Στις όχθες του Σακουλέβα

Καλησπέρα γειτονιά μου. Έκανα μια μικρή επίσκεψη στα σπιτάκια σας κι είδα ότι πολλά τα έχετε ήδη στολίσει με Χριστουγεννιάτικο, γιορτινό κλίμα!!

Μου έφτιαξε την διάθεση να μπω στο πνεύμα των γιορτών κι εγώ σιγά σιγά!

Αυτό το 3ήμερο με βρήκε στην Φλώρινα λόγω του μεταπτυχιακού δημιουργικής γραφής που παρακολουθώ. Είχα να πάω από το καλοκαίρι που ήταν η τελευταία συνάντηση.

Πως μου αρέσει η Φλώρινα το χειμώνα! Εντάξει εμένα όλες οι πόλεις μου αρέσουν καλύτερα τον χειμώνα γιατί τον λατρεύω 🙂

Κι αλοίμονο ο κόσμος που ζει μόνιμα σε μέρη που γδέρνει το κρύο περνάει πολύ δύσκολα ειδικά τώρα όπως έχουν γίνει τα πράγματα με το πετρέλαιο.

Λέω ότι έχει μια  gloomy μελαγχολική επίδραση ο χειμώνας επάνω μου που ένα μέρος του εαυτού μου την δέχεται ευχάριστα. Σαν να είναι μέρος της φύσης μου. Ταυτόχρονα όμως με διαπερνά κι ένα ζεστό κύμα θαλπωρής. Δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Είμαι σίγουρη  ότι θα έχετε νιώσει κι εσείς ταυτόχρονα αντικρουόμενα αισθήματα που όμως το ένα συμπληρώνει το άλλο και δεν το αναιρεί. Όπως όταν πιάνεις το χιόνι με γυμνά χέρια και μετά από λίγο παύεις να νιώθεις το κρύο στη παλάμη κι αισθάνεσαι ένα ζεστό τσούξιμο. Κάπως έτσι..

Αφήνω την εικόνα να μιλήσει..

Σας φιλώ!

18 thoughts on “Στις όχθες του Σακουλέβα

  1. Πολύ όμορφη πόλη η Φλώρινα Μαριλένα μου!Δέν έχω πάη,καί είναι ο κουμπάρος μας από εκει!Καλή εβδομάδα εύχομαι!(Μέ τήν ανταλλαγή δώρων τί γίνετε?)Πολλά φιλάκια!!

    • Καλησπέρα Δήμητρά μου!!!Είναι ωραία πόλη!! Όταν βρεις ευκαιρία να πας!!Μπορείς αν έχεις και την ταυτότητά σου να βγεις σε ένα τέταρτο εκτός συνόρων!!
      Όσον αφορά την μυστική ανταλλαγή περιμένω από λίγα κορίτσια ακόμα τα στοιχεία κι όταν τα συγκεντρώσω όλα θα στείλω σε κάθε κοπέλα το αποτέλεσμα της κλήρωσης!!
      Φιλάκια πολλά!!!

  2. Κι εμένα μου αρέσει ο χειμώνας, κοριτσάκι ! Ζεστά ρούχα, γάντια, κασκό, τζάκι ! Για καλοριφέρ ούτε λόγος !!! Τελικά η Φλώρινα είναι πολύ όμορφη !

    • Σε ευχαριστώ Αννούλα!! Θα ταν ωραία να χει χιονάκια αλλά αν κρίνω από πέρσυ μάλλον θα χει από γενάρη και μετά!!! Να μην ταλαιπωρηθεί ο κόσμος αυτό εύχομαι πιο πολύ!!
      Σε φιλώ!!!

  3. Πανέμορφη πόλη!!Το κρύο της όμως δεν μπορώ να το αντέξω!!!Είμαι της ζεστής γωνίτσας με την κουβέρτα στα πόδια!!Καλά να περνάς γλυκιά μου!!!φιλάκια.

    • Φανούλα πέρσι που πήγα και πέτυχα τα χιόνια το κρύο ήταν απερίγραπτο! Ξυρίζει που λέμε!! Αλλά όλη η πόλη βγάζει μια ζεστή θαλπωρή!!Και μου αρέσει που μυρίζει καμένο ξύλο σε τζάκι η ατμόσφαιρα!!
      Φιλάκια πολλά!!

  4. Κατ΄αρχάς καλή επιτυχία στις σπουδές σου!
    Την Φλώρινα την έχω επισκεφτεί δύο φορές και απ’ ότι βλέπω στις φωτογραφίες έχει ομορφύνει και άλλο σαν πόλη.

    • Σε ευχαριστώ Ελένη μου!Να σαι καλά!Έχει γωνιές που είναι πολύ όμορφες και ζεστές!!Ελπίζω τον άλλο μήνα με το καλό να τραβήξω κι άλλες και με κόσμο αυτή τη φορά!!
      Σε φιλώ καλή μου!!

Σχολιάστε

