Έτοιμοι για μυστική ανταλλαγή;;;;

Καλημέρα σε όλη την όμορφη γειτονιά μου!!! Για πότε μπαίνει αύριο ο Δεκέμβρης ούτε που το κατάλαβα!!!

Στην εκπνοή του Νοέμβρη λοιπόν, σήμερα, σας είχα πει ότι λήγει η διορία για την συμμετοχή στη μυστική Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή μας! Λέω να αφήσω διορία μια μέρα ακόμα αφού πέφτει σαββατοκύριακο!

Οπότε όσοι δεν έχετε ακόμα αποφασίσει ή δεν το γνωρίζατε μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή αφήνοντας σχόλιο εδώ μέχρι κι αύριο 1 Δεκεμβρίου!! 🙂

Ήδη οι συμμετοχές είναι πολλές μην σας πω και περισσότερες από πέρσυ! 🙂 Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για την συμμετοχή σας και την όμορφη διάθεση να ανταλλάξουμε μεταξύ μας μυστικά τα δωράκια μας!! Η στήριξή σας ήταν πολύ σημαντική!!

Εγώ από βδομάδα θα κάνω την μυστική κλήρωση και θα αρχίσω σιγά σιγά να ανακοινώνω στον καθένα ξεχωριστά πιο είναι το μυστικό του ταίρι που θα του στείλει το πακέτο του!!

Από εσάς θα χρειαστώ να μου στέλνετε στο mail μου, marilenartspot@gmail.com      τα στοιχεία σας, ονοματεπώνυμο και διεύθυνση έτσι ώστε να τα χω συγκεντρωμένα και να αποστέλνω στον καθένα το ταίρι που του κληρώθηκε!!

Μην ανησυχείτε!!! Υπόσχομαι να μην σας παραγγείλω εν αγνοία σας μεταμεσονύχτιες πίτσες και σουβλάκια!! Και γενικά καμιά … μεταμεσονύχτια δική μου παραγγελιά δεν σας χτυπήσει τη πόρτα!! 😉

Δεν ξεχνάμε το κυριότερο : δεν αποκαλύπτουμε στο blog μας ούτε τι δώρο φτιάχνουμε ούτε σε ποιον κληρωθήκαμε  να στείλουμε το δώρο μας!!! Εσείς στον παραλήπτη στέλνετε το πακέτο κανονικά με τα στοιχεία σας πάνω, για να ξέρει ο άνθρωπος από ποιον το έλαβε και ποιον θα ευχαριστήσει και ο κάθε παραλήπτης θα αποκαλύψει στο blog του τι δώρο έλαβε κι από ποιον!!!!

Για όποια απορία έχουμε πει ότι διανυκτερεύω!! 🙂 🙂 Μην διστάσετε!! Κι επειδή ήδη αρκετοί με ρωτάτε πότε μπορείτε να στείλετε τα δώρα εγώ απλά προτείνω να γίνει πριν τις 20 Δεκέμβρη γιατί πέρσυ τα ταχυδρομεία μας είχαν καθυστερήσει κάποιες αποστολές λόγω εορτών.

Σας ευχαριστώ ειλικρινά καρδουλάκια για την στήριξη και τη συμμετοχή κι ελπίζω κι εύχομαι να περάσουμε όμορφα και να ήμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!!! 🙂 🙂 ♥♥

Καλό σ/κ σε όλους κι όσοι μπορείτε σήμερα κι αύριο είναι το bazaar στο Σύνταγμα!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      

32 thoughts on “Έτοιμοι για μυστική ανταλλαγή;;;;

  1. Μπονζούρ μια μπιούτιφουλ μάνταμ!
    Τρέχω να σε αποστείλω τα στοιχεία μου και να με φακελώσεις!
    Ελπίζω να φανώ αντάξια τς πρόκλησης αυτής!
    Αχ μακάρι να μου τύχει αγαπημένο πρόσωπο!

    Φιλάκια!

