Secret Santa κι όχι μόνο!!!

Παρασκεύη και 13 έρχομαι σπίτι από δημόσια υπηρεσία και βλέπω στο σαλόνι ένα φάκελο!! Ήξερα ότι είναι από τον μυστικό μου Αγιοβασιλάκο!! 🙂 Μπορεί να μην είχα το δικό σας το σασπένς αφού εγώ έκανα την κλήρωση, η χαρά μου όμως όταν το είδα ήταν ακριβώς η ίδια!!! 🙂 🙂

Ακόμα πετάω!!!! Η κάρτα με εγκάρδιες και προσωπικές ευχές

και πανέμορφα δωράκια από την ταλαντούχα μας Ελένη ♥ με το blog http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/!!!

                  

 

 

 

 

 

 

 

Ένα πανέμορφο χειροποίητο ημερολόγιο για το καινούριο έτος και μου αγόρασε κι ένα υπέροχο βραχιόλι!! Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα θαυμάσια από καρδιάς δώρα σου!! Σαν παιδάκι έκανα από την χαρά μου!!! Πίστεψέ με!!! 😀 😀 Να σαι καλά και να χαρείς τις γιορτές φέτος παρέα με αγαπημένα πρόσωπα και γεμάτη αγάπη να υποδεχτείς τα καλά που σου επιφυλάσσει η καινούρια χρονιά!!! 🙂

Λίγες μέρες νωρίτερα είχε έρθει απρόσμενα ο ταχυδρόμος να μου φέρει ακόμα ένα δωράκι που φτιάχτηκε με αγάπη!! Ένα σπιτάκι γούρι και μια κάρτα από την Τέτα ♥ μας με το blog http://thalassoksila.blogspot.gr/!!

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Τέτα μου για την σκέψη και για το όμορφο δώρο που μου προσέφερες!! Να σαι καλά και να σκορπίζεις χαμόγελα!!! 🙂

Τώρα θα μου πείτε γιατί άργησες να μας τα δείξεις; Ε τώρα που τέλειωσα κάτι ακόμα είμαι έτοιμη για την ανάρτηση!! Μια ο πυρετός που με πήγε πίσω, μια κάτι δικά μου, επιτέλους τέλειωσα και μπορώ να σας πω να περιμένετε κι από μένα δωράκια χειροποίητα (κι όχι μόνο!!) αναμνηστικά όλες όσες συμμετείχατε στην μυστική μας ανταλλαγή!!!

Το πόση χαρά έχω πάρει να τα φτιάχνω δεν λέγεται!!! Αισθάνομαι σαν το ξωτικούλι του Αγιοβασίλη!!! Χαχαχα!!! 🙂 🙂

Χαίρομαι απίστευτα να βλέπω στα blogs σας όταν δέχεστε τα δωράκια από τα μυστικά σας ταίρια!! Αν μπορούσατε να δείτε τι χαζό χαμόγελο έχω θα γελάγατε και θα με κοροϊδεύατε!!

Σας φιλώ γλυκά όλους κι εύχομαι έστω και για λίγο να ξανανιώσατε παιδάκια!! Το ξέρω ότι δεν είναι τίποτα σημαντικό όμως καμιά φορά κι αυτό το φαινομενικά ασήμαντο ίσως δώσει χαρά και χαμόγελα που είναι τόσο μα τόσο απαραίτητα για να μην βουλιάζουμε στη μουντή μας καθημερινότητα!!! ♥♥♥ Να στε όλοι καλά για να μπορείτε απλόχερα να προσφέρετε την αγάπη και την φροντίδα σας!!!

32 thoughts on “Secret Santa κι όχι μόνο!!!

    • Καλώς όρισες Κατινάκι μου!! Δεν είναι;; Την είχα δει πέρσι σε ξένα blogs και την ξανακάνω και φέτος!!! Ανταλλάσουμε τις χαρές μας σαν παιδάκια!! Χαχαχα!! Να σαι καλά κοπέλα μου!! Θα τα λέμε!! Φιλιά!! 🙂

  1. Ε, ρε γέλιο που έχει να πέσει, που εγώ δεν ξέρω να περνάω τις φωτό στον υπολογιστή και θα έρθει το δώρο μου και θα πρέπει να σας το περιγράψω με δικά μου λόγια!!!!!!!! Αχαχαχαχαχα!!!! 🙂 Α! Ρε συμπεθέεερα μου, τι έπαθα! Εσύ όμως να τα χαρείς τα δώρα που πήρες (και μας τα έδειξες κιόλας!!) και να μας κάνεις και του χρόνου την ίδια έκπληξη ανταλλαγής δώρων κι θα δω εγώ τι θα κάνω!! Φιλάκια πολλάαααααα!!!!!!! 🙂

