Starz Blog Award!

Καλησπέρα σε όλους!! 🙂 Πριν λίγες μέρες η Αναστασία μας, το ροζουλί αγγελουδάκι, με τίμησε με ένα πολύ όμορφο, αστεράτο βραβειάκι που έχει περάσει πόρτα-πόρτα σε πολλά μπλογκοσπιτάκια!! 🙂 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ρομαντική μου Αναστασία που μου το χάρισες!!

**Κανόνες**

 

1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.

 

2. Απαντάς στις κάτωθι ερωτήσεις…

 

i) Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, 

 

με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;

 

ii) Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;

 

iii) Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ’ το Blog TV και σε ρωτούσαν «Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;», τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;

 

iv) Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;

 

v) Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την ‘ζωή’;

 

vi)  Αγαπημένη λέξη;

 

3. Δίνεις, με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.
Κι αρχίζω λοιπόν:
1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
Η Αναστασία, με το blog  http://pink-angel-911.blogspot.gr/
i) Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, 

 

με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
Το blog μου το ονόμασα marilenaspotofart, love for decoupage που ουσιαστικά είναι μια μίξη με το όνομά μου Μαριλένα (αν και για τα καλλιτεχνικά μου προτιμώ και το βαφτιστικό μου Μαρία-Ελένη!) και ο χώρος ο καλλιτεχνικός μου, spot of art. Έτσι όλο μαζί βγήκε το marilenaspotofart. Ο χώρος που εκφράζομαι μέσω τη τέχνης και της δημιουργίας. To love for decoupage είναι σαν συμπληρωματικό τιτλάκι γιατί είχα πει όταν πρωτοξεκίνησα, ότι ως επί τω πλείστον θα μοιράζομαι τις χειροποίητες δημιουργίες που έκανα με το decoupage αν και στην πορεία άρχισα να πειραματίζομαι και με πηλό, με γυψόγαζα, με το powertex. Μετά ήρθαν κι άλλα. Τα ποιήματα, τα διηγήματα αλλά γι αυτά θα πω παρακάτω!
ii) Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Αχ δύσκολη ερώτηση γιατί δεν μπορώ να απαντήσω μόνο ένα!! Πλεονέκτρα!! Θα θελα να είχα φτερά να μπορώ να βρίσκομαι ανά πάσα στιγμή όπου επιθυμώ, χωρίς περιορισμούς. Θα θελα να μπορούσα να αναπνέω στη θάλασσα και να κολυμπώ μερόνυχτα ατελείωτα γιατί την λατρεύω! Κι επειδή με πιάνει δέος με την απεραντοσύνη του σύμπαντος δεν θα με χάλαγε να είμαι από νεφέλωμα μέχρι μαύρη τρύπα!!! 🙂
iii) Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ’ το Blog TV και σε ρωτούσαν «Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;», τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;
Δεν θα προλάβαιναν να με ρωτήσουν γιατί θα είχα προλάβει να αλλάξω πεζοδρόμιο!! Δεν τα πάω καλά με αυτά ούτε θεωρητικά μιλώντας!!!
iv) Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Όταν ξεκίνησα το blog λοιπόν, είχα πει στον εαυτό μου θα είναι μόνο για να μοιράζομαι ότι χειροποίητο έφτιαχνα. Ξεκίνησα δειλά γιατί δεν το χω με την τεχνολογία. Όπως θα είδατε δεν έχω ούτε facebook, ούτε με τα google+ τα πάω καλά!! Έτσι ξεκίνησα το blog έχοντας ανάγκη όχι μόνο να εκφραστώ δημιουργικά αλλά και να επικοινωνήσω σε άλλους αυτήν μου την ανάγκη. Να δεχτώ feedback που λένε. Σχόλια, παρατηρήσεις, να μάθω κι από άλλους και να δείξω κι εγώ αυτά που έμαθα είτε μόνη μου είτε σε σεμινάρια. Αρχικά δεν είχα αναρτήσει το πλήρες όνομά μου. Κι έλεγα ελάχιστα για μένα. Ηλικία, σχέδια, όνειρα. Τα κείμενά μου; Εννοείται κι ήταν κλειδαμπαρωμένα στο συρτάρι. Ήταν κάτι απόλυτα δικό μου. Δεν ήθελα να το μοιραστώ. Ναι καλά!!!! Αλλάζει ο άνθρωπος!! Ή μάλλον μπορεί κι επιτέλους να δέχεται ποιος πραγματικά είναι. Κι εγώ είμαι αυτή. Η Μαρία-Ελένη Φραγκιαδάκη, η Μαριλένα, που είναι 31 χρονών και της αρέσει να δημιουργεί και να γράφει και να μοιράζεται τον πιο κλειστό και μύχιο εαυτό της. Που όταν απολύθηκε βρήκε ευκαιρία να περάσει στο μεταπτυχιακό δημιουργικής γραφής στη Φλώρινα και να υποβάλλει τα γραπτά της στην οποιαδήποτε άγρια ή καλοπροαίρετη κριτική από καθηγητές και συμφοιτητές. Γιατί; Γιατί κουράστηκα και βαρέθηκα και σιχάθηκα να κλείνομαι. Πέρασα στο άλλο άκρο. Οκ είμαι των άκρων, το καταλάβατε!! Θέλω να μοιράζομαι τα decoupage μου, τα γραπτά μου ,τα όνειρά μου, τις στεναχώριες μου. Με γνωστούς που γίναν άγνωστοι, με αγνώστους που γίναν γνωστοί και φίλοι. Aυτή μου η ανάγκη με κάνει να θέλω να συνεχίσω.
v) Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την ‘ζωή’;
vi)  Αγαπημένη λέξη;
Ψυχή
3. Δίνεις, με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.
Θα δώσω κι εγώ με την σειρά μου αυτό το βραβείο σε 7 blogs που νομίζω δεν το έχουν!!
Σας φιλώ γλυκά όλους πολύ πολύ και σας ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σας!!! ♥
25 thoughts on “Starz Blog Award!

