Καλό σαββατοκύριακο με βραβείο!!

Καλησπέρα μπλοκογειτονιά μου!!! Όλα εντάξει κι από το forum μου για τα σχόλια!!!

Σήμερα μου χάρισε η Βίκυ   ακόμα ένα βραβείο!!!!!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκυ μου που επέλεξες το blog μου

και σου εύχομαι να σαι πάντα δημιουργική με αστείρευτη έμπνευση!!!!!

 

Οι όροι του  βραβείου είναι οι εξής:
 1) Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
2) Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3) Αναφέρουμε 7 τυχαία πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4) Αναφέρουμε τους κανόνες
5) Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6) Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν
Λοιπόν εφτά πράγματα για μενα:
  • λατρεύω την θάλασσα
  • δεν μου αρέσει να με τραβάνε φωτογραφίες
  • θέλω να μάθω να κάνω κατάδυση κάποια στιγμή
  • θέλω να κολυμπήσω με δελφίνια
  • στα μαθηματικά ήμουν, είμαι και θα είμαι σκράπας!!!!
  • θα ήθελα να είχα πάρει τα πράσινα μάτια της γιαγιάς μου
  • μου αρέσει να πίνω τη ζεστή μου σοκολάτα με μπόλικη σκόνη κανέλλας

Χαρίζω κι εγώ με τη σειρά μου το παραπάνω βραβείο στα εξής blogs:

Να στε όλες καλά και καλό σαββατοκύριακο να έχουμε!!!!!
Φιλάκια!!!
16 thoughts on “Καλό σαββατοκύριακο με βραβείο!!

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΘΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ !!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!ΦΙΛΙΑ!!

  2. Μαριλένα έκανα μια δοκιμή ευτυχώς σήμερα μπορώ να σου αφήσω σχόλιο,,περαστικό ήταν.
    Ολες οι μελισσούλες σ ευχαριστούν για το βραβείο,
    να είσαι πάντα καλά και καλές δημιουργιες!
    Χρυσομέλισσες

  3. ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ….ΕΡΧΟΜΑΙΜΕ ΧΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΜΟΥ…ΕΙΧΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ..ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ….ΑΛΛΑ ΚΡΑΣΑΡΕ ΤΟ PC..ΚΑΙ …..
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ..ΧΑΧΑΧΑ….ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ….ΟΛΕ!ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΖΕΙΣ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ…KEEP GOING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Καλή σου μέρα Μαρία μου!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα κι είσαι τόσο ταλαντούχα που σου αξίζουν αμέτρητα βραβεία
      και συγχαρητήρια!!!!
      Σου εύχομαι πάντα να έχεις έμπνευση και να δημιουργείς!!!Πολλά πολλά φιλάκια!!! 🙂

  4. Συγγνώμη που άργησα τόσο να σε ευχαριστήσω για το βραβείο που μου χαρίζεις, αλλά έχω αρκετό καιρό να επισκεφτώ την μπλοκογειτονιά. Συγχαρητήρια λοιπόν για το βραβείο σου, πάντα να σε βραβεύουν κι ευχαριστώ που με επέλεξες για να μου το χαρίσεις.Πολλά φιλιά!!!!

Σχολιάστε

