Ρομαντικό vintage καμβαδάκι με decoupage!

Καλησπέρα!!Ελπίζω να είστε καλά!!

Σήμερα προμηθεύτηκα υλικά και με το που ήρθα σπίτι δεν κρατήθηκα!!!Πριν λίγο τέλειωσα ένα καμβαδάκι!Είναι το πρώτο που φτιάχνω με τις λεγόμενες μεικτές τεχνικές!!

Έβαλα πάνω την Άρτα και τα Γιάννενα!! 🙂 Χαμός από glitter!!!! Εσείς που ξέρετε φίλες μου πείτε μου αν λέγεται αυτή η τεχνική έτσι!!!! Γιατί μπορεί να μην έχω καταλάβει σωστά!

Χρησιμοποίησα χαρτοπετσέτα, ριζόχαρτο και χαρτί με χρυσά ανάγλυφα, κορδέλες, glitter και στόκο!Επίσης ένα κλειδάκι, λουκετάκι και έφτιαξα και μια καρδούλα από πηλό που σκληραίνει με τον αέρα!Decoupage με τρέλα!!

Με όλη μου την αγάπη το χαρίζω για το Χριστουγεννιάτικο bazaar στο Κάτω Νευροκόπι!!♥♥

Σας φιλώ και περιμένω τα σχόλιά σας!!!♥

12 thoughts on “Ρομαντικό vintage καμβαδάκι με decoupage!

  1. Εγινε υπέροχο,μην έχεις αγχος για »την Αρτα και τα Γιάννενα΄΄ που έβαλες πανω.Ειναι ότι πρεπει για ενα νοστάλγικο δώρο Χριστουγέννων

  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ.ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ ,ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

