Εκ γενετής

                                                               …dream catcher… by Jacqueline Dreyer

Αφού ξεγέλασα το αρχαίο άλογο

         γεννήθηκα από τα σπλάχνα του

         με τα χέρια ψηλά

κάποιο μεσημέρι

κείνες τις μέρες

των κυνικών καυμάτων

Κι όταν οι διεσταλμένες κόρες

    αντίκρισαν ανάγλυφο

    το μοιροχάρτι στην παλάμη

εκπλήρωσα τον σκοπό μου

την ώρα που ο Κέρβερος

      έγλυφε με στοργή

τους άπνους γόνους 

 

  (α’ δημοσίευση στην bibliotheque )

 

 

36 thoughts on “Εκ γενετής

  1. Αιφνιδιασμός πάλι απόψε. Το παθαίνω συχνά μαζί σου. Για ευχές ήρθα, με τη γνώριμη μελαγχολική διάθεση των ημερών κι έπεσα πάνω στις λέξεις σου. Λέξη και σκαλοπάτι. Βίου ανάβαση…
    Η Βιβλιοθήκη στολίζεται απ’ την παρουσία σου. Μαριλένα μου γλυκιά…

    • ♥ Αριστέα μου πάντα με όμορφα και ζεστά λόγια!!!! Ευχαριστώ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ για τις τόσο εγκάρδιες επισκέψεις!!!
      Και δεν υπάρχει πουθενά να βάλω και κανά φατσάκι να κοκκινίζει!!!!
      Πάντως φαντάσου με κόκκινη!!! Χαχαχα!!! 🙂
      Σε φιλώ γλυκά κομαντόπουλό μου!!!

  2. Τα ολιγόλεκτα είναι θαυμάσια δουλειά γλυκό μου συμπεθερόνι. Τα διάβαζα και δεν τα χόρταινα. Θερμά συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου γλυκούλα μου. Μεγάλη τιμή για σένα! Να είσαι καλά και καλό ξημέρωμα. Σε φιλώ γλυκά!! 🙂

    • Αχ σε ευχαριστώ πάρα πολύ Πέτρα μου!!! 🙂
      Μα δεν είναι υπέροχες και μοναδικές όλες οι συμμετοχές;;; Μπράβο σε όλους τους δημιουργούς!!!
      Αν πρόσεξες κιόλας στο Νο. 14 είναι και το κανελλάκι μας κι ευελπιστώ να δω και στις επόμενες κι άλλα γνωστά ονόματα!!!! 😉
      Μάκια καλό μου!!! ♥

  3. Πανέμορφο τό ποιήμα σου Μαριλένα μου!!!Καλή επιτυχία σού εύχομαι!!Καλές εορτές μέ υγεία καί πολύ αγάπη!!!Καλή χρονιά!!!!Φιλάκια αγαπημένη μου!!!!! ❤

  4. Με τιμάς σε κάθε μου ανάρτηση κι εγω στο ανταποδίδω με ΑΓΑΠΗ & ΕΥΧΕΣ…
    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x

    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    • Μάνα μου!!!! Κι ευχές γιορτινές και δέντρο;;;; Είναι πανέμορφο!!!! 🙂
      Να σαι καλά Χαρά μου!! Χρόνια πολλά με υγεία και δημιουργικότητα και αμέτρητες γυψόγαζες στο
      ζεστό σου σπιτικό!!!!! 🙂 Να σαι καλά Χαρά μου γλυκειά και να συνεχίσεις πάντα
      να εμπνέεσαι και να δημιουργείς με αγάπη!!!! ♥
      Ευχές από καρδιάς σου στέλνω!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!! 🙂

    • Καλησπέρα γλυκειά μου έκφραση!!!! Τι ωραίο όνομα κι υπέροχη προτροπή!!! 🙂
      Καλώς όρισες και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
      Χρόνια πολλά!!! Αγάπη, υγεία κι άπλετα χαμόγελα στο σπιτάκι σου!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂 ♥

  5. Μαριλένα μου πολλές φορές οταν διαβαζω ποίηση μπορεί να μην μπορώ να εμβαθύνω στο νόημα των λέξεων ..αυτό όμως δεν με εμποδίζει να την διαβάζω και να μαθαίνω.. να έχεις μια γλυκιά ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΛΛΑ..!!!!! φιλιαααα.!!… 🙂 🙂

