Για τον Μπλε διαγωνισμό της Σοφίας

Καλημέρα ομορφιές μου!! Τέλεια μέρα;;;; 🙂  Αυτά είναι!!!!

Αυτή είναι η δική μου συμμετοχή για τον μπλε διαγωνισμό της Σοφίας,  που διαρκεί μέχρι τις 10 Νοεμβρίου, μια χειροποίητη γοργόνα που είχα φτιάξει πέρσυ για το bazzar του νηπιαγωγείου στο Κάτω Νευροκόπι!

https://marilenaspotofart.files.wordpress.com/2012/10/p281012_14-26.jpg

Η θάλασσα με τα κύματα στο κεραμίδι, το σώμα με πηλό κι η ουρά διχτάκι ποτισμένο με powertex.

Πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!

14 thoughts on “Για τον Μπλε διαγωνισμό της Σοφίας

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!!Πολύ όμορφη η γοργόνα σου!!!
    Γειά στά χεράκια σου!!!!!Καλή επιτυχία νά έχης στόν μπλέ διαγωνισμό!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

  2. Καλώς σε βρήκα κι από εδώ, έρχομαι από τα Βοτσαλάκια. Βλέπω αρκετές αγαπημένες φίλες από πάνω και χαίρομαι! 🙂 Πολύ όμορφη η δημιουργία σου! Λατρεύω τις κατασκευές σας, αλλά βάλτε και κανένα tutorial, step by step για εμάς που δεν πιάνουν τόσο τα χεράκια μας.

    Χαιρετισμούς από τη μακρινή Μελβούρνη

    • Καλησπέρα Αγριμιώ μου!! Καλώς σε βρήκα!! Κι εγώ πρόσφατα τα ανακάλυψα τα βοτσαλάκια!! 🙂 Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Πιο παλιά είχα κάνει μια δυο αναφορές για κάτι decoupage που χα φτιάξει αλλά όντως πάει καιρός!! 🙂 Μελβούρνη ε;;; Να περνάς καλά κοπέλα μου και θα τα λέμε συχνά!!! Καλό σ/κ! Σε φιλώ!!!

Σχολιάστε

