Χειροποίητη πεταλούδα!

Στην εκπνοή του Αυγούστου και κάλλιο αργά παρά ποτέ μόλις ετελείωσα μια ωραία πεταλούδα που λέει και το παιδικό τραγουδάκι!

Η ιδέα πολύ απλή ,κυκλοφορεί βιντεάκι στο διαδίκτυο, αλλά η εκτέλεση ήθελε ακρίβεια!!

Αν θέλετε κι εσείς να πειραματιστείτε θα χρειαστείτε περίγραμμα από λουλούδια, ζώα ή ότι άλλο από το διαδίκτυο ή αν ήστε πολυτάλαντοι (!!) φτιάξτε δικά σας! Εγώ βρήκα ένα περίγραμμα μιας μεγάλης πεταλούδας. Μετά βρήκα λίγο ύφασμα από μπομπονιέρα και ξεπατίκωσα πάνω το σχέδιο αρχικά με ατλακόλ αλλά επειδή δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα, συνέχισα με πιστολάκι σιλικόνης.

Ταυτόχρονα πριν κρυώσει, πασπάλιζα επάνω στο σχέδιο ότι είδους glitter μπορείτε να φανταστείτε!! Έγινε χαμός. Τρεις μέρες τώρα λαμπυρίζω!!! Το άφησα μια ολόκληρη μέρα να στεγνώσει και μετά έκοψα περιμετρικά το ύφασμα της μπομπονιέρας. Πέταξα λίγη ατλακόλ προσεκτικά πάνω στην πεταλούδα και λίγη ανάμεσα στο ύφασμα (πρέπει να ναι διάφανο) και ξαναπασπάλισα με glitter.

Για να είναι σταθερά τα φτερά μπορείτε στη πίσω μεριά να κολλήσετε με τη σιλικόνη σας σύρμα. Κολλήστε κι ένα κορδονάκι διακριτικά και βουαλά!! Έτοιμη η επιτοίχια πεταλούδα!! Μόνο που δεν ξέρω πως να την γλιτώσω από την μητέρα μου που με το που την είδε την φαντάστηκε σεμεδάκι!!!

Φιλώ σας!!!

10 thoughts on “Χειροποίητη πεταλούδα!

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!Καλή εβδομάδα!!!
    Η πεταλουδίτσα σου,πανέμορφη!!!!Τήν λάτρεψα!!!!Καί από ότι φαίνετε τό ίδιο καί η μανούλα σου!!!Χαίρομαι πού δημιουργείς καί πάλι, καί έτσι σέ βλέπουμε πιό συχνά στήν μπλογκογειτονία μας!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

  2. Πολύ όμορφη η πεταλούδα σου, Μαριλένα μου! Ωραία ιδέα…κι έχω και τόσες μπομπονιέρες!!!
    ΥΓ. Να δώ άν θα περάσει κι αυτό το σχόλιό μου… σε κάθε σου ανάρτηση προσπαθώ αλλά δεν τα καταφέρνω…κάτι δεν πάει καλά με τον λογ/σμό μουστο WordPress μάλλον!
    Πολλά φιλιά!!!

    • Καλημέρα Μαριάννα μου!! Να σαι καλά!! Εύχομαι να φτιάξεις πολλά κι όμορφα έργα!!
      Μιλώ και με το forum του wordpress για τέτοια θέματα αλλά με διαβεβαιώνουν ότι όλα είναι εντάξει. Αν δεις ότι συνεχίζεται πες το μου και θα τους ξανατσιγκλίσω!!! 🙂
      Φιλάκια πολλά!!

  3. Ενα το 3ήμερο λαμπύρισμα και ένα το σεμεδάκι της μαμάς έκαψες την πεταλούδα!!!χαχαχαχα
    Οι ατάκες όλα τα λεφτά Μαριλένα μου,αλλά και το αποτέλεσμα μ άφησε άφωνη!
    Φιλάκια πολλά, Καλή σου μέρα!

Σχολιάστε

