Κι ο κλήρος πέφτει…

Καλημέρα όμορφή μου γειτονιά!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και κάπου να πλατσουρίζετε ή τουλάχιστον να δροσίζεστε!!!

Το πρώτο giveaway έφτασε στο τέλος του και ναι έχουμε τις δύο νικήτριες! Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ πολύ μέσα από την καρδιά μου για τα ζεστά σας σχόλια. Εύχομαι να μαστε αρκετό καιρό μαζί και να τα λέμε!!

Στο προκείμενο λοιπόν! Είχαμε οχτώ συμμετοχές

 

κι αφού διπλώθηκαν τα χαρτάκια, μπήκαν στο βαζάκι κι άρχισε το ανακάτεμα

 

Η πρώτη νικήτρια που κληρώθηκε για το κάδρο με το μπούστο είναι

η Τέτα με το blog http://thalassoksila.blogspot.gr/  

H δεύτερη νικήτρια που κληρώθηκε για το μπουκάλι -αγαλματάκι είναι η

Κατερίνα με το blog http://dimiourgo.blogspot.gr/

Συγχαρητήρια φίλες μου!! Όποτε μπορείτε να μου στείλετε με mail τις διευθύνσεις σας στο marilenartspot@gmail.com να σας στείλω τα δωράκια από βδομάδα!

Σας ευχαριστώ όλες φίλες μου για την συμμετοχή σας! ♥

Να είστε καλά!! Σας φιλώ γλυκά!!!♥

 

10 thoughts on “Κι ο κλήρος πέφτει…

  1. Marilenaki
    δεν πειράζει που είμαι εκτός συναγωνισμού,ήρθα να σου ευχηθώ απο καρδιάς νάμαστε συνοδοιπόροι για πολλά χρονια, μ ε όμορφες ιδέες, πολλές δημιουργίες και καλή διάθεση!
    Φιλάκια πολλά μωρό

  2. Χάρηκα πολύ που είμαι μια από τις τυχερές. Να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα για πολλά πολλά χρόνια με τις όμορφες δημιουργίες σου. Θα σου στείλω τη διεύθυνση μου.

  3. Καλησπέρα Μαριλένα! Μόλις γύρισα από Σαββατοκύριακο στην θάλασσα και είπα να δω βιαστικά τα μηνύματά μου! Τι ωραία που ξεκινά η εβδομάδα μου! Είμαι η τυχερή για το μπούστο κάτι που μου άρεσε υπερβολικά και δεν πίστευα με τίποτα ότι θα κερδίσω!Να είσαι πάντα καλά να δίνεις δωράκια! Θα επικοινωνήσω μαζί σου! Καλό βράδυ φιλάκια!

    • Nα σαι καλά Τέτα μου και πάντα τυχερή!! Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή κι ελπίζω να σου αρέσει το δωράκι και να το χαρείς!!Σε φιλώ και καλή βδομάδα να χεις!!

Σχολιάστε

