Λόγω αγγέλου…

Καλημέρα στην γειτονιά μου! 🙂 Άργησα χθες και δεν πρόλαβα να αναρτήσω έγκαιρα και να ευχηθώ γιατί έπρεπε να τελειώσω τις κατασκευές μου αλλά κάλλιο αργά που λέει κι ο σοφός λαός! 🙂

Άγγελε, Αγγελική, Σταμάτη, Τούλα, Μιχάλη, Ταξιάρχη χρόνια πολλά!!! Να στε καλά να σας χαιρόμαστε και να μας χαίρεστε κι εσείς! Γιατί όχι; 😉

Γιόρταζε κι η αγαπημένη κουμπαρούλα και θα μας έβγαζε έξω. Μια ζωή τελευταία στιγμή να προλάβω να στεγνώσει το βερνίκι!! Όχι του νυχιού καλέ, για το decoupage!! Με τόσες μπογιές, πατίνες, για νύχια είμαι;; Θυμάστε το καλοκαίρι που σας έλεγα ότι μάδησα ένα φοίνικα;; Έκανα ένα ωραιότατο (μετριόφρων ε;;;) decoupage με εικόνα την σύναψη των ασωμάτων, έβαψα το κλαδί-φλοιό με πατίνες, πέρασα το βερνίκι κι ευτυχώς στέγνωσε στην ώρα του!! Κάτι άλλα με powertex ξέχασα να τα φωτογραφίσω αλλά oh well!!! Σημασία έχει ότι περάσαμε όμορφα και χάρηκε και το κουμπαράκι μου!!

Τώρα, δεν ξέρω αν κι εσείς πιστεύετε στα μεταφυσικά, και δικαίωμά σας είναι το ναι ή το όχι, εγώ δεν ξέρω πια πόσες φορές με έχει βοηθήσει ο άγγελός μου… Έχει σταθεί δίπλα μου, με έχει απομακρύνει από περίεργες καταστάσεις. Είναι πάντα εκεί κι εγώ απλά ευχαριστώ… Για όλα… Σου χρωστώ τα πάντα…

Καλό σαββατοκύριακο να έχετε ομορφιές μου!! ♥ Σας φιλώ!!

22 thoughts on “Λόγω αγγέλου…

  1. Βρε, εσύ επίτηδες βάλθηκες να βάζεις φωτογραφίες με τις δημιουργίες σου! Θες να με κάνεις να πρασινίσω από τη ζήλια μου! Χα χα. Φταίει που δε βρίσκω και τα κατάλληλα υλικά εδώ, δεν είναι ότι ΔΕΝ έχει, είναι που δεν τα έχω δουλέψει ξανά και φοβάμαι να ρισκάρω.. :-Ρ
    Φιλί βροχερό από Μελβούρνη

    • Kαλό μου αγριμάκι!!! Εγώ θα σου έλεγα ξεκίνα να κάνεις την αρχή και μετά σιγά σιγά θα κολλήσεις!!! 🙂 Γιατί να μην το πάρεις το ρίσκο;; Πρώτα κάτι μικρό και μετά δεν θα κρατιέσαι!! Βρέχει εκεί; Αθήνα έχει λίγη συννεφιά αλλά είναι γλυκός ακόμα ο καιρός! Καλό σ/κ να έχεις!! Σε φιλώ!

  2. Καλησπέρα Μαρία – Ελένη μου!! :)) Ωραίο πράγμα να έχεις δύο ονόματα!!
    Να χαίρεσαι το κουμπαρούλι σου!! Ότι επιθυμεί, της εύχομαι υγεία και ο προσωπικός της άγγελος να την προσέχει, όπως προσέχει και τη νονά του ο δικός της!! 🙂
    Υπέροχο το δώρο που έκανες, μου δίνεις ιδέες για το τι είδους δώρα να κάνω στο δικό μου κουμπαρούλι, σε ευχαριστώ!! 😉
    Η εικόνα στο φόντο είναι μαγική, λατρευτή! -ήθελα να το γράψω και χθες αλλά το ξέχασα-
    Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Πολλά γλυκά φιλάκια!

