Βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, μέρος Α’

Καλησπέρα όμορφή μου γειτονιά! Πιάσανε πάλι οι ζέστες για τα καλά!! Την Τρίτη που μας πέρασε κατεβήκαμε με την καλή μου φίλη Αγγελική στο κέντρο της Αθήνας για καφέ και βόλτα! Μόνο που ξεκινήσαμε από το μεσημέρι και καταλήξαμε να γυρίζουμε σπίτια μας λίγο πριν βραδιάσει!! Τα καταφέραμε!! Γυρίζαμε από στενάκι σε στενάκι, στην Πλάκα, στο Θησείο, στο Μοναστηράκι, σε δρομάκια που ομολογώ δεν πρέπει να τα χα ξαναπερπατήσει!! Εδώ ήμαστε λέω! Για πότε βγάλαμε έξω τα κινητά κι αρχίζαμε να το παίζουμε τουρίστες στην πόλη μας!! Βγάλαμε φωτογραφίες την Ακρόπολη, δρομάκια, μαγαζιά, την Ρωμαϊκή αγορά, το λουτρό των αέρηδων, γκράφιτι, σπίτια, κόσμο και γενικά την ζωή στο κέντρο!! 

Τόσο χαρούμενη κι ενθουσιασμένη ήμουν που με το που γύρισα σπίτι έτρεξα να ανεβάσω τις φωτογραφίες, να τις μοιραστώ μαζί σας! Ναι καλά!! Κλάταρε η κάρτα μνήμης του κινητού και σαν να μην έφτανε αυτό μου έσβησε ΌΛΕΣ τις φωτογραφίες που χα περασμένες εδώ και χρόνια!!! Άι στο καλό , λέω, την τύχη μου μέσα, πως έγινε αυτό; Την κοίταζα από δω, την ξανακοίταζα απο κει.. Πουθενά οι φωτογραφίες… Ευτυχώς που πριν λίγους μήνες τις έσωσα στον υπολογιστή αλλά ότι είχα τραβήξει το τελευταίο τρίμηνο δεν το χα σώσει οπότε… τα νεύρα μου. Μέσα στην ατυχία μου ευτυχώς οι φωτογραφίες από αυτήν την εξόρμηση σωθήκαν μέσα στο κινητό κι όχι στην κάρτα μνήμης του και λίγο ηρέμησα. Λίγο όμως! Ηθικό δίδαγμα: Σώστε οπωσδήποτε τις φωτό σας στον υπολογιστή!!!

Τέλος με το λογίδριο του πόνου και εύχομαι να κάνετε κι εσείς μια ωραία βολτίτσα στο κέντρο!! Οι φωτογραφίες είναι έγχρωμες και σε σέπια για τσαχπινιά!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, μέρος Α’

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!
    Κρίμα νά χάσης όλες τίς φωτό σου!!
    Πολύ όμορφη η βόλτα σου,αλλά καί η Αθήνα μας γεμάτη ομορφιές!!
    Πόσα χρόνια έχω νά κατέβω στό κέντρο!
    Καλό απόγευμα κοριτσάκι!!!Φιλάκια!!!!

    • Καλημέρα Δήμητρά μου!! Άσε πολύ στεναχωρήθηκα με τις φωτογραφίες. Ευτυχώς πολλές τις είχα σώσει αλλά αυτές του τελευταίου τριμήνου πήγαβ υπέρ πίστεως!!!
      Είναι τέλεια στο κέντρο! Εγώ την απολαμβάνω πάντα αυτή τη βόλτα παρόλα τα περίεργα και διάφορα που γίνονται εκεί.
      Καλά να περνάς καλή μου!! Φιλάκια!

  2. Πειράζει που πήρα να κάνω μια βόλτα στα παλιά;
    Στα παλιά μου λιμέρια; Λέω να’ρθω το καλοκαίρι..
    Θα χρειασθώ κάποιον οπωσδήποτε να περπατήσω
    στενό-στενό το Θησείο/Μοναστηράκι.. να κάνω μία
    τονωτική ένεση! 🙂 Νομίζω ότι θα’ναι ό,τι πρέπει να
    κανονίσουμε να βρεθούμε με τις υπόλοιπες κοπελιές!

    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη 🙂

    • Καλημερούδια Αγριμιώ μου!! Και βέβαια δεν πειράζει!! Αυτά τα στενάκια τα λατρεύω κι εγώ!!:) Τι καλά που θα ναι αν βρεθούμε!! Σαν τις τρελές θα κάνουμε!! 🙂 Αν μπορείς να ρθεις κοπέλα μου!! Να μυρίσεις λίγο μαμά πατρίδα!! 🙂 Πολλά φιλάκια από Αθήνα!!

Σχολιάστε

