Ορέν ντουβάρ 2013, welcome 2014

Αρχίζω την ανάρτηση ακούγοντας αυτήν την μουσική και θα ήθελα πολύ όσο διαβάζετε να μπείτε στο ρυθμό μαζί μου!

Τον ρυθμό τον παίζει σχεδόν καθημερινά η διπλανή μου στην πολυκατοικία και λατρεύω να την ακούω κι ας ντρέπομαι να της πω πόσο υπέροχα παίζει το κομμάτι. Κι ήθελα και να την ρωτήσω πως λέγεται αλλά είπαμε. Αποξένωση. Κι όλως τυχαίως προχθές το ανακάλυψα στο YouTube πατώντας τυχαία για άσχετα τραγούδια.. Αλλά είπαμε υπάρχει το τυχαία; Ποιος ξέρει;

Να αποχαιρετήσω τάκα τάκα το 2013 και να αρχίσω να υποδέχομαι σιγά σιγά το 2014; 🙂

Να ολοκληρώσει κι η Γη μας τις 365 περιστροφές γύρω από την πάρτη της και την μια περιφορά γύρω από τον Ηλιο.

Και; Παρακάτω; Μμμ…

Αντιγράφοντας από το ημερολόγιο μου (που έχω μια 10ετία να γράψω), όταν ήμουν 22 παρά κάτι:

13 Οκτώβρη 2004, Τετάρτη

Μερικές φορές η ανάγκη για να βρεις γρήγορα κι ανώδυνα απαντήσεις σε βγάζει από τον δρόμο σου. Η πορεία, το ταξίδι σε βοηθούν να αποκομίσεις εμπειρίες που θα τις αξιολογήσεις στο τέλος του ταξιδιού. Μερικές φορές ομως τα πράγματα είναι πιο απλά. Κι ίσως και γι αυτό να τα υποτιμάμε. Οι απαντήσεις μπορεί να είναι μπροστά στα μάτια μας και να μην τις βλέπουμε ή ακόμα χειρότερα να τις αγνοούμε. Υπάρχουν φορές που θέλω να ρουφήξω τη ζωή. Κι άλλες εξίσου δυνατές που σκέφτομαι δεν θέλω να τη χορτάσω. Δεν θα πρεπε κανείς να την χορταίνει, γιατί δεν χορταίνεται. Σαν μια κατάσταση αιώνιας δίψας που όμως η πλήρωσή της δεν είναι μια ανακουφιστική εμπειρία αλλά οδύνη.Μήπως υπερβάλλω; Δεν ξέρω. Πως να χορτάσεις μια ζωή που σε ξεπερνά; Ακόμα κι οι λύπες της τροφοδοτούν υπάρξεις. Δεν είναι άραγε και μόνο η σκέψη του θανάτου που κάνει τη ζωή πιο ουσιαστική; Η ζωή είναι ένα σχήμα οξύμωρο. Η ζωή είναι σαν το στήθος μιας γυναίκας γεμάτο γάλα. Από τον ένα μαστό ο κόσμος ρουφάει χαρές κι από τον άλλο λύπες. Και μην ξεγελαστείς και γλυκαθείς από τον γλυκό μαστό γιατί η υπερκατανάλωση οδηγεί στην έλλειψη και μετά η μόνη επιλογή θα είναι ο πικρός. Γι αυτό η ζωή θέλει ισοζύγι στη ποσότητα του γλυκού και του πικρού. Ετσι που να ανακατεύονται οι γεύσεις στο στόμα κι αυτό πια να λέγεται ζωή… Ετσι να υπάρχω.. Καληνύχτα…

Στα 31 πλέον κι ακόμα δεν έχω βρει την συνταγή να ισορροπήσω τις γεύσεις στο στόμα μου. Υπάρχει αράγε; Και να υπάρχει ο καθένας μας αντιλαμβάνεται αλλιώς τον κόσμο με τις αισθήσεις του. Αξιοθαύμαστο δεν είναι;

Δεν θα ευχηθώ να μην έρθουν δύσκολα το 2014, θα ευχηθώ όταν έρθουν να μην είναι κανείς μόνος του εκείνη τη στιγμή. Θα ευχηθώ όταν πέσουμε να ναι κάποιος δίπλα μας να μας βοηθήσει να σταθούμε στα πόδια μας. Ή να του το επιτρέψουμε τουλάχιστον!! 