    • Καλησπέρα Παλόμα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους και της κουμπαρούλας μου!! Να μας προσέχουν οι αγγέλοι μας γιατί .. χανόμαστε!!! 🙂 Και μένα μου αρέσει που χω δυο ονόματα αν κι από μικρή με φωνάζαν Μαριλένα!!! 🙂
      Καλό σαββατοκύριακο να χεις περιστεράκι μου ! Φιλιά πολλά!!

  3. Καλησπέρα, κορίτσι μου!
    Να χαίρεσαι την κουμπαρούλα σου!
    Η κατασκευή σου είναι υπέροχη! Είχα μαζέψει κι εγώ τέτοιους φλοιούς, αλλά δεν τους έχω αξιοποιήσει ακόμη… 😦
    Το αποτέλεσμα που πέτυχες είναι φανταστικό και ιδιαίτερο!!! Φιλάκια!

    • Να σαι καλά Έλλη μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! 🙂 Στην κυριολεξία μάδησα τον φοίνικα! Κι έχει και σκληρά φύλλα-φλοιό, αλλά πήρα αυτά που ήταν έτοιμα να πέσουν! Μην αγχώνεσαι κι όταν θα σου ρθει η έμπνευση θα τους διακοσμήσεις κατάλληλα!!! 🙂 Καλό σ/κ να χεις Έλλη μου!! Σε φιλώ!!

  4. Καλό Σαββατοκύριακο και για σένα γλυκιά μου marilenaspotofart!!!
    Δε μου λες;;; Μήπως έχεις κάνα…υποκοριστικό για διευκόλυνση;;
    Αχαχα!!! Γλυκά φιλιά! 🙂 🙂

  5. Καλησπέρα ταλαντούχα (σε όλα) Μαριλένα μου!
    Καταπληκτικό το αποτέλεσμα! Πόσο όμορφο να κάνεις προσωπικά δώρα! Το έχω βιώσει και μου αρέσει!
    Θέλω να μάθω κι εγώ!!!!!
    Πατίνες είναι τα χρυσοτελειώματα;

    Σε φιλώ γλυκά ποιητή Φανφάρα !
    Είσαι όλα τα λεφτά!

    • Αριστάκι μου τα προσωπικά, χειροποίητα δώρα είναι τα πιο λατρεμένα!!! Από καρδιάς πραγματικά!! 🙂
      Για σένα μιας που ζωγραφίζεις κιόλας θα ναι πανεύκολο το decoupage!! Εξάσκηση θέλει!! Το ξύλο ναι είναι όλο χάλκινη και χρυσή πατίνα βαμμένο!!
      🙂 Χαχαχα!!! Ποιητής Φανφάρας σε στοκατζίδικο!! Αμέ!!!!! Φιλάκια γλυκά my princess!!!!

  6. Να τη χαίρεσαι την κουμπαρούλα σου, Μαριλένα μου! Ελπίζω να περάσατε καλά 😉
    Πάάααρα πολύ όμορφη η δημιουργία σου !! Γεια στα χέρια σου!!!
    Πώς τα καταφέρνεις πάντα; Μου λες; 😀
    Γιατί έχω την εντύπωση πως εγώ θα τα έκανα μαντάρα; 😀
    Είναι να το έχεις βρε παιδί μου… Το έχεις και τα κάνεις όλα υπέροχα! 😉
    Να σου πω την αλήθεια, τον άγγελό μου τον έχω πληγώσει πολύ και μάλλον με έχει ξεχάσει 😦
    Θα πρέπει να τον αναζητήσω λίγο παραπάνω για να έρθει ξανά κοντά μου…
    Αλλά ναι, πιστεύω πως μας βοηθάνε και μας δίνουν δύναμη την κατάλληλη στιγμή! Δε μας αφήνουν ποτέ μόνους! 🙂 🙂 🙂
    Να’σαι καλά κοπέλα μου! Καλό σαββατόβραδο σου εύχομαι!
    Πολλά πολλά γλυκά φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααα
    Σμουυυυυτς 😀 😀

