Παναγιά σε κορμό με decoupage

Θυμάστε πριν λίγο καιρό που σας είπα για το λάφυρο που ξετρύπωσα από την Σαλαμίνα μου;

Ένα κομμάτι από κορμό φοίνικα!!!!

Πέρασα την μπροστινή του πλευρά με powertex για να σκληρύνει και την πίσω την άφησα ως έχει.

 

Σειρά είχε να βάψω τον κορμό με χρυσή και χάλκινη πατίνα!

Μετά επεξεργάστηκα μια εικόνα της Παναγιάς με τεχνική παλαίωσης και την κόλλησα με κόλλα για decoupage στον κορμό. Όταν στέγνωσε η κόλλα πέρασα λίγη laca scurente πάνω στην εικόνα για να φαίνεται πιο έντονο το αποτέλεσμα της παλαίωσης και τέλος πολύ προσεχτικά πέρασα όλο τον κορμό και την εικόνα με αναπτήρα για να δημιουργήσω το εφέ του καψίματος. Περίπου ένα τέταρτο έκαιγα σε διάφορα σημεία.

 

 

Βοήθειά μας!!

Φιλάκια!!!

15 thoughts on “Παναγιά σε κορμό με decoupage

  1. Πολύ μου αρέσει η εικόνα της Παναγίας έτσι όπως την έφτιαξες !
    Μπράβο κοριτσάκι, την ευλογία Της να έχεις !
    Εχω περάσει τόσες φορές από την σελίδα σου αλλά δεν βλέπω τους αναγνώστες σου και δεν μπορώ να δώ εάν έχω γραφτεί. Που τους έχεις τρυπώσει, έ ???? χαχαχα! Θα μου πείς ?
    Καλό ξημέρωμα !

  2. Παράθεμα: Εικόνα σε κορμό | marilenaspotofart

Σχολιάστε

