Νέα για το bazaar στο Ίδρυμα Χατζηκώνστα!!

Καλό μας μήνα όμορφή μου γειτονιά!!! Να χουμε έναν όμορφο και γιορτινό Δεκέμβρη!

Τώρα θα γκρινιάξω!! Το δικαιούμαι!! 🙂 Εγώ είχα χρόνια να με πιάσουν τα λαιμά μου και βρήκαν αυτές τις μέρες.. Μια βδομάδα τώρα κοιμάμαι σα βόδι από το πυρετό, κυκλοφορώ σα ζόμπυ, δεν έχω όρεξη (αυτό είναι καλό!), διάθεση και γενικά οι τελευταίοι μήνες είχαν μια περιπέτεια ( με τον αδερφό μου) μα ευτυχώς όλα καλά… Κάνω το σταυρό μου!

Στο θέμα μας τώρα, ξυπνάει το Christmas spirit μέσα μου, παίρνω colgate χαμόγελο και σας αντιγράφω νεότερα από το mail μου για το bazaar του Ιδρύματος Χατζηκώνστα :

Το ίδρυμα Χατζηκώνστα στην προσπάθεια του να ενισχυθεί οικονομικά,
διοργανώνει το χριστουγεννιάτικο bazaar και μας παρακαλεί να συνεισφέρουμε με τον δικό μας τρόπο. 
Σας παρακαλούμε να δείξετε την ευαισθησία σας και ν’ αποστείλετε κάποια/ες από τις δημιουργίες σας.
Και το μικρότερο αντικείμενο θα πιάσει τόπο…
Ας βάλουμε ένα λιθαράκι για να συνεχίσουν ν΄ανθίζουν τα χαμόγελα στα χείλη των παιδιών. 
Μέχρι 20 Δεκεμβρίου η αποστολή των κατασκευών, κοσμημάτων και πινάκων στην διεύθυνση:
 Λεωφ.Κηφισίας 374 – 152 33 Χαλάνδρι
Τηλ.: 210.6810.687210.6810.524210.6827.973
Στον αποστολέα (ν΄αναφέρεται τ΄όνομα σας και  Ζωγράφοι σε δράση για τα ΠΑΙΔΙΑ)
Αν πρόκειται για πίνακα/ες  στείλτε τους με  email σ΄εμάς   για να τους ανεβάσουμε στην σελίδα μας .
email: zografoisedrasi@gmail.com
Είστε υπέροχοι και σας ευχαριστώ και πάλι για όλη σας την προσφορά, ειδικά μέρες που είναι!!
Φιλί (από μακριά!) και καλή βδομάδα να χουμε!! ♥
14 thoughts on “Νέα για το bazaar στο Ίδρυμα Χατζηκώνστα!!

  1. Kαλό μήνα να έχουμε Μαριλένα μου και σου εύχομαι γρήγορα περαστικά και αγύριστα!!
    Όλο και κάτι θα προλάβω να στείλω για το bazaar…
    Πολλά φιλιά…
    **Αννιώ**

  2. Τα περαστικά μου στα χω πει!!
    άντε να επανέλθεις στα ξενύχτια φίλη μου… 🙂
    νιώθω καλύτερα όταν ξέρω πως και άλλος ξενυχτά μαζί μου χαχα
    Εύχομαι ο αδερφός σου να είναι μια χαρά!!
    και το bazaar να πάει ανέλπιστα καλά! ❤

    Επίσης,θέλω τα φώτα σου!!δώσε προσοχή ένα λεπτό γιατί θα δημιουργήσω!
    Θέλω να φτιάξω το ψυγείο των δικών μου με ντεκουπαζ,είχα δει κάπου πιο παλιά αλλά αφού έχουμε την ειδική,ας το εκμεταλλευτώ!Είναι λίγο παλιό και λέω να του κάνουμε μια ανανέωση και να είμαι κι εγώ έτοιμη και έμπειρη γυρνώντας στην Αθήνα να φτιάξω αυτά που θέλω!χοχο
    Ήθελα λοιπόν να μου πεις,αν το χαρτί,είναι από περιοδικό,ή εφημερίδα,γενικά κάτι πιο παχύ από χαρτοπετσέτα ή ρυζόχαρτο τέλος πάντων,γιατί δεν ξέρω αν τελικά το αναλάβω πως θα το φτιάξω,πρέπει πρώτα να το βρέξω κάπου πριν το εφαρμόσω?γιατί το είχα διαβάσει σε ένα site αλλά δεν θυμάμαι καλά.
    Ευχαριστώ για το χρόνο 😀
    φιλί μεγάλο από μένα!!

    • ♥ Νικολέτα μου ευχαριστώ!!
      Θα σε βοηθήσω όσο μπορώ!! Να περιμένεις κατατοπιστικό mail μου
      σύντομα (γιατί είμαι τώρα λίγο σε κατάσταση αποσύνθεσης!!) 🙂
      Οι εικόνες για decoupage συνήθως είναι και ριζόχαρτα και χαρτοπετσέτες και λίγο πιο
      χοντρό χαρτί.. Ακόμα ακόμα και εικόνα δικής σου εκτύπωσης μπορείς να ντεκουπάρεις
      φτάνει να σου την εκτυπώσει σε κατάλληλο χαρτί το βιβλιοπωλείο!!
      Από κει πέρα χρειάζεσαι κόλλα (είτε για decoupage είτε κρυσταλιζέ ατλακόλ, δεν μασάμε!!)!
      Θα σου στείλω σύντομα mail και βιντεάκια!!!
      Φιλιά πολλά και πάω να απιθώσω το ταλαίπωρο κορμάκι μου στο κρεβάτι… 🙂

  3. Καλό μήνα Μαριλένα μου!!!Τί ακούω??Μού είσαι αρρωστούλη???Καί εγώ !!!!!Περαστικά σου γλυκειά μου!!!Ευχαριστώ γιά τήν ενημέρωση!!!!Πολλά φιλάκια!!!!

  4. οκ! Το ξέρω …σε μένα φωνάζεις ε; Καλά κάνεις! Τράβα μου και το αυτί!
    Κάτι πρέπει να κάνω και για τα παιδιά! Στο υπόσχομαι Μαριλένα μου, θα το προσπαθήσω!
    Την προθεσμία να προλάβω μόνο!

    Από αυτά που λες πιο πάνω ότι θα στείλεις της Νικολέτας κάνε τον κόπο και στείλε κι από δω γιατί διαβάζω καιρό για το ντεκουπάζ μπας κι εντρυφήσω και σε κείνα τα μονοπάτια!

    Περαστικά καρδούλα μου!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    • Ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου για τα περαστικά!! Αχ γιατί δεν πάει κι άλλο η ζαβλάκωσή μου…
      Τα αυτάκια στη θέση τους παρακαλώ!! 🙂 Δεν τα τραβάω απλά τα ψιθυρίζω και τα χαϊδεύω (με την καλή έννοια)! Χεχε! Ότι μπορούμε ο καθένας, μην μου αγχώνεσαι!!
      Θα σου στείλω ευχαρίστως info για το decoupage και βιντεάκια!! 🙂 Λίγη υπομονή μόνο κορίτσια μου!!
      Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ εστεμμένη princess!!! 🙂 🙂

  5. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα Μαριλένα μου!
    Περαστικά σε σένα και τον αδερφό σου, χαίρομαι που είναι καλά!
    Δεν ξέρω αν θα προλάβω να στείλω κάτι για το bazaar.. πφφφ!
    Μα εύχομαι να πάνε όλα καλά!!
    Φιλάκια!

Σχολιάστε