                                             My thoughts are birds, by Jacqueline Dreyer

Θα ευχηθώ σθεναρές αντιστάσεις

κι άνευ όρων παραδόσεις

                                                                Smokey Rose by Jessica Watson

Θα ευχηθώ να μάθουμε να ξεπερνάμε τους φόβους μας κοιτάζοντάς τους πρώτα κατάματα. Είναι μια αρχή.

                                                           Moon walking , by Judy Thompson-McDarris

Θα ευχηθώ ακόμα κι αν βρεθούν κάποιοι έτοιμοι να υπονομεύσουν , να υποτιμήσουν και να κατακρίνουν ας έρθουν! Είναι ευκαιρία να δείξουμε την δύναμη που χουμε μέσα μας κρυμμένη και να είναι έτοιμοι ή να συμφιλιωθούν ή να το βάλουν στα πόδια τρέχοντας. 

Ας έχουμε όλοι μας απροσδόκητες χαρές, από τις πιο μικρές μέχρι τις πιο μεγάλες  στα πιο απροσδόκητα μέρη!!

                                                                                 Portal by Jessica Watson

Αποχαιρετώ και καλοσορίζω τα κυλιόμενα δευτερόλεπτα της ζωής με ένα ποίημα που χα ανακαλύψει εκεί στα 20 κι ακόμα το αγαπώ (και δυστυχώς δεν μπορώ να βρω πουθενά ούτε το βιβλίο ούτε άλλα της ποιήματα), της Ελεν Αυγουστίνου από την συλλογή Δίχως σπαθί:

Γίγαντες, σκιές

Υπνοβάτες της φυγής

και του ιλίγγου

στροβιλιζόμαστε στο ρέμα της ζωής

για να γενούμε γίγαντες,σκιές

και να χαθούμε στα έγκατα της γης,

στα ύψη τ’ ουρανού.

Καλή χρονιά αγάπες!!! Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την όμορφη συντροφιά κι επικοινωνία μας!!! ♥


40 thoughts on “Ορέν ντουβάρ 2013, welcome 2014

    • Αννα μου ευχαριστώ τόσο πολύ!! Μακάρι να υπερτερήσουν τα καλά αλλά κι αυτό να μην γίνει ας ελπίζουμε για το καλύτερο προετοιμασμένοι για το χειρότερο!!
      Καλότυχο κι ευτυχισμένο το 2014!!!
      Σε φιλώ καλή μου!!! 🙂

  1. Καλή Χρονιά με Υγεία, Αγάπη και Αλληλεγγύη Μαριλένα μου!
    Πολύ όμορφες οι ευχές σου αλλά και το απόσπασμα από το ημερολόγιο σου 🙂
    Εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ότι επιθυμείς!

    υ.γ. να χτυπήσεις την πόρτα της διπλανής και να της πεις για το κομμάτι… Που ξέρεις μπορεί να ξεκινήσει μια νέα δυνατή σχέση 🙂

    • Κατερίνα μου ευχαριστώ πάρα πολύ!! 🙂 Σου στέλνω ευχές για μια πολύ όμορφη και δημιουργική χρονιά!!
      Την έχω πετύχει στο ασανσέρ, είναι μαθήτρια Λυκείου κι ίσα που τα είπαμε! Χαχαχα!! Που θα μου πάει θα της καταθέσω τα σέβη μου ή στη μαμά της!!
      Να σαι καλά κοπέλα μου!! Σε φιλώ!!!

  2. Ti μπορώ να προσθεσω εγω η πτωχή, σ ενα τέτοιο χείμαρρο γνωστικών και προσγειωμένων ευχών,εκτός απο…Είθε!
    Στην Υγειά σου λοιπόν!

    ……..|___|…..
    ……..|000|…..
    ……..|000|…..
    ………0/…..
    ………./…..
    ………..||…..
    ………..||…..
    ………_||_…..*´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` ¤ Have a Blessed and Prosperous New Year!

