Κοίτα εγώ…

14 thoughts on “Κοίτα εγώ…

  1. » Κοίτα εγώ.. αν μου επιτρέπεις.. δεν είμαι μόνο αυτό που βλέπεις..»
    Θα ήθελα να το βάλω header στο blog αυτό! 🙂 Πολλοί νομίζουν πως μας «ξέρουν» επειδή μας διαβάζουν αλλά κανείς δε μπορεί να γνωρίζει τι είσαι πραγματικά και τι περνάς στην ζωή σου, μόνο οι πολύ δικοί σου άνθρωποι!
    «Του το κρατάω αυτού του κόσμου.. Γι’αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω είναι όλα όσα θέλω εγώ να δείχνω»..

    Έχω αδυναμία στον Χαρούλη.. Ακόμα και αυτή η μικρή του συμμετοχή διαμορφώνει αλλιώς το κομμάτι.. Και η Μποφίλιου μ’αρέσει αρκετά. Σ’ευχαριστώ που μου το ξαναθύμισες, με εκφράζει πολύ τελευταία! Συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο..Καλό βράδυ φιλάκια!!

    • Κατερινάκι μου μια χαρά τα λες!! 🙂 Ωραιότατο το σχόλιό σου, καθόλου μην απολογείσαι! Μου αρέσει πολύ, με εκφράζει, τους λατρεύω και τους δυο, δένουν απίστευτα τα ηχοχρώματά τους!! Κι είναι κι αυτός ο στίχος λυγμός και κόμπος στον λαιμό ταυτόχρονα : του το κρατάω αυτού του κόσμου, που δεν μ’ανήκει ο εαυτός μου… Κι εννοείται και κανείς μας δεν είναι μόνο ότι δείχνει ή ότι νομίζουν οι άλλοι πως βλέπουν… Να κάνουμε έναν κόπο βρε παιδιά να μάθουμε τον άλλο.. Πραγματικά όμως… Πολλά φιλιά Κατερίνα μου!!

  2. Καλησπέρα Μαριλένα μου,
    αυτό το τραγούδι έχει τόσο ουσιαστικό στίχο, σχεδόν όλοι οι στίχοι του Γεράσιμου είναι καταπληκτικοί.. Η ερμηνεία δε της αγαπημένης Μποφίλιου και του Χαρούλη το απογειώνουν! :))
    Σήμερα το τραγουδάω όλη μέρα αυτό το τραγούδι, στη δουλειά το σιγοτραγουδούσα! Χεχε! 🙂
    Όταν το είχα ακούσει για πρώτη φορά, σκεφτόμουν πως μερικές φορές, ούτε εμείς οι ίδιοι δεν ξέρουμε ποιοι είμαστε..θίγει πολλά θέματα..
    Να έχεις ένα υπέροχο φθινοπωρινό σαββατοκύριακο! 🙂 Φιλάκια!

    • Χαίρομαι που σε εκφράζει Παλόμα μου! Εμένα ειδικά τις τελευταίες μέρες νιώθω να το χρειάζομαι να το ακούω… Κι έχεις δίκιο ότι ούτε εμείς δεν ξέρουμε ποιο ήμαστε αλλά τουλάχιστον αφήνουμε τα περιθώρια στον εαυτό μας να μας εξερευνήσει.. Να μας μάθει καλύτερα… ‘Η τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να κάνουμε! Να χεις ένα όμορφο σ/κ Παλομάκι μου!! Φιλιά!! 🙂

Σχολιάστε

