Χιόνι μου!!!

Καλησπέρα και καλή βδομάδα σε όλους!!!!

Είχα καιρό να γράψω στο blog και να δω και τις δικές σας αναρτήσεις γιατί έλειπα αλλά από χθες πιστεύω έχω αναπληρώσει το χαμένο έδαφος!!!!

Αυτό το 3ήμερο είχα ανέβει στην Φλώρινα για το μεταπτυχιακό της δημιουργικής γραφής και ωωω τι χαρά για τα μάτια το είχε στρώσει για τα καλά!!!!

Το κρύο βέβαια τσουχτερό, ειδικά άμα είσαι άμαθος σε αυτό!! Όλη η Φλώρινα μυρίζει ξύλο,τζάκι!!! Πραγματικά για τους ντόπιους είναι μεγάλο πρόβλημα η θέρμανση, το πετρέλαιο!!! Ας κάνει κάτι κι αυτό το κράτος, αν είναι δυνατόν!!!

Εγώ θα μοιραστώ μαζί σας τη χιονισμένη Φλώρινα!!Είμαι σίγουρη θα σας αρέσει!!

  
                                                                              

                                                                                                                                                                  

9 thoughts on “Χιόνι μου!!!

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!Ζηλεύω!!!Τί όμορφες φωτογραφίες καί τοπία !!Εχουμε κουμπάρο στό Αμύνταιο!Καί δέν μπόρεσα ποτέ νά πάω!!Οσο γιά τό πετρέλαιο κάνουμε μπουκοτάζ όλοι μήπως ρίξουν λίγο τήν τιμή!!Αλλά δέν τό βλέπω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

  2. Κρύο, κρύο, αλλά ωραίο και το χιόνι !!!! Δεν έχω πάει ποτέ στην Φλώρινα και ξέρω ότι είναι πολύ όμορφη! Καλή επιτυχία στο μεταπτυχιακό σου και Καλές γιορτές Μαριλένα μου !! Φιλάκια !!!!!

  3. αχ πόσο σε ζηλεύω!!!είδες μια άσπρη μέρα!!! Δεν ξέρω αν έφτιαξες και χιονάνθρωπο αλλά ένας σε περιμένει στο σπιτάκι μου!!Περιμένω στοιχεία!!!Φιλιά!!!Άσπα

Σχολιάστε

