Μικρό δωράκι…

Καλησπέρα σε όλη την όμορφη γειτονιά μου. ♥ Αυτές τις μέρες σκεφτόμουν ότι ήθελα πολύ πολύ να σας ευχαριστήσω για τις τόσο θερμές ευχές σας λόγω των γενεθλίων μου!! Έτσι θα σας άφηνα; Χθες λοιπόν εκτύπωσα σε βιβλιοπωλείο αυτή την ζωγραφιά που μου άρεσε πολύ

Decolletage, by Lucy Yu

και με την βοήθεια του decoupage και πάστας διαμόρφωσης έφτιαξα αυτό το καδράκι που ήθελα να το χαρίσω σε μία από εσάς♥

Σας έχω ξαναπεί ότι δυστυχώς επειδή δεν ξέρω ζωγραφική εγώ έκανα τις μαϊμουνιές μου στην αρχική ζωγραφιά απλά για να τονιστούν τα χρώματα κι η πάστα ζωγραφίστηκε με ακρυλικά.

Έγραψα τα ονόματα

και ο αδερφός μου τράβηξε ένα χαρτάκι

κι είναι η Τέτα με το blog http://thalassoksila.blogspot.gr/

Να σαι πάντα τυχερή Τέτα μου!!! Όποτε μπορείς στείλε μου εδώ : marilenartspot@gmail.com, την διεύθυνσή σου!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους γιατί δεν είμαι και στα καλύτερά μου αλλά ευτυχώς βρίσκω γύρω μου αιτίες κι αφορμές να χαμογελώ παραπάνω κι η παρέα σας είναι μία από αυτές!! ♥♥♥ Τα φιλιά μου!!

 

24 thoughts on “Μικρό δωράκι…

  1. Καλή μου φίλη σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Και να σκεφθείς ότι ήρθα να πάρω την URL διεύθυνσή σου γιατί ετοιμάζω την ανάρτηση με το βραβείο και βρήκα το δωρο σου!!!!!
    Βέβαια εμείς έπρεπε να σου κάνουμε δώρο αλλά μάλλον και εσύ χαίρεσαι να δωρίζεις! Να είσαι καλά κοριτσάκι και προσπάθησε να μην κοιτάς τα «κάτω σκαλάκια» αλλά μόνο τα πιο ψηλά και ας έχουν δυσκολίες! Φιλάκια

  2. Καλότυχη να είναι πάντα η κοπελιά!
    Μπράβο σου Μαριλένα μου για την πράξη! Το έχω κάνει (δις) κι εγώ και ξέρω πια τη χαρά του να χαρίζεις!
    Φιλάκια!

  3. Τι συγκινητικό..αντί να σου κάνουν δώρο γενεθλίων (όπως συνηθίζεται) να κάνεις εσύ…πολύ όμορφη η σκέψη σου ..και πολύ όμορφο το δώρο..τυχερή η νικήτρια , πάντα τέτοια..και να χαρεί το όμορφο δώρο σου… αγαπώ ζωγραφική….σου ευχομαι να ξεπεράσεις ότι και να χεις (αν και μόλις χτες γνωριστήκαμε)

  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ,ΟΝΤΩΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ Η ΦΩΤΟ!!!!ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΟΥ ΧΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ,ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

  5. Τι όμορφη σκέψη… τι συγκινητικό….
    Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Μαριλένα για τη σκέψη σου! Ήταν πολύ όμορφη χειρονομία!
    Να’σαι καλά και πάντα να μοιράζεις χαμόγελα!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂

Σχολιάστε

