Έφτασε τους 8 κουμπαράδες η Αγγελική!!

Καλημέρα να έχουμε φίλες μου!!!

Έχετε όλες χαιρετίσματα από την Αγγελική

και σας στέλνει τα φιλιά της για τα τόσο καλά σας  λόγια!!!

Χθες το απόγευμα μου έστειλε δυο κουμπαράδες ακόμα κι έτσι έφτασε

τους οκτώ για την Δράση Ελληνίδων !!!

Αυτός ο κουμπαράς είναι πολύ όμορφος και ιδιαίτερος!

Γι αυτόν τον κουμπαρά χρησιμοποίησε κουτί και επάνω κόλλησε μια υπέροχη πεταλούδα που έφτιαξε μόνη της με πηλό!!Δεν είναι θαυμάσιος;

Πολλά φιλάκια φίλες μου!!!!

10 thoughts on “Έφτασε τους 8 κουμπαράδες η Αγγελική!!

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ!!!!!Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

  2. Α!!!!!!!! πολύ όμορφοι έγιναν και αυτοί… περιμένουμε τους επόμενους!!!!!!! Σήμερα θα φτιάξουμε σπιτάκια κουμπαράδες στις χρυσομέλισσες… έλα και εσύ!!!!!!!!!

    • Καλησπέρα Βίκυ μου!!Σας ευχαριστεί όλους πολύ πολύ η Αγγελική!!
      Κάτι ετοιμάζει ακόμα από ότι ξέρω!! 😉
      Ωραία θα ναι σήμερα με τις κατασκευές σας!!Θα κανονίσω κάποια στιγμή
      να βρεθώ στην γλυκιά κυψέλη!!!Να περάσετε τέλεια σήμερα!!!Ελπίζω να ξαναδείξεις
      σύντομα αυτά τα πανέμορφα σπιτάκια που φτιάχνεις!!!
      Σε γλυκοφιλώ!!!!

  3. Μαριλενάκι, να πεις πολλά μπράβο στην Αγγελικούλα ! Το πεταλουδικό από πηλό ε ; Άμα σου λέω εγώ είμαι αρχάρια !
    Να σου πω, βρε παιδί, ενημερώνομαι για τις καινούριες αναρτήσεις σου μέσω μέιλ. Δεν τις βλέπω στον blogger. Έχω κάνει κάτι λάθος ;;;

    • Καλημέρα Φωτεινούλα!!!Της τα λέω της τα λέω!!!Κι είναι πολύ χαρούμενη!! Τι αρχάρια;;;Έχεις κάνει τόσο όμορφες δημιουργίες!!Πειραματιζόμαστε όλοι!!Τι να κάνουμε; 😉
      Όσο για τοn blogger δυστυχώς δεν γνωρίζω… Εγώ ή αντιγράφω το blog στο αρχείο του wordpress και μου τα εμφανίζει ή ακολουθώ μέσω mail το blog που θέλω!!!Δεν ξέρω κάτι άλλο να σε βοηθήσω, λυπάμαι!
      Να χεις μια όμορφη μέρα Φωτεινή μου!!
      Φιλιά!!

Σχολιάστε

