Καλή χρονιά!!!!!

Καλή χρονιά να έχουμε όλοι καλοί μου φίλοι!!!!

Εύχομαι από καρδιάς να είναι μια όμορφη χρονιά για όλους και να είναι οι όμορφες στιγμές πολύ πολύ περισσότερες από τις άλλες!!! Να έχουμε την υγειά μας, να ήμαστε όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερο αισιόδοξοι και παρά τις όποιες αντιξοότητες της ζωής να έχουμε το κεφάλι ψηλά!

Όσο μπορούμε να δείχνουμε την ανθρωπιά μας στους γύρω μας γιατί δυστυχώς η κρίση δεν είναι μόνο οικονομική!! Αγάπη, αγάπη, αγάπη!!!

Αποχαιρετώ αυτή την χρονιά με μια κατασκεύη της τελευταίας στιγμής, δώρο γενεθλίων για μια φίλη!

     

    

♥Σας φιλώ γλυκά και σας αποχαιρετώ για φέτος με αυτό το υπέροχο μήνυμα που έχουν γράψει σε ένα τοίχο κάπου στου Ψυρρή!!♥

13 thoughts on “Καλή χρονιά!!!!!

  1. Μαριλένα μου,πολύ ωραίο τό καδράκι σου!Τυχερή η φίλη σου!Εγώ πάντως έχω κάτι δικό σου νά σέ θυμάμαι!!Χρόνια πολλά σού εύχομαι φίλη μου με υγεία αγάπη και πολύ πολύ ευτυχία για όλη την οικογένεια σου!!!!!!!!!Πολλά φιλάκια!!

  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!!
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!

Σχολιάστε