    • Τρυφερό μου αγγελουδάκι ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! 🙂 Εξάσκηση θέλει κι υπομονή! Στην αρχή και λάθη έκανα κι ακόμα μην νομίζεις!! Αλλά μου αρέσει τόσο πολύ και προσπαθώ και ξαναπροσπαθώ!! Είναι μέχρι να πάρεις την κρυάδα που λένε!!
      Νομίζω καλό είναι όλοι να τους αναζητούμε.. Εκεί είναι απλά μπορεί εμείς να το ξεχνάμε!!! Είμαι σίγουρη Αναστασάκι μου ότι τον έχεις βρεις τον άγγελό σου στο πρόσωπο του Άλεξ!!!! 🙂 🙂 Δώρο Θεού που λένε!!!! Να σαι πάντα καλά κοριτσάκι μου γλυκό!!! Μάκια!! ♥

  7. Πολύ όμορφη η εικονίτσα σου γλυκιά μου!! Φυσικά και πιστεύω κι εγώ στους αγγέλους!! Πολλές φορές με βοήθησε κι εμένα ο άγγελός μου, όταν δεν κάνω ζαβολιές για να τον διώχνω μακριά μου!!φιλάκια γλυκούλα μου !!

  8. Παν(εύκολο) ακούγεται… ζωγραφική πάνω σ’ ένα φύλλο φοίνικα!
    Μπράβο σου Μαριλένα! Τέτοια δώρα είναι πολύτιμα.
    Όσο για τον καλό μας φύλακα Άγγελο… νομίζω πως έχω κι εγώ τον προσωπικό μου. Υπήρξαν στιγμές στη ζωή μου, που ένιωσα την παρουσία του. Και είμαι ευγνώμων γι αυτό!
    Να’σαι καλά Μαριλενάκι μου!

    • Είμαι σίγουρη κανελλάκι μου ότι όλοι έχουμε τον προσωπικό μας φύλακα που μας προσέχει! Κι ας μην τον νιώθουμε συνέχεια! 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Εγώ απλά το ξύλο έβαψα με πατίνες κι η εικόνα είναι decoupage! Δηλαδή είναι έτοιμη κι εγώ απλά την κόλλησα με κόλλα για decoupage κι έκανα την προσαρμογή ας πούμε!!! Μακάρι να μπορούσα να ζωγραφίσω!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

  9. Τήν προστασία Του νά έχης Μαριλένα μου!!!
    Είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!Μεγαλούργησες γιά άλλη μιά φορά!!!!
    Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

  10. …Λόγω αγγέλου!!!!! Καλημέρα Μαριλένα μου! Υπέροχο! Φανταστική ιδέα! Μου  επιτρέπεις να την χρησιμοποιήσω με τα πιτσιρίκια μου στο σχολείο που κάνουμε κατασκευές για ένα bazaar sto σχολείο με σκοπό να μαζέψουν χρήματα για την 4/ήμερη περιβαλλοντική εκδρομή τους. Είχα σκεφτεί κάποια σπασμένα κεραμίδια που βρήκα κάπου πεταμένα αλλά και αυτό είναι πολύ – πολύ όμορφο! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!  Τέτα

  11. Καλησπέρα Τέτα μου!! Το ρωτάς;;; Φυσικά!!! Μακάρι να έχετε μεγάλη ανταπόκριση να πάνε τα παιδάκια την εκδρομή τους!!! Κομμάτια από σπασμένα κεραμίδια έχω βρει κι εγώ (άσε πως έχω κάνει το μπαλκόνι 😉 ) και πιστεύω μπορούν να γίνουν ωραία Χριστουγεννιάτικα μοτίβα!! Φιλάκια πολλά Τέτα μου κι εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία με όμορφες δημιουργίες!!! 🙂

Σχολιάστε

