Bday!!!

Καλησπέρα όμορφή μου γειτονιά! Τέλειος καιρός σήμερα!! 🙂 Ναι έχω γενέθλια! Κλείνω τα 31 αλλά ούτε που κατάλαβα πως περάσανε!! Κοινοτυπίες κοινοτυπίες!! 🙂 Πειράζει που νιώθω 14; 15; Ντάξει σίγουρα κάτω από 18! Όχι δεν παλιμπαιδίζω αλλά επαναστατώ!! Αυτά παθαίνεις αν δεν τα κάνεις όταν πρέπει. Μαζεύεις μαζεύεις και μετά έκρηξις!! Μπουμ!! Αλλά τι ωραία που είναι!! Για μένα τουλάχιστον!! 🙂 Καλά να μαστε, με υγεία, να βρούμε και καμιά δουλειά γιατί δεν παλεύεται η ανεργία!! Και σας προλαβαίνω, ναι ρίχνω νερό στο κρασί αλλά νερό σκέτο δεν πίνω… Γι αυτό αφήστε με να ζω στον κόσμο μου και καμιά να επισκέπτομαι τον δικό σας!!! 😉 ♥

Προχθές παρακολούθησα τον μονόλογο, Ο Κ.Π. Καβάφης στο Ξενοδοχείο Βαλκάνια. Σε όποιον αρέσει ο ποιητής και θέλει να αφιερώσει μια ώρα να ακούσει ποιήματά του θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα γιατί θα περάσει μια πολύ όμορφη, σχεδόν μυσταγωγική ώρα. Απαγγέλει ο εκδότης και ποιητής Γ. Χρονάς ποιήματα του Καβάφη στα σκοτεινά, καθισμένος σε ένα έδρανο, με ένα αναμμένο κερί, με ένα τριαντάφυλλο καθώς ακούγονται μουσικές από ρέκβιεμ μέχρι Χατζηδάκη τιμώντας τη μνήμη του αλεξανδρινού ποιητή, καθώς και του Δημήτρη Λαλέτα. 

Σας φιλώ γλυκά όλους και κλείνω αυτήν την ανάρτηση με ένα από τα αγαπημένα μου του Καβάφη:

Κρυμμένα

Aπ’ όσα έκαμα κι απ’ όσα είπα
να μη ζητήσουνε να βρουν ποιος ήμουν.
Εμπόδιο στέκονταν και μεταμόρφωνε
τες πράξεις και τον τρόπο της ζωής μου.
Εμπόδιο στέκονταν και σταματούσε με
πολλές φορές που πήγαινα να  πω.
Οι πιο απαρατήρητές μου πράξεις
και τα γραψίματά μου τα πιο σκεπασμένα —
από εκεί μονάχα θα με νιώσουν.
Aλλά ίσως δεν αξίζει να καταβληθεί
τόση φροντίς και τόσος κόπος να με μάθουν.
Κατόπι — στην τελειοτέρα κοινωνία —
κανένας άλλος καμωμένος σαν εμένα
βέβαια θα φανεί κ’ ελεύθερα θα κάμει.

13 thoughts on “Bday!!!

  1. Χρόνια Πολλά Μαρία!!!
    Να΄σαι πάντα γερή ,γελαστή, δημιουργική….
    Εύχομαι, πολύ γρήγορα, να βρεις μια δουλειά…
    Εύχομαι, να έχεις γύρω σου ανθρώπους που σ΄αγαπούν…
    Εύχομαι, να μη σταματήσεις ποτέ να ονειρεύεσαι…ποτέ!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου…
    **Αννιώ**

  2. Χρόνια σου πολλά, καλή μου Μαριλένα!!! Υγεία να έχεις πάνω απ’όλα και εύχομαι σύντομα να βρείς αυτό που ψάχνεις. Για την ώρα κάνεις παρέα με τον γυιό μου και την κόρη μου, απ’ότι κατάλαβα!!!!!
    Αλλά μας κάνεις κι εμάς ωραία παρέα!! Φιλάκια πολλά, πολλά!!!

  3. Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα, με υγεία!
    Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί, και σύντομα κιόλας!!
    Έχουμε την ίδια ηλικία! Αλλά κι εγώ νιώθω μικρότερη… :)))
    Να περάσεις υπέροχα σήμερα και καλή Κυριακή!
    Φιλιά πολλά!

  4. Με καθυστέρηση, μιας και 2 μέρες τώρα δεν είχα μπει στα μπλογκς…. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ! Πολύχρονη να’σαι! 😀 Είσαι η πιο φοβερή έφηβη που γνωρίζω λοιπόν! 😀 εύχομαι κάθε ευτυχία, υγεία, αγάπη σε εσένα και σε όλους όσους αγαπάς… Να είναι η ζωή σου πάντα γεμάτη με υπέροχες στιγμές!
    Ωραίος ο Καβάφης! 😉
    πολλά-πολλά φιλάκιαααααα :* :* :*

  5. Xρόνια Πολλά. Καλώς βρεθήκαμε..σε καλωσορίζω στο σπιτάκι μου και θα χαρώ να τα λέμε..Ειναι πολύ όμορφο εμφανισιακά το σπιτάκι σου.Και η θεματολογία ενδιαφέρουσα από μια βόλτα που έκανα..
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το ταπεινό μου σπιτάκι ..

Σχολιάστε

