Μια ιδιαίτερη ανάρτηση

Καλησπέρα σε όλη την όμορφη και ταλαντούχα blogoγειτονιά.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις στο blog μου και για τα καλά σας λόγια!

Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε ένα ιδιαίτερα αγαπητό για μένα πρόσωπο που λείπει δυστυχώς από την ζωή μου κι έγινε η αιτία που είμαι ο άνθρωπος που είμαι και ταυτόχρονα ο άνθρωπος που δεν έγινα..

Αύριο κλείνουν 15 χρόνια από τότε που έχασα την λατρεμένη μου γιαγιά, τον έρωτα της ζωής μου♥.

15 χρόνια που έφυγε σωματικά και περίπου 20 που την έχασα πνευματικά λόγω του Alzheimer. Από τότε νιώθω ορφανή.

Είναι περιττό να πω ότι μοιάζει σαν να μην πέρασε μια μέρα,σαν να ταν χθες..

Έξυπνη,δραστήρια,σπιρτόζα και κοκέττα!!Με πολλά ενδιαφέροντα,καλλιτεχνική φλέβα που αν το επέτρεπαν οι συνθήκες θα είχε και ευρεία αναγνώριση.

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας δυο πολύ όμορφους πίνακες που είχε φτιάξει πριν χρόνια, σίγουρα θα ναι καμιά 35αριά χρόνια ή και παραπάνω!Αυτή η μανία τότε με τους πλεχτούς πίνακες ήταν αγαπημένη της συνήθεια!!

      

    NYX

    

Σας φιλώ γλυκά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους αγαπημένους σας!

10 thoughts on “Μια ιδιαίτερη ανάρτηση

  1. Μαριλένα μου είναι τόσο τρυφερή η ανάρτηση σου σήμερα! Να τη θυμάσαι πάντα με χαμόγελο τη γιαγιάκα σου. Σίγουρα οι άνθρωποι που ζήσαμε μαζί τους τα πρώτα μας χρόνια «σχημάτισαν» αυτό που είμαστε σήμερα ακόμα και χωρίς να το επιδιώκουν. Τους κουβαλάμε μαζί μας στην καθημερινότητα μας. Εγώ ακόμα και σήμερα ανακαλύπτω πράγματα για μένα που οφείλονται στους παππούδες και τις γιαγιάδες μου κι ας περνούσαν απαρατήρητα τότε…
    Οι πίνακες της γιαγιάς γεμάτοι γλυκές αναμνήσεις 🙂
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!

  2. Να είσαι καλά Μαριλενα μου να θυμάσαι τη γιαγιακα σου έτσι τρυφερά πάντα.Οι πίνακες αυτοί ήταν πολύ της μόδας τη δεκαετία του ’70 έχω κεντήσει και εγώ μερικούς.

  3. Καλησπέρα Μαριλένα μου!Πολύ όμορφη καί γεμάτη τρυφερότητα η ανάρτηση σου.Νάσαι καλά νά τήν θυμάσαι τήν γιαγιά σου κοριτσάκι μου!Καί εγώ είχα τά εννιάμηνα τής μητέρας μου,προχτές.Τί όμορφο νά έχης κάτι νά σού τήν θυμίζηΠολύ ωραίοι οι κεντητοι πίνακες,είχα φτιάξη κάποιους καί εγώ παλιά!!Ο παπούς σου μένη Λαγονήσι?Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

  4. Γειά σου Μαριλένα μου, πολύ τρυφερό το αφιέρωμά σου στην γιαγιά σου. Να είσαι πάντα καλά να την θυμάσαι. Ωραίοι οι πίνακες! (κεντητοί μου φαίνονται όχι πλεκτοί – κάνω λάθος ?)
    Κι εγώ έχω μερικούς της πεθεράς μου. Στείλε μου σε παρακαλώ το email σου γιατί δεν το βρίσκω παρ’όλο που είμαι σίγουρη ότι το είχα αποθηκεύσει.
    Φιλάκια !!!!

  5. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΤΟΤΕ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝΕ , ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΛΗΣΜΟΝΑΜΑΙ, ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ!!

  6. Τι όμορφη ανάρτηση…γεμάτη γλυκά συναισθήματα!!!!! Να είσαι πάντα καλά να την θυμάσαι και εκείνη από εκεί ψηλά να σε προσέχει και να σου στέλνει έμπνευση για δημιουργία!!!! Πολλά φιλιά!!!!

  7. Καρδουλα μου σε νιωθω!
    Εγω εχω μολις 4 χρονια που την εχασα κ η απουσια της με πλημμυριζει πολλες φορες…
    Αγκαλιτσα θα ρθω να σε κανω,να μην λυπασαι! Σε φιλω!!!

  8. Μαριλένα μου πολύ συγκινητική ανάρτηση. Ετσι να τη θυμάσαι πάντα τη γιαγιάκα σου, με αγάπη και τρυφερότητα… Σίγουρα κι εκείνη θα είναι περήφανη για σένα που συνέχισες τις χειροποίητες δημιουργίες και θα σε καμαρώνει από ψηλά…
    Πολλά φιλιά!!!

  9. Μαριλένα μου γλυκιά μου, υπέροχη ανάρτηση για τη γιαγιά σου!! Πιστεύω ότι είναι κοντά σου καλή μου , για να σε βοηθάει στα δύσκολα και να χαίρεται με τις χαρές σου!!! Θα την αισθάνεσαι κι εσύ όταν τη χρειάζεσαι …σίγουρα, σαν άγγελός σου!!Τί όμορφοι οι κεντημένοι πίνακές της!! Διαχρονική αξία!! Φιλάκια καλή μου, και μπράβο σου που την θυμάσαι με αγάπη!!

Σχολιάστε