    • Πετροσυμπεθέεερα βάλε κανάν άντρα!!! Το χουν στο dna τους με τα γκατζετικά!! Δεν μπορώ να το εξηγήσω!! 🙂 Λες και γεννηθήκαν με καλώδια και βύσματα στα χέρια!! Χαχαχα!! Αλλιώς ετοιμάσου για διθυραμβική περιγραφή επιπέδου Ντοστογιέφσκυ!!! 😀
      Μάκια καλό μου!! Φιλώ σε!!!!!

      • Μμμμμμ….. Με γοητεύει η προοπτική περιγραφής αλά Ντοστογιέφσκι, αρκεί να μην με πάρετε με τις….petres……!! Αχαχαχα!! Φιλάκια!! 🙂

  2. Γεια σου Μαριλένα μου! Είμαι η Πηνελόπη!
    Έχω πολύ καιρό να γράψω στο σπιτάκι μου γιατί αυτή την περίοδο μου έχει πάρει τα μυαλά η μπεμπούλα μου! Και τώρα που σου γράφω την έχω αγκαλιά! Όμως μπαίνω συχνά και παρακολουθώ τα σπιτάκια σας!
    Στείλε μου αν θέλεις τη διεύθυνσή σου στο pinelopi_1266@yahoo.gr να σου στείλω ένα μικρό δωράκι!Kαλές γιορτές με υγεία!Φιλιά!

    • Πινελίτσα μουυυυυυ!!!! 🙂 🙂 Πόσο χάρηκα!!! ❤ ❤
      Να σου ζήσει το μπεμπέτο σου γλυκειά μου!!! Πως να μην σε τρελάνει;;;
      Αχ να της δώσεις πολλά πολλά φιλιά κι από μένα!!! Και ζουμπάκια στα μαγουλάκια!! 🙂
      Να σαι καλά κοπέλα μου!! Θα τα πούμε!!
      Καλές γιορτές να χεις με υγεία και να χαίρεσαι την μπουμπούκα σου!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

  3. Για φαντάσου να έχω την Πέτρα να περιγράφει !! Περιγράφεται το δώρο ψυχή μου !! Απαπα
    Εσύ Μαριλένα μου μας ξεσήκωσες με την διαδικασία και ευχαριστούμε πολύ
    Τα φιλιά μου

    • Πες της κι εσύ Νικόλ μου!! Χαχαχα!! Που θέλει να μας τα περιγράψει λέει!! 😀
      Εγώ σας ευχαριστώ που συμμετείχατε τόσοι και το χαρήκατε!!
      Καλή βδομάδα να χεις Νικόλ μου!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!

  4. Καλησπέρα Μαριλενούδα…μα τι όμορφες εκπλήξεις…τι όμορφα δώρα…να τα χαρείς τα όμορφα δώρα της Ελένης…μπράβο στην Τέτα για τη σκέψη να σε ευχαριστήσει για όλο αυτό με τα όμορφα δώρα της ..να τα χαρείς.. ωω τι γλυκό από μέρους σου να κάνεις δωράκια αναμνηστικά για τη καθε μια που συμμετείχε….μάλλον εμείς πρέπει να κάνουμε κάτι σε σένα για όλο αυτό με τον secret santa – την σκέψη σου πρώτα πρώτα και όλη τη διαδικασία μετά…περαστικά με το πυρετό (και γω είμαι γριππωμένη εδω και μια βδομαδα)

    • Ευχαριστώ δελφινούδι μου!! Είμαι καλά τώρα!! 🙂
      Εγώ δεν θέλω τίποτα!!! Μην το ξαναπείς. Εμένα μου αρέσει πιο πολύ να δίνω!!
      Εύχομαι να τελιώνει το χιόνι εκεί!! Αμάν πια!!
      Καλή σου βδομάδα καλό μου!!
      Φιλιά!

