμησε με την επιλογή της!!!

Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!!!!!

δδδ

Τώρα λογικά πρέπει να πω κι εγώ εφτά πράγματα για μένα. Ας ξεκινήσω λοιπόν:

  1. Γενικά δεν μου πολυαρέσει να μιλάω για μένα! 🙂
  2. Μου αρέσει να κοιτάζω πέρα από το προφανές.
  3. Λατρεύω τις γάτες μου, τις έχω σαν παιδιά μου και κάτι παραπάνω!
  4. Παιδικό όνειρό μου να ταξιδέψω στην Αίγυπτο και
  5. ακόμα πιο τρελό όνειρο να δω το σέλας!!! (βόρειο ή νότιο δεν με νοιάζει)!!!
  6. Λατρεύω την θάλασσα, μου ταξιδεύει το μυαλό και την καρδιά μου!
  7. Τέλος, όσο και να σιχαίνομαι το ψέμα και την υποκρισία θεωρώ ότι είναι θεμελιώδεις λίθοι για την ύπαρξη της κοινωνίας μας… Ψέματα;;;;

Αυτά λοιπόν τα λίγα για μένα. Είμαι ολοκαίνουρια στην blogoγειτονιά οπότε μέχρις στιγμής δεν είναι πολλά τα blogoσπιτάκια που ακολουθώ αλλά είναι όλα ξεχωριστά και αξιόλογα!!!Eδώ το βραβείο λοιπόν!

Σας στέλνω τα φιλιά μου κι ελπίζω να γνωριστούμε καλύτερα!!!!!

Σε ευχαριστώ και πάλι Αλεξάνδρα μου!!!!!

2 thoughts on “Πρώτο βραβείο!

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Σχολιάστε

