AFFAIRE D’HONNEUR

                                                                               The Lovers - Painting by René Magritte

                                                                                      The Lovers, Rene Magritte

Τις νύχτες παίζουμε τις ίδιες νότες στο πιάνο.

Άηχα πυρά για μένα

Υγρές ριπές για σένα.

Ντουφεκιές ηττημένες.

Κάποιες φορές τις νιώθω να σέρνονται  γυμνές πάνω στο πουκάμισό μου

κι από κει ύπουλα σκάβουνε πιο μέσα, κατάσαρκα, κι ο χρόνος  πια σάπιο τσουβάλι

δεν έχει αξία.

Ακαταμάχητη υποταγή. Ανοχύρωτος οργασμός.

Κάποτε με είχες ρωτήσει τι γεύση έχει η αφοσίωση.

Σιρόπι βύσσινο σε σοκολάτα.

Μέχρι το ξημέρωμα το κρεβάτι θα έχει αδειάσει.

Ξεμείναμε από πυρομαχικά.

 

Το ποίημα ήταν η δεύτερη συμμετοχή μου στο παιχνίδι Παίζοντας με τις λέξεις που διοργανώνει η Φλώρα και πήρε την τρίτη θέση

                                                                      

κι η χαρά μου είναι μεγάλη! Πολλά συγχαρητήρια σε όλες  τις συμμετοχές γιατί ήταν όλες ξεχωριστές κι ιδιαίτερες!!

Ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση  και τις ψήφους καθώς και για την φιλοξενία του ποιήματος!! Σας φιλώ!!

26 thoughts on “AFFAIRE D’HONNEUR

  1. Ήρθα από δω για να απολαύσω για άλλη μία φορά το εξαίσιο ποίημα σου που μου έκλεψε αμέσως την καρδιά κι άξια πήρε τους 2 μου βαθμούς! Αν δεν υπήρχαν τα ντολαμδαδάκια που τα λιγούρεψα…άνετα θα είχε πάρει το τρία μου! Λατρεύω την ποίηση και χαίρομαι που διακρίθηκε το ποίημα σου ανάμεσα σε τόσες άλλες όμορφες και δυνατές ιστορίες!
    Τα συγχαρητήρια μου!
    Το μπλογκ σου μπαίνει άμεσα στα αγαπημένα μου!
    Φιλιά πολλά από το «Η Ζωή είναι Ωραία»

    • Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αριστέα μου!! Αυτά τα ντολμαδάκια τα λιγουρευτήκαμε πολλοί και πολύ!!! 🙂 Ήταν θαυμάσια η »Βαγγελιώ» σου κι οι ιστορίες όντως ξεχωριστές κι ιδιαίτερες όλες!!! Να σαι καλά και σου εύχομαι τι άλλο… έμπνευση και δημιουργία!!!!! 🙂 Σε φιλώ και θα τα λέμε συχνά!!!!

  2. Γεια σου Μαριλένα μου1 Τα συγχαρητήριά μου για την διάκριση του ποιήματος σου. Το άξιζε γι αυτό καλά κάνεις και είσαι χαρούμενη1 Φιλάκια.

  3. Καλώς σε βρίσκω! Χαίρομαι που το παιχνίδι της Φλώρας στάθηκε αφορμή για να συναντηθούμε.
    Το ποίημά σου εξαιρετικό! Συγχαρητήρια για τη διάκρισή του!
    Θα χαρώ να τα λέμε, φιλιά!

    • Έλλη μου χαίρομαι πολύ που γνωριστήκαμε!! Όντως η Φλώρα είναι υπαίτια για τις όμορφες κι αξιόλογες γνωριμίες!!! 😉 Συγχαρητήρια για την όμορφη ιστορία σου και σε ευχαριστώ πολύ!! Θα τα λέμε συχνά! Σε φιλώ!!

  4. Είμαι πανευτυχής που βρίσκεσαι κοντά μας και καταθέτεις στο παιχνίδι μας
    το αριστούργημά σου.
    Σε φιλώ και σου κλείνω ραντεβού στο επόμενο παιχνίδι πάλι.

    • Εγώ να δεις πόσο χαρούμενη είμαι Φλώρα μου που σε ανακάλυψα!! Για μένα που δεν την έχω την έμπνευση στο τσεπάκι είναι πολύ σημαντικό να παίρνω ερεθίσματα! Γι αυτό και σε ευχαριστώ πολύ και θα είμαι πιστή στο ραντεβού!! Ήταν οι ιστορίες τόσο ξεχωριστές κι αξιόλογες!! Μπράβο σε όλα τα κορίτσια!!!
      Φιλάκια πολλά! 🙂

    • Καλώς όρισες Κατερίνα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! 🙂
      Οι ιστορίες ήταν η μια πιο δυνατή από την άλλη!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και σου εύχομαι καλή συνέχεια!! Θα τα λέμε συχνά!!
      Σε φιλώ!!

  5. Να μαι κι εγώ! Καλώς σε βρήκα!!
    Το ιστολόγιό σου είναι μαγευτικό όπως και το ποίημά σου.
    Συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου!
    Καλό σου βράδυ!!
    Δε θα χαθούμε τώρα που βρεθήκαμε 😉

  6. Τελικα βλεπω οτι η Φλώρα έχει γίνει ο κρίκος να γνωρίσουμε πολύ αξιόλογα ατομα .. που ασχολούνται με το γραψιμο…και μέσα σε ευτά είσαι και εσύ Μαριλένα μου… μου άρεσε πολύ το ποιήμα σου.. βγαινουνε διαμαντακια μεσα αε αυτό το παιχνιδι των λέξεων….καλώς σε βρήκα…. φιλια……….

    • Καλή σου μέρα Ρούλα μου!! Καλώς όρισες!! Είδες τι σου είναι η Φλώρα;; 😉 Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Ήταν πολύ αξιόλογες οι συμμετοχές και πάλι!! Καλή βδομάδα να χεις και θα τα λέμε συχνά!! Φιλιά!!

    • Καλημέρα Μαίρη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!! Ήταν πολύ όμορφη κι ιδιαίτερη η ιστορία σου!!! Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές ακόμα μία φορά!!! Σε φιλώ Μαίρη μου!!! Καλή βδομάδα να έχεις! 🙂

  7. Συγχαρητήρια για την διάκριση που πήρε το ποίημά σου. Ήταν πολύ τρυφερό!! Καλό μήνα και πάντα με έμπνευση!!! Συμφωνώ πως η έμπνευση και η δημιουργία είναι φάρμακο!!!

  8. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το τόσο όμορφο, ειλικρινά, ποιηματάκι σου! Άξιζες τη διάκριση και με το παραπάνω, κατά τη δική μου, ταπεινή, άποψη, φυσικά.
    Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου και το μόνο που έχω να σου πω είναι σε παρακαλώ, συνέχισε να μας γεμίζεις με τόσο απερίγραπτα συναισθήματα.
    Να περνάς πάντα υπέροχα και να ‘χεις επιτυχίες σε όλους τους τομείς της ζωής σου, σου εύχομαι! Πολλά γλυκά φιλάκια, με όλη μου την καρδιά και καλό μήνα, με υγεία και χαμόγελο!

    • Καλησπέρα γλυκειά μου!! Καλό μήνα να χεις!! Σε υπέρευχαριστώ για τα καλά κι όμορφά σου λόγια!! Σου εύχομαι ένα όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο και τώρα που βρεθήκαμε θα τα λέμε συχνά!!! Φιλάκια!! 🙂

Σχολιάστε

