Κουμπαράς άλογο με powertex και γυψόγαζα

Εντάξει το να φτιάξω αυτόν τον συγκεκριμένο κουμπαρά ήταν όντως πρόκληση!!!!

Χρησιμοποίησα για πρώτη φορά γυψόγαζα….

Την επιείκειά σας παρακαλώ!!!!! 😉

Το καλούπι το είχα, ένα άλογο γλυπτό οπότε και άρχισα την επεξεργασία. Νομίζω το πέρασα 4 ή 5 φορές με γυψόγαζα!

Έπειτα το άφησα μια μέρα να στεγνώσει και μετά αποφάσισα ότι δεν ήθελα να το βάψω με ακρυλικά κι άρχισα να το περνάω με powertex!!!!

(το πως έβγαλα την γυψόγαζα από το καλούπι, αφήστε είναι πικρή ιστορία γι αυτό ας πάμε παρακάτω!!!)

Αφού το πέρασα όλο με powertex και στέγνωσε πέρασα από πάνω τα χρώματα που ήθελα, έφτιαξα και ματάκια ( προσπάθησα να μπουν συμμετρικά!!!!) και επειδή το αλογάκι μου είναι όρθιο του έφτιαξα και μια βάση (κι αυτή με powertex) για να μοιάζει σαν να καλπάζει στη φύση!!!! Έγινε και μια τρυπούλα στη πλάτη κι έτοιμος ο όγδοος κουμπαράς για την Δράση Ελληνίδων !!!!!

Πραγματικά εύχομαι όποιος το αποκτήσει να το χαρεί γιατί έγινε με πολλή αγάπη!!!

Σας γλυκοφιλώ!!!!!!!

10 thoughts on “Κουμπαράς άλογο με powertex και γυψόγαζα

  1. ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!
    ΕΓΡΑΨΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ!!!!
    ΤΟΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΗΔΗ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!

    • Καλησπέρα Ρένα μου!!Δεν είχα κάποιο σχόλιο!!!!
      Αυτός ο κουμπαράς είναι από γυψόγαζα, ο προηγούμενος ήταν από αλουμινόχαρτο!!!!
      Αλλά προσπαθώ και μου αρέσει να πειραματίζομαι!!!!
      Σε φιλώ!!! Καλό σ/κ!!!!

  2. Καλημέρα από Χρυσομέλισσες, χαίρομαι που σε ανακαλύψαμε κι εσένα, που ήσουν κρυμμένη κορίτσι μου???????????
    Μια ερώτηση μόνο θα σου κάνω: Έχεις αφήσει κάτι που να μη το έχεις ?
    Με την καλή έννοια βεβαίως, να είσαι καλά πάντα και να σε βλέπουμε να δημιουργείς συνεχώς!
    Χρυσομέλισσες

    • Καλησπέρα Χρυσομέλισσές μου!!!! Χίλια ευχαριστώ για τα όμορφά σας λόγια!!! Εγώ είμαι στην αρχή ακόμα!!! αλλά πειραματίζομαι και μαθαίνω κι από τα λάθη μου!!!! όλα τα κορίτσια κάνουν θαυμάσιες δημιουργίες!!!!!
      Να στε καλά!!!!
      Σας φιλώ γλυκά!!!! 🙂

Σχολιάστε