    • Χαχαχα!! Φακελώνω κόσμο,ε;; Τρομάρα μου!! Ουυυυυυ!! Και παντάξια θα σαι μην σου πω!! 🙂 Μην έχεις αμφιβολία my princess!! Στο εύχομαι να σου τύχει αγαπημένο σου πρόσωπο αλλά και να μην είναι μπορεί στη πορεία να γίνει!! Θα μάθουμε! Θα μάθουμε! Φιλάκια πολλά πολλά και καλό σ/κ να χεις Αριστάκι μου!!

  2. Καλησπέρα Μαριλένα μου και από δω!!!
    Σου έστειλα και εγώ τα στοιχεία μου για το φακέλωμα!!
    Αλλά, σε παρακαλώ, αν είναι να παραγγείλεις κάτι για μένα χωρίς να το ξέρω, να είναι κρέπες!! Λοοοολ!! Χαχαχα!!
    Καταπληκτική αυτή η πρωτοβουλία σου για την ανταλλαγή δώρων και εύχομαι να φανεί και το δικό μου δωράκι αντάξιο..
    Φιλάκια!!

    • Παλομάκι μου το έλαβα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! 🙂 🙂 Α δεχόμαστε και παραγγελίες;; Κρεπούλα θέλουμε;;; Κάτι μπορεί να γίνει!!! Χαχαχα!! Φιλάκια πολλά περιστεράκι μου και θα ναι υέλειο το δωράκι σου, μην αγχώνεσαι!!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!!

  3. Kαλημέρα Μαριλένα μου!!!Καλή επιτυχία στήν ανταλλαγή δώρων νά ευχηθώ!!!
    Δέν μπόρεσα εφέτος νά λάβω μέρος!!!Καλό μήνα!!!!Φιλάκια!!!

    • Δεν πειράζει Δήμητρά μου!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!! 🙂
      Καλό μήνα και σε εσένα και να περνάς όμορφα με την οικογένειά σου!!
      Φιλάκια και καλό σ/κ!!! 🙂

  4. Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις διευκρινίσεις. Σπεύδω..ταχέως να σου στείλω τα στοιχεία μου και ανυπομονώ για τη συνέχεια! Καλό και ξεκούραστο Σ/Κ να έχεις.

  5. Φφφ κι εγώ θέλω,πρέπει επειγόντως να σκεφτώ τι μπορώ να φτιάξω να πάρω μέρος!!
    μέχρι το βράδυ θα έχεις νέα μου!!
    Ααα σε περίπτωση που συμμετέχω μια παραγγελία με σουβλάκια δεν θα με χάλαγε..χαχα
    Μας έχει φάει η διατροφή,ούτε κι εγώ θυμάμαι πότε έφαγα τελευταία φορά.Επίσης αν πάρεις κρέπες για την Παλόμα,θέλω κι εγώ..χαχαχαχα
    ❤ σταματώ τις αηδίες!!πρέπει να σκεφτώ!! 😐

    • Σκέψου, ψάξε σκέψου, σκέψου λύση για να βρεις!!! Θα βρεις κάτι Νικολέτα μου, είμαι σίγουρη! Εμένα, όλη αυτή η ιδέα της Μαριλένας μου θυμίζει παλιές καλές εποχές!! Άσε που λατρεύω τα γράμματα!!
      Ώστε είσαι και εσύ παιδί της κρέπας και του «Μας έχει φάει η διατροφή,ούτε κι εγώ θυμάμαι πότε έφαγα τελευταία φορά.» Αν σε παρηγορεί, μια από τα ίδια είμαι και εγώ!! 😉
      Φιλάκια!

      • Κάτι σκέφτηκα κι εγώ,ναι!Ελπίζω να είναι καλό!με έχει ενθουσιάσει η ιδέα,είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω δει ως ιδέες σε μπλογκς!και πιστεύω θα μας γεμίσει όλους χαρά γιατί το έχουμε ανάγκη..
        Και ναι,είμαι κι εγώ από αυτά τα παιδιά,άστα να πάνε!!συμπάσχουμε!χαχα
        πήρε το μάτι μου τις δικές σου κρέπες και αμέσως να πεταχτώ κι εγώ! 😛
        ας φάω το κουνουπίδι μου τώρα..χαχαχα
        φιλί μεγάλο!!