    • Κι εγώ το νιώθω αμέτρητες φορές Ρουλίτσα μου διαβάζοντας, ότι κάτι μου χει ξεφύγει, που δεν το καταλαβαίνω διαβάζοντάς το αλλά καμιά φορά η αίσθηση που μου αφήνει κάτι με κάνει να νιώθω ακόμα κι αν δεν το χω κατανοήσει!! Κι όλοι είμαι σίγουρη το έχουμε νιώσει αυτό!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με τιμάς με τις επισκέψεις σου και τα ζεστά σου λόγια!! 🙂
      Να έχεις ένα όμορφο και ξεκούραστο σ/κ δημιουργικό μου σμαράγδι!!

  6. αγαπητή μας φίλη Μαριλένα σου ευχόμαστε για το
    2014 όλα τα καλύτερα για την ανθρώπινη αξία
    Και με λιγότερη φτώχεια στον κόσμο
    Ευχαριστούμε για την καρτούλα σου και τα
    Χριστουγεννιάτικα στολίδια και το όμορφο PIN
    Παύλος & Μαριέτα

    • Τι όμορφες ευχές!!! Κι εγώ μαζί σας αμήν θα πω!!!
      Να στε καλά Παύλο και Μαριέτα κι εύχομαι ολόψυχα το 2014
      να είναι πιο ανθρώπινο!!
      Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να έχετε!!! 🙂

  7. Μαριλένα μου γράφεις εκπληκτικά, μπράβο σου!!
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλή Πρωτοχρονιά, να περάσεις όμορφα και τη νέα χρονιά με τα χέρια ψηλά να αγγίξεις και να φτάσεις όλα όσα ονειρεύεσαι! Πολλά φιλιά!

    • Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου Κατερίνα μου!!
      Ευτυχισμένο και πιο ανθρώπινο να ναι το 2014 για όλους μας!!
      Εύχομαι υγεία κι αγάπη!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!! 🙂

    • Σε ευχαριστώ δελφινάκι μου. Είναι όντως και μελαγχολικό.
      Δεν συμμετέχει σε κάποιο διαγωνισμό το ποίημα, είναι ήδη δημοσιευμένο από το καλοκαίρι στην bibliotheque!
      Μήπως μπερδεύτηκες δελφινάκι μου; Καλό βράδυ να έχεις!! 🙂
      Σε φιλώ!

  8. Το αρχαίο άλογο να ξέρετε δεν ξεγελιέται….

    Την βόλτα που θα του ζητήσετε δεν την χαρίζει, την κερδίζετε…..

    Και δεν είναι μικρό το ρίκσο σας, να ανέβετε στην ράχη του χωρίς χαλινάρια….

    (Εγώ πάντως φοβήθηκα τα ύψη και πριν ανοίξει τα φτερά του, πήδηξα κάτω, νωρίς…..)

    Καλή πρωτοχρονιά…..να περάσετε υπερόχα….

    • Ενα θέμα με τα ύψη κι εγώ το έχω είναι η αλήθεια. Αλλά δεν θα τολμούσα ποτέ να το καβαλήσω!! Προτιμώ να το βλέπω να καλπάζει μόνο του αγέρωχα!
      Εύχομαι ένα 2014 που να μπει με φόρα με το δεξί και μόνο χαρούμενες ειδήσεις να φέρει!!
      Καλό βράδυ να χεις φίλε μου!! 🙂

  9. ΕΙΔΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ
    ΟΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
    ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ

    • Α κατάλαβα είδες για τα ολιγόλεκτα!! 🙂
      Είχα αναρτήσει πριν λίγες μέρες όλες τις συμμετοχές μέχρις στιγμής.
      Μήπως αυτό σε μπέρδεψε καλό μου!!
      Αυτό είναι άλλο. Είναι ένα ποίημα που είχα δημοσιεύσει στην ίδια ιστοσελίδα που διοργανώνει τα ολιγόλεκτα, την bibliotheque!! Μπορεί γενικά όποιος θέλει να στείλει κάποιο κείμενό του όποτε το θελήσει.
      Για τα ολγόλεκτα είναι συγκεκριμένη η ημερομηνία μέχρι 31 /12!! Αν μπεις στην σελίδα τους θα δεις!!
      Καλό σου βράδυ δελφινάκι μου!! Σε φιλώ!! 🙂

Σχολιάστε

