Καμβάς mixed media again!

Καλό μήνα σε όλους!! Τι κάνετε; Καλώς μας ήρθε ο Σεπτέμβρης! Ακόμα δεν θα σας ευχηθώ καλό φθινόπωρο. 🙂 Από Οκτώβρη και βλέπουμε! Εύχομαι να περάσατε ένα ξεκούραστο κι ευχάριστο καλοκαίρι! Κι ο Σεπτέμβρης μας καλοκαιράκι είναι όμως οπότε ξεκλέψτε λίγο χρόνο για καμιά βουτίτσα!

Εγώ ήταν να μην αρχίσω με τις μεικτές τεχνικές. Άντε να με σταματήσετε! Ειδικά όταν έχεις βρει ένα έργο να σε εμπνέει να το ξαναγεννήσεις από τα χέρια σου. Όλα ξεκίνησαν πριν λίγο καιρό όταν τυχαία στο διαδίκτυο ανακάλυψα μια σπουδαία ( για μένα) ζωγράφο, την Anna Razumovskaya. Μου μίλησαν μέσα μου τα έργα της, δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Εκτύπωσα σε βιβλιοπωλείο ένα από τα έργα της που λάτρεψα κι έτσι ξεκίνησαν όλα.

Η ζωγραφιά είναι ακριβώς αυτή. Εγώ έκανα το decoupage και κάτι μαϊμουνιές με relief και perle pen για να δώσω λίγη ένταση παραπάνω. Από εδώ λοιπόν εμπνεύστηκα και πρόσθεσα με τις μεικτές τεχνικές ένα ερωτικό γράμμα με χρυσά ανάγλυφα γράμματα και κάποιες νότες από την παρτιτούρα της Ελίζας του Μπετόβεν με τεχνική παλαίωσης.

Φοβάμαι ότι μάλλον τον παραφόρτωσα τον πίνακα αλλά ειλικρινά μου ήταν αδύνατο να σταματήσω. Έχει μπει στο σαλόνι αλλά μου φαίνεται θα πηγαινοέρχεται και στο δωμάτιό μου! 🙂

Σας φιλώ γλυκά!!!!

18 thoughts on “Καμβάς mixed media again!

  1. Μαριλένα μου
    δεν γνώριζα τη συγκεκριμένη ζωγράφο,αλλά πράγματι οι πίνακές της έχουν χροιά ονείρου! Εγω δε θα πω οτι τον παραφόρτωσες,απλά θα τολμήσω μία καλοπροαίρετη παρατήρηση.Θα τον έκανα πιο στα μέτρα του πίνακα (κεντρικό θέμα),ώστε να ενσωματωθεί καλλίτερα και να μην φαίνεται σαν αυτό νάναι το συμπλήρωμα στο σύνολο. Εχω την εντύπωση οτι αυτά τα έργα θάναι ωραία και πιο φυσικά με την τεχνική της «τοιχογραφίας» (affresco) έτσι χάνεται και το περίγραμμα του μοτίβου και φαίνεται σα να ξεπηδά απο το γύρω -γύρω . Ελπίζω να δεχτείς την άποψή μου,όχι ως παρατήρηση,αλλά ως μία άλλη γνώμη.
    Κατά τ άλλα μ αρέσει πολύ ο συνδυασμός των τεχνικών και των ριζόχαρτων,του πάνε.
    Φιλάκια πολλάάάά

    • Καλημέρα Χαρά μου και σε ευχαριστώ για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις!! 🙂 Αυτήν την τεχνική της τοιχογραφίας την ψαχούλεψα στο διαδίκτυο αλλά δεν την κατάφερα!! Γι αυτό έπαιξα πολύ με τον στόκο μπας και δώσω όσο γίνεται σαγρέ υφή στον πίνακα!! Έχεις δίκιο για το μέγεθος!! Δυστυχώς είχα μεγάλο τελάρο και στο βιβλιοπωλείο δεν είχαν ούτε μικρότερο τελάρο ούτε μπορούσαν να μου μεγιστοποιήσουν την ζωγραφιά!! Κι εγώ φυσικά δεν είχα υπομονή 🙂 Χεχε!! Είδα ότι θα ρθει το Μαράκι από Σαλονίκη για το σεμινάριο αλλά δεν μπορώ δυστυχώς!!!! Ε ρε θα γίνει χαμός εκεί!!! Χαχα!!! Φιλάκια πολλά Χαρά μου και σε ευχαριστώ!!!

      • Μαριλένα μου χαίρομαι που πήρες θετικά το σχολιό μου.
        Η τεχνική τοιχογραφίας,έχει αυτή τη δυνατότητα, να βάζεις δηλαδή σε ένα μεγάλο τελάρο (π.χ.) μικρότερα κομμάτια που τα ενοποιείς με την πάστα διαμόρφωσης ή το στόκο. Είναι ιδιαίτερα εύκολο και δε χρειάζεται καμία επεεργασία στο μέγεθος της εικόνας,απλά το καλύπτεις όπου και όσο εσύ το θέλεις.
        Δες αυτό :http://www.youtube.com/watch?v=c-GTey_IRiM&feature=youtu.be
        & αυτό http://www.youtube.com/watch?v=IkA7bFJ_UtY
        Θα με θυμηθείς …
        Φιλάκια πολλά

      • Πάντα καλοδεχούμενα Χαρά μου όσα στη ζωή μας βοηθάνε και μας πηγαίνουν παραπέρα!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Ελπίζω να την καταφέρω άμεσα!! Φιλάκια πολλά! 🙂

  2. Καλό μήνα Μαριλένα μου!!!Καλό Φθινόπωρο!!!!Τόν πίνακά σου,τό λάτρεψα!!!Πολύ όμορφα χρησιμοποιήσες όλες τίς τεχνικές!!!Υπέροχο τό όλο αποτέλεσμα!!!!
    Καλό Σ/Κ κοριτσάκι μου!!!!Φιλάκια!!!!!!

Σχολιάστε

