Με αγάπη

Έχω δυο μήνες που είμαι κι εγώ μέλος της μπλοκογειτονιάς και θέλω πολύ να σας ευχαριστήσω για τα πολύ όμορφα και κολακευτικά λόγια σας. Κι εγώ μαθαίνω και εμπνέομαι από τις αναρτήσεις σας!!!

Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω γνωρίσει δημιουργικούς ανθρώπους που εκφράζουν το ψυχικό τους κόσμο και ταυτόχρονα αναδεικνύουν τις κοινωνικές τους ευαισθησίες!!!!

Θέλω λοιπόν με όλη μου την αγάπη και την εκτίμηση να σας προσφέρω αυτό το βραβείο για να στολίσει τα ήδη θαυμάσια και ξεχωριστά blog σας!!!!

Σας γλυκοφιλώ!!!!!!

Και για όσες φίλες δεν μπορούν να ανεβάσουν αυτό το βραβείο στο blog τους έχω και αυτό το πολύ όμορφο βραβείο!!!!!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!

8 thoughts on “Με αγάπη

  1. Και για μας ήταν χαρά ο ερχομός σου Μαριλένα! Κάθε νέα είσοδος φέρνει έναν άλλο αέρα, άλλη έμπνευση, άλλες δημιουργίες. Συνέχισε δημιουργικά!
    Φιλάκια πολλά Καλή εβδομάδα!

    • Να σαι καλά Χαρά μου!!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που έρχομαι σε επαφή με τόσο δημιουργικά άτομα κι ανταλλάζουμε την αισθητική μας!!!!
      Πολλά φιλιά και καλή μας εβδομάδα!!!!!!! 🙂

  2. Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!! Αλλά προσπάθησα να το βάλω στο μπλογκ και δεν έμπαινε ! Ο ειδήμων υιός μου μου είπε ότι μόνο σε jpg δέχεται.Μη με ρωτήσεις περισσότερα γιατί δεν ξέρω!Αν μπορείς να το αλλάξεις εσύ θα γίνουμε πολύ χαρούμενες μελισσούλες! Σε φιλούμε πολύ ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΕΣ
    Date: Mon, 17 Sep 2012 11:18:16 +0000
    To: maria_vrahati@hotmail.com

    • Γλυκές μου Χρυσομέλλισσες κατάλαβα ότι υπάρχει πρόβλημα με το αρχείο αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω οπότε ανέβασα άλλο ένα βραβείο σε jpg οπότε νομίζω θα ναι εντάξει τώρα!!!!
      Πολλά γλυκά φιλιά!!!!!!

Σχολιάστε

