Καλοκαιράκι με μικροδημιουργίες!

Καλησπέρα όμορφή μου γειτονίτσα! Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά! 🙂

Ελπίζω να βρίσκεστε σε δροσερές παραλίες και να τσαλαβουτάτε. Εγώ δεν έχω αρχίσει ακόμα τα μπάνια.

Καλομελέτα όμως! 😉

Επιτέλους μετά από πολύ πολύ πολύ πολύυυυυυυυυ όμως καιρό που είχα να δημιουργήσω κάτι, οτιδήποτε σήμερα ήμουν στις καλές μου. Έφτιαξα από πηλό που στεγνώνει στον αέρα ένα διακοσμητικό τριαντάφυλλο για το σαλόνι (έχουμε αρχίσει βαψίματα εδώ και καιρό, ουφ!) και επιχείρησα να του δώσω bronze look.

 

 

Τέλος, είχα ένα χάρτινο κουτάκι και το χρησιμοποιούσα για θήκη δαχτυλιδιών. Το άλλαξα, του έκανα ανάγλυφα σχεδιάκια και του έδωσα υφή ξύλου. Σας αρέσει;

 

 

 

 

Να μην ξεχάσω να σας ευχαριστήσω πολύ για τις ευχές σας λόγω της γιορτής μου! Ελπίζω να επανέρθω σύντομα με καινούριες δημιουργίες αλλά να ξέρετε ότι σας επισκέπτομαι σχεδόν καθημερινά! Καλό σαββατοκύριακο να έχετε!! Σας φιλώ!♥

 

One thought on “Καλοκαιράκι με μικροδημιουργίες!

  1. Καλημέρα Μαριλένα μου!!Καλό καλοκαίρι!!Καλές βουτιές!!!
    Πολύ όμορφο τό τριανταφυλλάκι σου!!Αλλά καί τό κουτάκι σου υπέροχο!!
    Καί τά δύο vintage!!!Kαλά νά περνάς!!!Φιλάκια!!!

Σχολιάστε

