Ήμαστε έτοιμοι για την ανταλλαγή;

 

Καλησπέρα φίλες μου!!! Ήμαστε έτοιμες για την μυστική ανταλλαγή;

Τα χαρτάκια με τα ονόματά μας είναι έτοιμα για ανακάτεμα,θα ήμαστε 25 τελικά, και την Κυριακή θα ανακοινώσω σε κάθε μια σας ξεχωριστά που θα στείλει το δωράκι της!! Επειδή έχουμε τελευταία θέματα με τις απεργίες και στα ταχυδρομεία, μπορείτε αν θέλετε να στείλετε το δωράκι σας και μες στο Νοέμβρη γιατί ποτέ δεν ξέρετε τι γίνετε!!!

Σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας κορίτσια μου για ακόμα μια φορά κι εύχομαι να απολαύσετε την όλη διαδικασία, να περάσετε ευχάριστα και δημιουργικά και να σας υπενθυμίσω ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΤΟ BLOG ΤΗΣ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ!!!

Σας φιλώ γλυκά!!!!♥ Και του χρόνου με υγεία!!!!

 

9 thoughts on “Ήμαστε έτοιμοι για την ανταλλαγή;

  1. Περιμένουμε όλο αγωνία καί χαρά Μαριλένα μου!!Μού αρέσε πάρα πολύ η ιδέα σου!Τί όμορφα καί γιορτινά στόλισες τό σπιτάκι σου!!Καί τού χρόνου!!Καλό ΣΚ!!Φιλάκια!!

  2. Αααα πολύ ωραία!!! Θα περιμένουμε λοιπόν! 🙂
    Κατάφερα επιτέλους να γίνω και αναγνώστρια σου!!!! Τώρα δε θα χάνω τις αναρτήσεις σου!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ που έβαλες και το banner του giveaway!
    Φιλάκια πολλά!!!!

  3. Μαριλένα μου σε υπερευχαριστώ για το mail! Το παιχνιδάκι σου και η ιδέα σου ήταν άπαιχτη!Οκ!Ετοιμάζω δωράκι και το στέλνω!!!!!!Φιλάκια!!

  4. Μαριλενάκι, δεν πήρα χαμπάρι το παιχνίδι σου έγκαιρα ! Τώρα μόλις κατάλαβα τί παιζόταν, γιατί είδα στο σπιτάκι της DIMI το δώρο που της έστειλες ! Μα πώς την πάτησα έτσιιιιιιιι ;;;;; Έχασα ωραία δωράκιαααααα !!!!! Η αλήθεια είναι ότι έχω χάσει κι άλλα ωραία δρώμενα στην γειτονιά μας ! Βλέπεις, η ανάγκη βιοπορισμού δεν μου επιτρέπει να είμαι παρούσα σε όλα όσα θα ήθελα ! Τώρα που είναι γιορτές κάνω άνετες βόλτες στη γειτονιά μας ! Εύχομαι πραγματικά να προλάβω την επόμενη φορά ! Τί ωραία ιδέα !!!!!! Σε φιλώ, Μαριλενάκι μου και Μπράβο για την πρωτοβουλία !!!

    • Χρόνια σου πολλά Φωτεινούλα μου καλή!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Μην στεναχωριέσαι σίγουρα θα είσαι μέσα στην επόμενη ανταλλαγή!!!! 🙂
      Κι εγώ μην νομίζεις ότι προλαβαίνω όλες τις αναρτήσεις!!!!
      Να σαι πάντα καλά Φωτεινή μου, αισιόδοξη και χαμογελαστή!!!!
      Φιλάκια γιορτινά!!!

Σχολιάστε

