Έφτασαν δωράκια!!!

Καλημέρα φίλες μου καλές!!!

Σήμερα έφτασε ο ταχυδρόμος φορτωμένος δώρα και με ξύπνησε γλυκά!!!!

Χάρηκα τόσο πολύ,που δεν μπορείτε να φανταστείτε!! Σαν μικρό παιδάκι!!!

Πήρα στα χέρια μου δυο φακέλους

και πριν καν τους ανοίξω η χαρά μου ήταν απερίγραπτη!!!

Ο ένας φάκελος ήταν από την Μαίρη από το http://m-ar-t.blogspot.gr/ , με ένα υπέροχο αναμνηστικό δωράκι-στολίδι για τα Χριστούγεννα και μια θαυμάσια χειροποίητη καρτούλα γεμάτη ευχές!!!!

Ο άλλος φάκελος ήταν από την Κάτια από το http://starsandicicles.blogspot.gr/ και το γιορτινό της Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι, που είχα την τύχη να κληρωθώ και να κερδίσω αυτό το μοναδικό καδράκι που συνοδεύοταν από γιορτινές ευχές!!!

♥Σας ευχαριστώ τόσο τόσο πολύ καλές μου φίλες!!!! Να στε καλά και να χαρίζετε πάντα όμορφα χαμόγελα, τα έχουμε τόσο ανάγκη ειδικά στις μέρες μας!!!

Θα ήθελα με την ευκαιρία να σας δείξω και δυο από τα χειροποίητα δωράκια που μου χάρισε η φίλη μου η Αγγελική για τις γιορτές!!! Πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!!!!♥

       

12 thoughts on “Έφτασαν δωράκια!!!

  1. Καλές γιορτές Μαριλένα μου! Χαίρομαι που έφτασαν έγκαιρα οι ευχές μου! 🙂 Υπέροχο το καδράκι που κέρδισες αλλά και τα δώρα της φίλης σου!
    Πολλά πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!

  2. Συγχαρητήρια Μαριλένα μου γλυκιά, για τα υπέροχα δωράκια σου!!!Υπέροχα!!!Πάντα τυχερή!! Να περάσετε υπέροχες γιορτές με υγεία, χαρά , ευτυχία!!φιλάκια πολλά!!

  3. Σ’ αυτό το σπίτι που ‘ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

  4. ………..¨♥*✫♥,
    ………,•✯´………´*✫
    …….♥*……………. __/\__
    …….*♥…………… ..*-:¦:-*
    …¸.•✫………….……/.•*•.\
    …~`,`~……………… |
    ¸….✫………………. *•*
    ´¸…*♥..´¸………..*♥♫♥*
    ´¸¸♥*…………….✯•♫•♥•*
    ´¸.•✫ ………….. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~…………. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`………….. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/…………….✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
    /▌…………….*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
    / \………………….. ╬╬╬╬

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ

  5. Μαριλένα μου να σου ευχηθώ κι εγώ με την σειρά μου Καλή Χρονιά και φυσικά καλή συνέχεια στις γιορτές σας!!!! Η ανταλλαγή των μυστικών δώρων μας γέμισε όλες χαρά και αυτό χάρη σε εσένα. Να είσαι πάντα καλά! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

Σχολιάστε