  6. Να πω ότι δεν έχω αγωνία? Ψέματα θα πω…
    Αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ ωραίο αυτό που έφτιαξα! 😀
    Εγώ μετά χαράς λαμβάνω μεταμεσονύκτιες πίτσες και σουβλάκια! Είναι η ώρα που αρχίζω και πεινάω! Αχαχα! 😉
    φιλιάάάαααα

    • Ααααα!!! Βλέπω είστε πολλές που θέλετε τις παραγγελιές σας!!!! Χαχαχα!!! 🙂 Ε δεν θα μου γλιτώσετε!! 🙂
      Κι εγώ έχω αγωνία μπόλικη κι ανυπομονώ να δω τα δωράκια να πηγαινοέρχονται!!! Είμαι σίγουρη θα έφτιαξες κάτι υπέροχο αγγελουδάκι μου!!!
      Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου κι εύχομαι να το απολαύσεις!!!!
      Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!!

  7. Μαριλενακι μου περιμενω την διευθυνση σου στο email katitimou@gmail.com για το αναμνηστικό δωρακι της β κληρωσης του χριστουγεννιατικου πανηγυριου , κλαη επιτυχια στη μυστικη μας αποστολη σε φιλω

  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ…ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ , ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ… ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΖΩ ΑΥΤΗΝ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ…ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

    • Καλημέρα δελφινάκι μου και καλό μήνα!! Όταν συγκεντρώσω τα στοιχεία που πρέπει από τις συμμετοχές θα ανακοινώσω τη λίστα με όλες τις κοπέλες!! Ακόμα όμως δεν είναι έτοιμη!! 🙂 Χαίρομαι πολύ που περνάς όμορφα με την ανταλλαγή μας καλό μου!! Φιλούδια πολλά πολλά!!!

  9. Πολύ μου αρέσουν οι εκπλήξεις.
    Θα είναι σουπερ ολο αυτό – να διαβάζουμε αναρτήσεις απο τις παραλαβές ανταλαγές των δώρων.
    Πάω να σκεφτώ τι να φτιάξω…
    (Κσι εγω κρέπα θέλω να μου στείλεις- με διπλή μερέντα- είμαι του γλυκού)
    πολλλά φιλιά

    • Καλημέρα Χριστίνα μου!!! Χαχαχα!! Μέχρι στιγμής ήμαστε κρέπες-σουβλάκια, 1-ο!!! Νικούν κατά κράτος και δηλώνω κι εγώ γλυκατζού!!!
      Εύχομαι να περάσουμε όλοι πολύ πολύ όμορφα και να το διασκεδάσουμε!!! Το χρειαζόμαστε εξάλλου!!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

  10. Καλό μήνα, Μαριλένα μου, καλό χειμώνα!!
    Τι ωραία, ανυπομονώ για την κλήρωση!! Και είμαι πανέτοιμη…
    ♪♪ Santa Claus is coming to bloggers… ♪♪ Ho Ho Ho!!!
    Φιλάκια πολλά!

  11. Mαριλένα καλημέρα . Περιμένω με αγωνία το Secret Santa μου , έχω ετοιμάσει το πακετάκι μου και επειδή ξέρω τι σημαίνει ταχυδρομείο εν μέσω εορτών, θα ήταν καλό να γίνει η αποστολή τώρα για σιγουριά. Φιλιά και σε περιμένω … την κλήρωση. Μαριέτα.

    • Μαριέτα μου καλημέρα!! Σου έχω στείλει το πρωί mail!! Τσέκαρέ το κι αν δεις ότι δεν το έχεις λάβει να σου ξαναστείλω τα στοιχεία της κοπέλας!! Εγώ πρότεινα να σταλούν τα δωράκια μέχρι 20 Δεκέμβρη. Φιλάκια και πες μου αν έλαβες το mail μου!! 🙂

Σχολιάστε