  1. Να αφήσω το feed back μου; Μπορώ;
    Χάρηκα ειλικρινά που σε γνώρισα!
    Για τις απαντήσεις σου, για τη φωτογραφία που επέλεξες για τη ζωή (εντυπωσιάστηκα!), για την αγαπημένη σου λέξη, για όλα… γι αυτό που είσαι!
    Να’σαι καλά Μαρία Ελένη!

    • Καλησπέρα Μαρία μου!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!! 🙂 Είμαι πολύ χαρούμενη να μοιράζομαι σκέψεις μου κι όνειρά μου με αξιόλογους κι αληθινούς ανθρώπους!! Να σαι καλά!! Σε φιλώ γλυκά!! 🙂

  2. Μαρία-Ελένη Φραγκιαδάκη,παρόλο που κάθε φορά ξεπροβάλει ένα κόκκινο παράθυρο που λέει οτι φιλοξενείς κακόβουλο λογισμικό(δε κάνω πλάκα) εγω επιμένω και μένω για σένα στη γωνιά (όπως λέει και το νεανικόν μου άσμα)και διαβάζω με θαυμασμό κι απορία τα όσα καταγράφονται ανωτέρω. Απορώ γιατί μόνο για απόκοσμο και κλειστό άτομο δε σ είχα και χαίρομαι που ανοίχτηκες και μας ανοίγεσαι και όσο σε γνωρίζουμε καλλίτερα σ αγαπάμε περισσοτερο.
    Σ ευχαριστώ για την επιλογή και πολύ περισσότερο για την προσφώνηση
    Καλό σου ξημέρωμα μιας ακόμα όμορφης βδομάδας!

