Λογοτεχνικοί διαγωνισμοί κι ένα διήγημα

Καλησπέρα σε όλη την όμορφη και καλοκαιρινή γειτονιά!! 🙂

Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας λόγια και την κατανόηση, ξέρετε εσείς!!!

Με μια βόλτα στο διαδίκτυο είδα ότι υπάρχουν πολλοί λογοτεχνικοί διαγωνισμοί που αξίζει τον κόπο να τους ψάξετε γιατί στην μπλογκογειτονιά μου έχω διαπιστώσει ότι κυκλοφορούν πολυάριθμα διαμαντάκια!!

Ας πάρουν λοιπόν φωτιά τα μολύβια, τα πληκτρολόγια, ακονήστε την φαντασία και βουρ για δημιουργία!!

Μια ιστοσελίδα με διαγωνισμούς είναι αυτή http://www.apostaktirio.gr/index.php?option=com_content&view=category&id=31:general&Itemid=34&layout=default, αλλά μια βόλτα να κάνετε μπορείτε να ανακαλύψετε αμέτρητες.

Φέτος προκηρύσσεται για τέταρτη φορά ο διαγωνισμός διηγήματος Λόγω Τέχνης όπου οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμπεριλάβουν στην πλοκή του διηγήματός τους τις ακόλουθες επτά συγκεκριμένες λέξεις (σε οποιαδήποτε πτώση ή αριθμό):

Δρόμος, Ηδονή, Λιμάνι, Κεχριμπάρι, Ταξίδι, Γέρος, Καλοκαίρι(Οι λέξεις περιέχονται στο ποίημα «Ιθάκη» του Κ.Π. Καβάφη).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ http://logotexnis.artspot.gr/contest-2013/contest-2013

Πέρσυ συμμετείχα στον τρίτο διαγωνισμό που έπρεπε να συμπεριλάβεις έντεκα λέξεις και τα σαράντα καλύτερα διηγήματα πλέον κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Καλέντης.

Η δικιά μου ιστορία δεν ήταν από αυτές που διακρίθηκαν αλλά τίποτα δεν μας σταματά από την χαρά της δημιουργίας!

Με χαρά μοιράζομαι την ιστορία μου μαζί σας! Λίγο εσωτερικός μονόλογος, λίγο εξομολογητικό ύφος, λίγο παραληρηματικός τόνος και βουαλά.

Να στε καλά, καλά να περνάτε, καλό σ/κ και εννοείται καλές βουτιές!!♥

 

 Να σας ζήσει

Πρώτα να με ράψετε γιατρέ. Να έχει γίνει το πράμα μου. Δεν αντέχω τους πόνους. Μετά να το βάλετε στην αγκαλιά μου.Ή μήπως να με αφήσετε να κοιμηθώ λίγο πρώτα; Μόνο για λίγο να κλείσω τα μάτια. Είναι κι ώρα κοινής ησυχίας.Αλλά όχι. Μετά σε βαλαν στην αγκαλιά μου. Να σε ταϊσω. Να σε ταϊσω πρέπει. Σώπα το μωρό μου, σώπα. Σου έδωσα το βυζί κι εσύ άρχισες να ρουφάς το γάλα με μανία. Εγώ δεν πεινάω. Κάτι μου φράζει το λαιμό, λες και κατάπια χώμα. Πριν λίγο έκλαιγες, το ξέχασες; Κάθε δυο ώρες να το ταΐζεις, μην ξεχνάς. Οι δείκτες του ρολογιού συνωμοτούν εναντίον σου.Μια στιγμή γιατρέ και δεν μου είπατε τι είναι. Αλλά εντάξει δεν έχει σημασία. Τι αγόρι, τι κορίτσι. Εμένα ποτέ δεν με ενδιέφερε. Ήσουν γερό και ρούφαγες. Αυτό είχε σημασία. Κάτσε να σε δω καλύτερα. Νομίζω μοιάζεις με Πέτρο ή με Γιάννη. Εντάξει, μπορεί και με Μαρία. Θα δείξει. Τώρα είσαι μια λευκή σελίδα.Ακόμα μωρέ; Ακόμα πεινάς; Πάρε και το άλλο βυζί. Νυστάζω. Νυστάζω σου λέω. Αλλά μη σε νοιάζει. Τρώγε εσύ. Τρώγε. Οι πέτσες σου είναι κομμάτι από τις σάρκες μου. Και ξέρεις. Όταν μεγαλώσεις μη ξεχάσεις να κάνεις ότι κάνουν όλα τα παιδιά. Μη ξεχάσεις να κατηγορήσεις τους γονείς σου για όλα σου τα προβλήματα. Πως ήσουν Πέτρος ή Γιάννης και σου περίσσευε το νάζι στη βλεφαρίδα. Πως ήσουν Μαρία στραβοκάνα, αλλεργική στο καρύδι και στο καυλί. Δεν πειράζει. Για όλα φταίνε οι γονείς. Έτσι λένε. Κι εγώ το ίδιο έκανα. Είναι αδύνατον το κοράκι να γίνει χελιδόνι.Δεν τέλειωσε το άρμεγμα ακόμα; Στράγγιξα. Φτάνει. Έλα τώρα να ρευτείς θησαυρέ μου. Έλα, δυο χτυπήματα στη πλατούλα και βγήκε ο περιττός αέρας. Για φαντάσου κι από τον πατέρα σου δυο ωθήσεις χρειάστηκαν για να σε βάλει μέσα μου. Η μαμά πιο πρακτική. Για να βγεις χρειάστηκε μια σπρωξιά. Να ξεφύγει μια ώρα αρχύτερα από την κινούμενη άμμο. Αλλά που να ξερε. Ελάτε να το πάρετε, νύσταξε. Το καμάρι μου νυστάζει. Καλά μου τα λεγε η πεθερά. Ο γιος μου που τον έβγαλα κι ο γιος μου που τον έβγαλα. Θα γίνεις μάνα και θα δεις. Δε μας παρατάς κυρά μου. Έχεις ιδέα σε μένα πόσες φορές μπαινοβγαίνει ο γιος σου; Δεν κάνω έτσι. Ντροπή. Δεν είχα το δικαίωμα να μιλήσω έτσι. Δεν ήμουν μάνα. Δεν ήξερα. Θάλασσα τα έκανα. Μάλλον πληγώθηκε ή θίχτηκε. Τώρα είναι αλλιώς. Πεθύμησα γλυκό τριαντάφυλλο. Εκείνη το πετυχαίνει.Πρέπει να βάλουμε ένα κουτί πρώτων βοηθειών και στο αμάξι τώρα που το σκέφτομαι. Χασμουριέσαι. Περίμενε έρχονται όπου να ναι. Θα σε πάρουν κι εγώ μετά θα κλείσω τα μάτια να κοιμηθώ, θα ανυπομονώ να με ξυπνήσουν για να σε ξαναταϊσω και πριν τελειώσω αυτή τη φράση θα έχω πει ένα ψέμα.Ήρθαν. Καλή σου νύχτα Γαργαντούα.

 

2 thoughts on “Λογοτεχνικοί διαγωνισμοί κι ένα διήγημα

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!
    Εγώ μέ τόν γραπτό λόγο,δέν τό έχω!!!!Είμαι τού προφορικού!!!Χά χά!!!
    Αλλά τό κείμενό σου,είναι τέλειο!!!Πολύ συναίσθημα!!!!Ωραίο θέμα!!Μπράβο κορίτσι μου!!!Καλή επιτυχία!!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

Σχολιάστε

