Burned glue technique! (τεχνική καμμένης κόλλας)

Καλησπέρα σας!!! Έχει δροσίσει αρκετά αυτές τις μέρες κι έχω έρθει κι εγώ λίγο στα ίσα μου! 🙂 Μπαίνω στο ψητό!!! Μόλις τελείωσα ένα ενδιαφέρον πείραμα κι έτρεξα να το μοιραστώ!!! Σαν γνωστό ψαχτήρι που είμαι καθημερινά κάνω άνω κάτω το διαδίκτυο. Εδώ κι ένα μήνα λοιπόν έπεσα σε ένα βιντεάκι που περιγράφει πως με την τεχνική της καμμένης κόλλας(!!!!) αγγλιστί burned glue technique, δίνεις μεταλλική όψη σε οτιδήποτε καφετί!Από χαρτί μέχρι κουτί!! Εκεί χρησιμοποιούν ένα είδος κόλλας, το tacky glue, το οποίο όσο κι αν έψαξα δεν το βρήκα εδώ πουθενά. Αρκετοί κιόλας με κοιτούσαν καλά καλά!!Στο διαδίκτυο το περιγράφει σαν ένα είδος πολύ παχύρευστης κόλλας που καίγεται εύκολα!!!! Άι στο καλό λέω, χάθηκε να το χαμε κι εδώ;;

Ώσπου ξαναλέω, βρε άντε από κει με τις ειδικές κόλλες. Ειδική για το ένα , ειδική για το άλλο, άντε γεια!! Και παίρνω αρχικά ένα κομμάτι καφέ χαρτί (από φάκελο), το μισό το κάλυψα με παχύρευστη ατλακόλ ( μην την αραιώσετε!!) ,έτρεξα πάνω από τον νιπτήρα ( μην κάψουμε και το σπίτι!!) ε κι εκεί έγινε χαμός!!! Το κόλπο έπιασε!!!!!!!!!! Αφού έκαψα καλά καλά την κόλλα, στέγνωσε προσεχτικά για λίγη ώρα, το σκούπισα να φύγει η περιττή μαυρίλα, έβαψα με χρυσές και χάλκινες πατίνες κι ιδού το αποτέλεσμα. Δεν μοιάζει σαν μεταλλικό;

Πέρσι ένα από τα πρώτα καδράκια που είχα φτιάξει ήταν αυτό. 

Δείτε πως έγινε τώρα με την τεχνική της καμμένης κόλλας!!

1ο βήμα απλώνουμε κόλλα μπόλικη γύρω γύρω, μετά καίμε ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ. Μην καεί καμιά!! Αλοίμονό σας!!! Κάψτε μέχρι να μαυρίσει!!

Μετά διώχνουμε απαλά με χαρτοπετσέτα την μαυρίλα και ταυτόχρονα πάνω στη καμένη κόλλα αφήνουμε σχεδιάκια καθώς περνά το χαρτί . Αφήνουμε να στεγνώσει τέλεια.

Τέλος βάφουμε με τις πατίνες μας!!! Σας έχω κάνει κοντινά μόνο για να δείτε ότι μοιάζει με μεταλλική κορνίζα γύρω από το καδράκι!!

Σας αρέσει;;;; Θα καούν τα κάρβουνα!!!! Δοκιμάστε κι εσείς και πείτε μου!!! Θα εθιστείτε!! Μονό έξτρα έξτρα ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί με την φωτιά δεν παίζουμε!!!

Αυτό είναι το περιβόητο βιντεάκι αλλά υπάρχουν κι άλλα αν θέλετε να ψαχουλέψετε κι εσείς!!! Σας φιλώ γλυκά και θα επιστρέψω δριμύτερη!!!♥

Video: Μεταλλικό εφέ με την χρήση της καμμένης κόλλας!!!

