Κι άλλο βραβείο!

Καλημέρα!!Ακόμα μια ευχάριστη έκπληξη!!

Ένα βραβείο από την φίλη μου την Dimi !!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Δήμητρά μου!!!Να στολίζεις το blog σου με όμορφα βραβεία από την μπλογκογειτονιά και να το ντύνεις με τις θαυμάσιες δημιουργίες σου!!!! 😉

Να το χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου σε εφτά σπιτάκια!!!

Να στε όλες καλά φίλες μου και να μην ξεχνάμε:

  1. το bazaar από την Δράση Ελληνίδων Βloggers
  2. το bazaar για το Ζάννειο ίδρυμα από τους Ζωγράφους σε Δράση για τα παιδιά
  3. το bazaar για το νηπιαγωγείο Κ.Νευροκοπίου από την Άννα

Πολλά φιλιά σε όλες!!!!!

14 thoughts on “Κι άλλο βραβείο!

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ[ΣΗΜΕΡΑ 1 ΒΑΘΜΟ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ!!].ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΣ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • καλημέρα Άννα μου!!!Τον έβλεπα το πρωί τον καιρό στις ειδήσεις!!!κάτσε σπίτι,χουχούλιασε!!!!
      μπράβο σου για την πρωτοβουλία!!!όλα καλά να πάνε στο bazaar που έχει ήδη ξεκινήσει!!!
      Καλή βδομάδα να χεις!!!Φιλάκια!!!!

Σχολιάστε

