»Και τώρα οι δυο μας»

Καλησπέρα όμορφή μου γειτονιά!!

Χθες το βράδυ πήγα θέατρο στα Εξάρχεια κι ήθελα να μοιραστώ μαζί σου αυτήν την όμορφη εμπειρία.

Μια ιστορία που από μόνη της είναι αυτό που λέμε »τσακίζει κόκκαλα».

Δυο ηθοποιοί δυνατοί που ζουν σχεδόν δυο-μιση ώρες ως τα βάθη της ψυχής τους, τους χαρακτήρες που υποδύονται.

Μια παράσταση που προβληματίζει, σε κάνει να αναλογιστείς τι είναι ικανός ο άνθρωπος να πράξει ή να μην πράξει για να πετύχει τον στόχο του.

Τελικά ο καθένας όσο και να προσπαθεί έρχεται αντιμέτωπος με κάποιον που δεν μπορεί να αποφύγει, τον ίδιο του τον εαυτό και εντέλει επέρχεται η λύτρωση(;)

Έφυγα γεμάτη, έφυγα προβληματισμένη.

Μπράβο σε όλους τους συντελεστές γιατί όλοι κατέθεσαν κάτι δικό τους κι είμαι σίγουρη ότι ο θεατής το εισέπραξε.

 

10 thoughts on “»Και τώρα οι δυο μας»

  1. Αν μου λείπει η ΑΘήνα είναι ΚΑΙ γι αυτό! Δυστυχώς η επαρχία στερείται διεξόδων και τώρα πια ακόμα και οι μικρές αποδράσεις καταντούν πολυτέλεια. Μέσα στην κρίση τουλάχιστον τροφοδοτείται όσο μπορείτε την ψυχή!
    Μαριλένα μου χαίρομαι που σ άρεσε το έργο,δεν το έχω δει,όμως έχω εμπιστοσύνη στις επιλογές του συντοπίτη μου και φίλου Θοδωρή Γράμψα.
    Φιλάκια πολλά

    • Έτσι όπως τα λες είναι Χαρά μου!Όσο μπορούμε πρέπει να στρεφόμαστε στην τέχνη για να σπάμε τις αλυσίδες της μιζέριας.
      Ήταν πραγματικά δυνατό έργο και οι ηθοποιοί δόθηκαν ολοκληρωτικά στους ρόλους τους!Μπράβο τους!!!
      Καλό σου βράδυ Χαρά μου!! Να σαι καλά και να απολαμβάνεις τις ομορφιές του τόπου σου!!!
      Πολλά πολλά φιλιά!!!

  2. Καλησπέρα Μαριλένα μου!Χαίρομαι πού απόλαυσες τήν παράσταση!Ωστε ο Γράμψας είναι Ζακυνθινός!Πατριώτης δλδ!Δέν τό ήξερα!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

  3. Θεωρώ το θέατρο από τις καλύτερες αποδράσεις.Ζω σε επαρχία και δυστυχώς μου λείπει αρκετά.Να το απολαμβάνεις όποτε σου δίνετε η ευκαιρία.Καλό βράδυ.

Σχολιάστε