  5. Τι ωραία που είναι όλα καλή μου Μαριλένα!!! Να τα χαρείς! Υπέροχες οι φωτογραφίες από τα δωράκια που έλαβες!
    Αυτό το μυστικός Άγιος Βασίλης πόσες φορές σου είπα πως ήταν brilliant idea?? Στο ξαναλέω λοιπόν!! :)))
    Ανυπομονώ να φτάσει και το δικό μου δωράκι και εύχομαι να αρέσει στον παραλήπτη! 🙂 Αχ!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομαδούλα! 😉

    • Να σαι καλά Παλομάκι μου!! Εύχομαι να το χαρείς κι εσύ το δωράκι σου
      κι είμαι σίγουρη ότι και το δικό σου θα κάνει κάποιον χαρούμενο!!
      Καλή σου βδομάδα μικρό μου!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!! 🙂

  6. Μαριλένα μου καλή εβδομάδα!! Κι όμως, ήταν πολύ σημαντικό αυτό που έκανες.. για τους λόγους που ανέφερα και στην σχετική μου ανάρτηση!! Όχι για τα υλικά που παραλάβαμε και δώσαμε αλλά για την μαγική διαδικασία ανθρωπιάς,καλοσύνης και γενναιοδωρίας!
    Σε υπερευχαριστούμε για τα αναμνηστικά που μας ετοιμάζεις.. Εύχομαι να σου «ανταποδοθεί» στο μέγιστο όπου το επιθυμείς!! Να χαρείς και τα όμορφα δωράκια σου, καλή ανάρρωση φιλιά!!

  7. Τρελοκομείο μου!
    Σε όλους αναμνηστικό; Είσαι η καλή μας νεράιδα!
    ΚΙ εγώ ήθελα να κάνω στείλω σε πολλούς πολλά αλλά τα λεφτά γιοκ σήμερα το πρωί!
    Και τώρα έχω μόνο χαμόγελα για να βγάλω το μήνα!
    Καλή εβδομάδα και να ξέρεις ότι …πολύ μου αρέσεις κοπελάρα μου! ♥ Σε όλα σου!

  8. Να χαρείς τα δωράκια σου, Μαριλένα μου!!! Πολύ όμορφα είναι!!!!! Κι εγώ ανυπομονώ να λάβω το δικό μου αλλά και ελπίζω να αρέσει αυτό που έστειλα εγώ!!! Πολύ όμορφη αυτή η διαδικασία!! Νά’σαι καλά γλυκειά μου!!!!! Φιλάκια πολλά !!!!

  9. Διάβαζα στα μπλογκς των κοριτσιών για τα δωράκια που έπαιρναν από μυστικούς αγιοβασίληδες αλλά δεν ήξερα ότι είσαι η ηθική αυτουργός και συλλήπτρια της ιδέας Μαριλενάκι μου,εύγε!
    Είναι πανέμορφο αυτό που σκέφτηκες και δίνει απλόχερα χαρά και πολλά χαμόγελα!
    Ξαναεύγε!

  10. Ελπίζω να μην αργήσουν να έρθουν και τα δικά μου. Κάθε χρόνο καθυστερούν! Ευχαριστούμε που μας έβαλες σε αυτή την τόσο όμορφη διαδικασία, Μαριλενάκι μου. Δεν ξέρετε τι σημαίνει για εμένα να λαμβάνω κάτι από την Πατρίδα!! 🙂 Φιλιά από το ξενιτεμένο σας, Αγριμιώ

    ΥΓ Σου γράφω από άλλο λογαριασμό 😉

    • Αγριμάκι μου καλό η χαρά είναι όλη κατα δική μου!!! 😀 Ειλικρινά!!
      Εύχομαι να ρθει σύντομα το δωράκι σου κι από τον μυστικό σου αγιοβασιλάκο
      κι από μένα!
      Να σαι καλά και να προσέχεις μικρό μου!! Φιλάκια από την κρύα Αθήνα!

  11. Καλησπέρες!!
    Να σου πω την αλήθεια, εάν σκεφτείς όλο αυτό με τον Secret Santa που ετοίμασες, ΕΙΣΑΙ το ξωτικούλι του Αη-Βασίλη… 🙂 Ήταν υπέροχο αυτό που έκανες!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!
    Πολλά φιλάκια!

    • Καλημέρα Ελλη μου!!! 🙂 Ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Ηταν πολύ καλή ιδέα είναι αλήθεια, πέρσυ που την είδα σε ξένα blog , αλλά χωρίς τη δική σας συμμετοχή δεν
      θα ήταν το ίδιο!! Τελικά όλοι μου φαίνεται γίναμε ξωτικούλια!!! Χαχαχα!!
      Φιλάκια κοπέλα μου!!! 🙂

Σχολιάστε

