Χρόνια πολλά!!

Καλησπέρα γειτονιά!!! Πως είσαι; Σαν να έρχεται πιο θαρρετά το κρυουλάκι μου φαίνεται!!!

Να ευχηθώ χρόνια πολλά στους εορτάζοντες σήμερα!!!!

Μιχάλη, Άγγελε, Σταμάτη ,Ταξιάρχη, Γαβριήλ, Ραφαήλ, Αγγελική,Μικαέλα, Σταματία να στε καλά μέσα από την καρδιά μου!!!

Στην Αγγελικούλα μου την καλή μου φίλη, που έχει μοιραστεί μέσα από το blog κάποια έργα της, να σαι καλά χαρά της ζωής!!!!! Άγγελος όνομα και πράγμα!!!! 🙂   Πάντα ευλογημένη να είσαι!!!

Σήμερα ας κλείσουμε για λίγο τα μάτια και να ευχαριστήσουμε ειλικρινά τον φύλακα άγγελό μας!!!

Γιατί όλοι μας έχουμε, έτσι νιώθω!

Πόσες φορές δεν στάθηκες δίπλα μου; Κι ακόμα αυτό κάνεις…

Βοήθειά μας…

4 thoughts on “Χρόνια πολλά!!

Σχολιάστε

