Μια μικρή ενημέρωση σχετικά με το blog!

Καλημέρα κορίτσια μου!!!

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω λάβει αρκετά μηνύματά σας σχετικά με το ότι μου στέλνετε σχόλια αλλά δεν τα βλέπετε κι η αλήθεια είναι ότι έχω θορυβηθεί!!!

Να ξέρετε ότι εκτιμώ το καθένα σπιτάκι σας και την καθεμιά από σας!!

Έχω ενημερώσει το forum μου κι ακόμα δεν έχω κάποια απάντηση.Ευτυχώς υπάρχουν και φίλοι μου που γνωρίζουν περισσότερα από μένα σχετικά με τα blogs και περιμένω πως και πως τα φώτα τους!!!!

Ελπίζω σύντομα να λυθεί αυτό το θέμα γιατί όλοι είναι ευπρόσδεκτοι εδώ και δεν κάνω κάτι επίτηδες!!!!

Αν μου έχετε στείλει κάποιο σχόλιο που δεν βλέπετε, δυστυχώς δεν το έχω λάβει…..

Για οτιδήποτε χρειαστήτε όμως μπορείτε να μου στείλετε εδώ!!!

Όσο αφορά τους αναγνώστες μου, εδώ δεν υποστηρίζεται το google friend connect, δυστυχώς. Aυτό μου το είπαν στο forum καθώς κι ότι όσοι ανήκουν σε blogspot εμφανίζεται μια φατσούλα κι όχι η φωτό τους.Αν πατήσετε πάνω στα φατσάκια, εμφανίζεται το όνομα του blog σας κάτω αριστερά στην οθόνη του pc!!Αυτό δεν είναι από μένα…Έτσι το χουν σχεδιάσει.

Αυτά ήθελα να σας πω, να σας κάνω μια αγκαλιά κι ελπίζω να λυθεί το ζήτημα όσο πιο γρήγορα γίνεται!!!

Δεν ξεχνώ ότι σήμερα είναι η Παγκόσμια Μέρα των Ζώων! Και φυσικά κι εννοείται ότι τα ζωάκια τα αγαπάμε κάθε μέρα του χρόνου αλλά συμβολικά ας μην ξεχνάμε να δίνουμε και να δείχνουμε την αγάπη μας και τον σεβασμό μας σε αυτά τα πλάσματα που ανιδιοτελώς μας προσφέρουν αγάπη και γαλήνη!!

Όποιος θέλει μπορεί να πάρει το bannerάκι για το blogoσπιτάκι του!!!

Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιος  έχει πει το εξής: ότι ο πολιτισμένος άνθρωπος φαίνεται από το πως συμπεριφέρεται στους αρρώστους, στα παιδιά,στα ζώα…

Τα φιλιά μου!!!!!

2 thoughts on “Μια μικρή ενημέρωση σχετικά με το blog!

Σχολιάστε