    • Καλησπέρα σεξοκόριτσό μου!! Είναι μέχρι να πάρω μπρος εγώ!! Αρχικά είμαι κλεισμένη στο καβουκάκι μου κι άντε να με βγάλεις… Ειδικά στις πρώτες αναρτήσεις εδώ ήμουν,,, άσε. Τώρα, θα γίνει χαμός!!! Είπαμε επαναστατώ!! Γενικώς κι ειδικώς!! Χαχα!! Όσο γι αυτόν τον βρωμοϊό έχω βάλει και τον ψάχνουν από παντού κι ελπίζω να τον ξεφορτωθώ γιατί μου το λένε κι άλλοι. Σε φιλώ Χαρά μου και καλή βδομάδα να χεις!! 😉

  3. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!
    Χαίρομαι που μέσα από τις απαντήσεις σου σε γνώρισα καλύτερα… μου άρεσαν πολύ όλες, και η εικόνα που επέλεξες για τη ζωή!
    Φιλιά πολλά!

  4. Καλσπέρα κοριτσάκι! Έχω κάπου χαθεί λίγο αλλά πολλές οι δουλειές και οι υποχρεώσεις σε πλήρη αφασία ο υπολογιστής μου με κινήσεις γερασμένης χελώνας, οπότε προσπαθώ ότι προλάβω! Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι σου! Μου άρεσαν και οι ερωτήσεις! Φιλάκια και καλό βράδυ!

  5. Σε λάτρεψα! Απλά, γλυκά, τρυφερά …λάθος εντυπωσιακά σε λάτρεψα! Όπως εντύπωση μου έκαναν το τσαγανό σου, η φωτό που επέλεξες, η λέξη σου ο χαρακτήρας που σκιαγραφείται μέσα από τις απαντήσεις σου!
    Χάρηκα πραγματικά Μαριλένα!
    Φιλιά πολλά!

    • Καλημέρα Αριστέα μου γλυκιά!! 🙂 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!! Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω γνωρίσει τόσο όμορφους ανθρώπους!! Φιλάκια πολλά πολλά!! 🙂 🙂

  6. Συγχαρητήρια Μαριλένα μου για τό βραβείο!!!Πάντα τέτοια!!!!Σέ ευχαριστώ πού μέ επέλεξες!!!Μεγάλη μου τιμή!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!(ολα οκ!!!!)

    • Καλή σου μέρα Δημητρούλα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ! Να το χαρείς το βραβειάκι γιατί σου αξίζει!! 🙂 Ελπίζω όλα καλά από δω κι εμπρός με τους ιούς!!! 😉 Φιλάκια πολλά!!

  7. Μπραβο Μαριλενα τελικα ολοι θελουμε χρονο για να ξανοιχτουμε και ετσι πρεπει οταν το θελουμε και ειναι απελευθερωτικο, πολυ ωραιες απαντησεις, να χαιρεσαι το βραβειο σου φιλιά!

  8. Πόσο μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, τρυφερές και ειλικρινείς!!
    Με την 5η ανατρίχιασα.. Συγχαρητήρια, να πάρεις κι άλλα βραβειάκια να σε μάθουμε λίγο παραπάνω γιατί έχει πολύ πολύ ενδιαφέρον!! 🙂 Είμαστε και κοντά ηλικιακά! Φιλάκια!!

  9. Καλώς βρεθήκαμε..σε καλωσορίζω στο σπιτάκι μου και θα χαρώ να τα λέμε..Ειναι πολύ όμορφο εμφανισιακά το σπιτάκι σου.Και η θεματολογία ενδιαφέρουσα από μια βόλτα που έκανα..
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το ταπεινό μου σπιτάκι ..

    • Δελφινάκι μου γλυκό χάρηκα πάρα πολύ που θα τα λέμε από δω κι εμπρός!! 🙂 Καλώς όρισες και θα χαρώ πολύ να επισκέπτομαι το φιλόξενο και ζεστό σου σπιτάκι!! Φιλιά πολλά πολλά!! 🙂

  10. Από νεφέλωμα μέχρι μαύρη τρύπα! Πόσο με εντυπωσιάζεις!
    Και τι φωτογραφία δυνατή έχεις επιλέξει! Μπράβο!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και εύχομαι να έρθουν πολλά-πολλά ακόμα !!!!!!

  11. Παράθεμα: Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω… στη Μελίνα | marilenaspotofart

Σχολιάστε

