Σχεδόν χρονίσαμε!!!!

Καλημέρα σε όλους και καλή βδομάδα να έχουμε!!! Ναι ο τίτλος προϊδεάζει για γενέθλια!! Κοντεύει χρόνος από τότε που έκανα την πρώτη μου ανάρτηση. Που άρχισα σιγά σιγά όχι μόνο να μπαίνω σε φιλόξενα σπίτια και να συστήνομαι αλλά και να υποδέχομαι κι εγώ με χαρά κάποιον επισκέπτη τυχαίο ή μη. Η δημιουργία του blog ήταν κι αυτή μέσα στα πλαίσια της γενικότερης ανάγκης μου για δημιουργία κι επικοινωνία αυτής της δημιουργίας.

Ακόμα δεν έχω δείξει το 100% του εαυτού μου και θα είμαι ειλικρινής. Μάλλον δεν θα το δείξω. Ίσως γιατί μου αρέσει να με ανακαλύπτει ο άλλος. Κι ας έχει δίκιο ή λάθος. Ίσως γιατί και στην ζωή μου είμαι έτσι. Ας είναι όμως γιατί ήμαστε εδώ για να μαθαίνουμε και να γινόμαστε καλύτεροι.

Από καιρό σκεφτόμουν τι δώρο να χαρίσω για το giveaway μου. Και κατέληξα σε αυτά τα δυο δωράκια που θα σας δείξω παρακάτω. Χωρίς πολλές τσιριμόνιες και καλολογίες λοιπόν σας ευχαριστώ ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου για κάθε επίσκεψη, κάθε σχόλιο και σκέψη που κάνατε περνώντας από δω. Εύχομαι κι ελπίζω στην έξοδο να αποχωρήσατε με ένα πλατύ χαμόγελο και με μάτια χορτασμένα από δημιουργία.

Προϋποθέσεις κι όροι δεν υπάρχουν. Απλά αφήνετε σχόλιο (και mail αν θέλετε) κι αν κληρωθείτε θα σας ζητήσω την διεύθυνσή σας. Δύο άτομα για αυτά τα δωράκια. 

Το πρώτο ένα μπούστο από πηλό και γυψόγαζα σε κάδρο με τεχνική αλουμινόχαρτου ( τα χρώματα είναι πιο έντονα αλλά δεν φαίνονται καλά στη φωτό)

Το δεύτερο είναι ο πρώτος μου πειραματισμός. Μπούστο – αγαλματάκι σε μπουκάλι. Κι αυτό με γυψόγαζα και τεχνική αλουμινόχαρτου

Αυτά είναι τα δυο δώρα σας! Εύχομαι να σας αρέσουν! Καλή επιτυχία σε όλους! Η συμμετοχή είναι μέχρι και τις 20/07 κι αν θέλετε μπορείτε να βάλετε το banneraki στο blog σας.

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλάκια πολλά!!!♥

9 thoughts on “Σχεδόν χρονίσαμε!!!!

  1. Καλημέρα Μαριλένα μου!!
    Χρόνια πολλά στό γεμάτο όμορφες δημιουργίες,καί χαρούμενο,μπλογκοσπιτάκι σου!!
    Καί οι δύο σου δημιουργίες πολύ όμορφες καί πρωτότυπες!!Ευχαριστούμε γιά τά υπέροχα δωράκια πού έφτιαξες!!Καλή επιτύχια κοριτσάκι μου στό Giveaway!!
    Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλάκια!!!

  2. Nα τα χιλιάσει το blog σου Μαριλένα μου και να γεμίζει με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!
    Πανέμορφα και τα δύο δώρα που σκέφτηκες να χαρίσεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

  3. Na τα χιλιάσεις εσύ πρώτα και το μπλογκάκι σου μετά. Όμορφες δημιουργίες αλλά και πρωτότυπες! Φιλάκια!

  4. Όμορφα τα δώρα σου και ξεχωριστά . Να είσαι καλά να μας κρατάς παρέα με τις όμορφες δημιουργίες για πολύ πολύ καιρό ακόμα!

  5. Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα όμορφες δημιουργίες!
    Να μας κρατάς ομορφη παρέα πολλά πολλά χρόνια ακόμα!

  6. Πρόλαβα στο τσάκ??!!!!!!! To παίρνω το μπανεράκι σου, έστω και για μιά μέρα!!
    Πολύχρονο το σπιτάκι σου, Μαριλένα μου!!!!!! Πάντα με ωραίες δημιουργίες!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

  7. Παράθεμα: Μπουκάλι μπούστο και το bazaar στην Ναύπακτο! | marilenaspotofart

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.