»Φωτογραφίζειν»

Καλησπέρα σε όλη μου την γειτονιά!!! 🙂 Χθες ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού »Φωτογραφίζειν», που διοργανώνει η Μαρία Νι με το blog http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/.

Ο διαγωνισμός είχε δυο θέματα, το πρώτο η εποχή που αλλάζει και το δεύτερο φωτογραφίες αγάπης. Οι συμμετοχές ήταν αρκετές και πραγματικά υπήρχαν φωτογραφίες που ξεχώρισαν αμέσως!!! Οι νικητήριες φωτό είναι εδώ. Συγχαρητήρια στους δυο νικητές που ξεχώρισαν!! Να χαρούν τα όμορφα δώρα τους!!! Αλλά και σε όλες τις συμμετοχές γιατί η έμπνευση  ξεχείλιζε! Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για το κέφι σου και την εξαιρετική σου προσπάθεια στον όμορφο διαγωνισμό που οργάνωσες και περιμένω πως και πως τον επόμενο!! 🙂

Εγώ συμμετείχα πρώτη φορά με αυτές τις φωτό:

Τίτλος της είναι Αιχμαλωσία και πήρε 7 ψήφους

Τίτλος της είναι Σ’αγαπώ και δεν πήρε ψήφους. Είναι η γατούλα μου, ♥το παιδάκι μου!!!! Η Μπιζού μου♥!!! Σε λατρεύω αγάπη μου♥!!!!! Καλά το σταματώ εδώ γιατί είμαι τρελή για αυτά τα ψυχουλάκια και μπορώ να γράφω κατεβατά ολόκληρα!!!! 🙂

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και καλές εμπνεύσεις να χουμε να δημιουργούμε γιατί δεν παλεύεται αλλιώς!!!! Μάκια!!!

23 thoughts on “»Φωτογραφίζειν»

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΣΟΥ, ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΚΙ ΕΞΥΠΝΗ!!!!!!
    ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

  2. Καλησπέρα Μαριλένα μου! Την πρώτη την είχα προσέξει γιατί μου είχε κάμει κλικ!
    Υπερίσχυσαν όμως οι δύο που βγήκαν μάλιστα! Εδώ δεν είχε τρίτη βαθμολόγηση βλέπεις!
    Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στους επόμενους διαγωνισμούς!

    • Ευχαριστώ Αριστέα μου! Οι δυο φωτό που κερδίσαν τις εντυπώσεις ξεχώρισαν από την αρχή! Ήταν φανταστικές! 🙂 Βουρ για τους επόμενους λοιπόν!! Σε φιλώ γλυκά πριγκήπισσα!!!

  3. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!!Συγχαρητήρια γιά τήν συμμετοχή σου!!!!
    Πάρα πολύ όμορφες καί οι δύο φωτό σου!!!Ιδίως αυτή μέ τήν γατούλα σου,καθότι καί εγώ γατομάνα!!!!Χά χα!!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου καί πού μέ θυμήθηκες κοριτσάκι μου!!!Νάσαι καλά!!!!!Φιλάκια!!!!

    • Δήμητρά μου πάντα γερή και δυνατή! 🙂 Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Αχ αυτά τα γατόπαιδά μας, μας έχουν πάρει τα μυαλά!!! Εγώ τουλάχιστον είμαι τρελή!! 😉 Φιλάκια πολλά πολλά!!

  4. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου αν και αυτή με τα μάτια της γάτας
    με τρομάζει . Μοιάζει σαν τίγρη και εγώ φοβάμαι ακόμη και τις γάτες.
    Φιλιά

  5. Τι ματάρες έχει η γάτα σου τέλος πάντων….!?
    Μπράβο! Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές! 😉
    Φιλάκια πολύ γλυκά! και χρόνια πολλά!
    Πάω στις προηγούμενες αναρτήσεις, που έχασα με τις τόσες μέρες απουσίας μου…..

  6. Καλημέρα Μαριλένα μου!!Συγχαρητήρια γιά τήν συμμετοχή σου μου άρεσε η έκφραση της Μπιζού και αν και δεν πήρε ψήφους, έχει πάρει τον ψήφο της καρδιάς σου. Πάω να δω τις υπόλοιπες φωτογραφίες γιατί κάπου δεν το πήρα είδηδη! Φιλάκια και ετοιμάσου για τον επόμενο διαγωνισμό!

  7. συγχαρητήρια λατρεμενο μου δεν πηρα είδηση το διαγωνισμό , το Σ ΑΓΑΠΩ το υπερψηφίζω εγώ σήμερα σε φιλω και σου κρατω ενα βραβείο πέρνα τνα το παρεις

    • Κάτια μου γλυκειά σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Πρόσφατα μου το χαρίσαν αυτό το βραβειάκι κι έχω αναρτήσει παρακάτω τις απαντήσεις μου!! 🙂 Να χαρείς το βραβειάκι σου και σου εύχομαι να πάρεις κι άλλα γιατί το αξίζεις!! Μάκια μάκια!!

  8. Χαίρομαι που σε βρίσκω και στον χώρο σου και ελπίζω να τα λέμε.
    Την πρώτη φωτογραφία θυμάμαι πως την είχα ψηφίσει, οπότε είναι διπλή η χαρά μου!
    Καλή σου μέρα..

  9. Καλώς σε βρίσκω Μαριλένα , καλές εμπνεύσεις , σκέψεις και δημιουργίες μήπως και την παλαίψουμε , όπως είπες και εσύ .
    Καλό σου απόγευμα

Σχολιάστε