19 thoughts on “Burned glue technique! (τεχνική καμμένης κόλλας)

  1. Όμορφη τεχνική και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό, θέλει μόνο λίγο προσοχή το στάδιο της φωτιάς. Και τώρα έρχομαι στο τι κόλα είναι αυτή που έχει η κυρία, περίεργη και εγω σαν και εσένα μπήκα στο μαγαζί που λέει και την ψάξαμε με την κόρη μου επειδή γνωρίζει τη γλώσσα, αυτά που έγραφε για το τι προορίζετε είναι : για όλες τις επιφάνειες (ξύλο, δέρμα, κεραμικά, χαρτί, παιδικές χειροτεχνίες, scrapbooking κλπ κλπ). Το tacky απλά σημαίνει ότι είναι παχύρευστη, δεν είναι νερουλή αλλά παχιά στην υφή της και κολλώδης. Αντίστοιχη δική μας είναι η ατλακολ, που κάνει για όλα. Οπότε καταλαβαίνεις ότι η κυρία που συνιστούσε τη συγκεκριμένη μπορεί απλά να ήθελε να την προωθήσει, γιατί υπάρχουν στο εξωτερικό πολλές ακόμα μάρκες στη συγκεκριμένη κόλλα. Έτσι λοιπόν Μαριλενα μου χρησιμοποίησες τη σωστή κόλα γιαυτό και είχες τέλεια αποτελέσματα. Καλή εβδομάδα και συγνώμη για το σεντόνι που σου έγραψα 🙂

    • Κατερινάκι μου το στάδιο του καψίματος θέλει πάρα πολύ προσοχή σίγουρα!! Και μετά με τις πατίνες είναι φανταστικό το αποτέλεσμα! Μεταλλιζέ! Το φαντάστηκα κι εγώ αυτό που λες ( για προώθηση συγκεκριμένης μάρκας) αλλά μου κανε εντύπωση ότι όλα τα βιντεάκια που είδα χρησιμοποιούν την ίδια μάρκα κόλλας! Κι λέω κι εγώ η δικιά μας η ατλακόλ μια χαρά παχύρευστη είναι, ας δοκιμάσω!!! Όσο πιο πηχτή τόσο πιο άρτιο το αποτέλεσμα!! Σε φιλώ γλυκά Κατερίνα μου κι εύχομαι καλούς πειραματισμούς!! 🙂

  2. ΕΙΣΑΙ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ!!!
    ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ, ΒΟΥΡ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ!!!!!!
    ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ΠΑΡΑΜΑΣΧΑΛΑ Ε;
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

  3. Καλώς σε βρήκα!!!
    Τι υπέροχο blog! Γεμάτο ιδέες , τεχνικές και έμπνευση…
    Σου στέλνω τις ευχές μου για καλή συνέχεια σε ότι κι αν πειραματίζεσαι, σε ότι κι αν σκαρώνεις…
    ***Αννιώ***

  4. Καλώς σε βρήκα. Απο το Δελφινάκι σε βρήκα. πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνεις. Ωραία αυτή η τεχνική- θα πειραματιστώ…
    πέρνα και απο μένα μια βόλτα. Λατρεύω και εγώ το decoupage.
    φιλάκια

    • Καλημέρα Χριστίνα μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια! Η τεχνική είναι εύκολη αλλά θέλει προσοχή η διαδικασία της φωτιάς γι αυτό πρόσεχε!!! 🙂 Είχες ξεχάσει να μου γράψεις το blog σου αλλά σε βρήκα από το δελφινάκι μας κι εγώ!!! 😉 Είναι κουκλίστικο το νεραϊδόσπιτό σου!!! Χαίρομαι που βρεθήκαμε Χριστινάκι μου!! Θα τα λέμε συχνά!! Πολλά φιλιά!!!

    • Να σαι καλά Ιωάννα μου!! Κι είναι κι εύκολο απλά θέλει πολύ προσοχή με την φωτιά και να σαι σε ανοιχτό χώρο γιατί εμένα κάποια στιγμή με ενόχλησαν οι αναθυμιάσεις. Φιλάκια κοπέλα μου και καλό σ-κ να χεις!!

  5. Παράθεμα: Μεταμορφώσεις | marilenaspotofart

  6. Να ‘σαι καλά Ιωάννα. Έψαχνα να βρω που πουλιέται η κόλλα αυτή, αλλά θα δοκιμάσω με την ατλακόλ και ελπίζω να τα καταφέρω και εγω. Ωραίο το καδράκι σου.
    Καλή και δημιουργική χρονιά!!!

    • Σε ευχαριστώ Κορίνα!! Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα!! Με λένε Μαριλένα!! 🙂 Οτι χρειαστείς μου λες και στο mail μου!! Είναι πολύ εύκολο αλλά πάντα θέλει προσοχή όταν καις την κόλλα, να σαι σε εξωτερικό χώρο γιατί έχει και κάποιες αναθυμιάσεις!!
      Σε φιλώ κοπέλα μου!!

Σχολιάστε

