Άνοιξη!!

Καλημέρα όμορφή μου γειτονιά!!!

Πως μου αρέσει που σιγά σιγά μπαίνουμε στην άνοιξη!! Όχι ότι δεν αγαπώ τον χειμώνα, αλλά να μου αρέσει αυτή η εναλλαγή. Μου φτιάχνει την διάθεση! Οι μυρωδιές, τα λουλούδια!! Άντε βάλτε ένα χέρι να σπρώξουμε όλοι μαζί να ρθει μια ώρα αρχύτερα!!!

 

 

Nα σας δείξω κι ένα δωράκι που έφτιαξα για μια γνωστή μου!! Ένα καδράκι και το μπούστο έγινε με πηλό που στεγνώνει με τον αέρα και τα χρώματα είναι πατίνες!!!

        

♥Σας φιλώ γλυκά και να περνάτε όμορφα και ήρεμα τις μέρες σας!!!!♥

5 thoughts on “Άνοιξη!!

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!Καί σήμερα ήταν μιά υπέροχη ανοιξιάτικη ημέρα!!Εδώ είναι όλα καταπράσινα καί λουλουδιασμένα!!Πολύ όμορφη η δημιουργία σου!Η φίλη σου σίγουρα θά ενθουσιάτηκε μέ τό δωράκι της!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!!

  2. Εγώ Μαριλενα μου σπρώχνω όσο μπορώ να φύγει ο χειμώνας και να έρθει η άνοιξη.Το κάδρο με το μπούστο πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο.

  3. Καλησπέρα Μαριλένα!! Καλώς σε βρίσκω!! Σε είδα στο «σπιτάκι» της αγαπημένης μου Κάτιας και ήρθα να σε γνωρίσω καλύτερα. Μου άρεσε πολύ το «σπιτάκι» σου.
    Όσο για τον πίνακα που έφτιαξες της φίλης σου, είναι ιδιαίτερος και πάαααρα πολύ όμορφος. Μου άρεσε πάρα πολύ, μπράβο σου!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

  4. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!! Υπέροχη δημιουργία… ξετρελάθηκα… σίγουρα και η φίλη σου!!! 🙂
    Αντε, να φέρουμε την άνοιξη… ωραίος ο χειμώνας, δε λέω… απλά τώρα ανυπομονώ να ανθίσουν όλα!!! 🙂
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!!

Σχολιάστε