    Με ♥
    ΧΑΡΑ

    • Αγαπημένη μου Χαρά σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!! 🙂
      Εβίβα μας λοιπόν και καλή Πρωτοχρονιά να σου ευχηθώ με υγεία κι αγάπη άπλετη!!!
      Υπέροχο το σχεδιάκι!!!! ❤ Σε φιλώ γλυκά με αγκαλίτσα!!!

  3. Απολαμβάνω το μουσικό κομμάτι και έρχομαι κοντά σου να ενισχύσω τις ευχές σου όλες . Θα ευχηθώ μαζί σου να υπάρχουν άνθρωποι γύρω μας να στηρίξουν , να σηκώσουν και να χαιδέψουν στην ανάγκη των άλλων και εύχομαι όλοι να έχουμε χώρο στην καρδιά για τα δικά μας εισερχόμενα αλλά και των μέχρι χθες αγνώστων .
    Καλή χρονιά από καρδιάς Μαριλένα μου

  4. Ε τώρα τι να πω για το κείμενό σου και την εικονογράφιση που το ντύνει τόσο υπέροχα;
    Για τη μαγεία των λέξεων και των νοημάτων! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι τη νέα και την παλιά χρονιά και όσα σκέφτεσαι, μαζί σου! ♥
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και ότι άλλο επιθυμεί η καρδιά σου αγαπημένη μου Μαριλένα!
    Φιλάκια Πρωτοχρονιάτικα και μια ζεστή αγκαλιά! ♥

    • Περιστεράκι μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!♥
      Καλή χρονιά να έχεις μάτια μου!! Ενα τυχερό, χαρούμενο κι αισιόδοξο 2014 σου εύχομαι!! 🙂
      Υγεία κι αγάπη και στο σπιτικό σου!!
      Φιλάκια και αγκαλίτσα καλό μου!!! 🙂

  5. Καλή Χρονιά γλυκιά μου…
    Με υγεία, χαρές, δημιουργία κι όνειρα…!
    Σε φιλώ γλυκά…
    **Αννιώ**

    υγ,Πέρνα μια βόλτα να δεις την τελευταία ανάρτηση…μας αφορά όλους και ελπίζω να συμμετέχεις στην πρό(σ)κληση…

    • Αννούλα μου καλή χρονιά να χεις!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και το ποδαρικό!! 🙂
      Να σαι καλά κι εσύ κι η οικογένειά σου και μόνο χαρές στο σπιτικό σας!!
      Ετοιμάζομαι για επίσκεψη στα σπιτάκια σας!! Μη μου πεις ότι ανέλαβες πρό(σ)κληση με την Ρένα;;
      Φυσικά κι όσο μπορώ θα συμμετέχω!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!! 🙂

  6. Γλυκό μου συμπεθερόνι, όσες ευχές υπάρχουν, τόσες θα σου δώσω, αφού αξίζεις από καρδιάς, να έχεις μια καλή χρονιά και μια καλή ζωή! Ο,τι επιθυμείς γλυκιά μου και καλοσυνάτη ύπαρξη! 🙂 Να είσαι πάντα καλά, να μας αγκαλιάζεις με την αυθόρμητη αγκαλιά των λόγων σου! Καλή χρονιά αγαπημένη συμπεθέεεεερα μου!!! Πολλά γλυκά φιλιά!!! 🙂 🙂 🙂

    • Πετροσυμπεθέεερα μου!! 🙂 Καλή χρονιά να έχεις καλό μου!!!
      Εύχομαι να πέρασες πολύ πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!!
      Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για το τόσο καλά σου λόγια και τις όμορφες ευχές!!
      Μακάρι να χουμε ένα 2014 γεμάτο αγάπη , καλοσύνη αλλά και βργμένη σανίδα όπου χρειάζεται !! 😉
      Σε φιλώ γλυκά Πέτρα μου αστραφτερή!!! 🙂

  7. Υπέροχη, υπέροχη, υπέροχη ανάρτηση!!!!!
    Καλή Χρονιά Μαριλένα μου!! Τι να ευχηθώ που τα είπες όλα!!!
    Να σου πω, ότι φόρεσα το όμορφο μενταγιόν σου και μου έφερε γούρι.. Ενώ οι γιορτές μου δεν ήταν τόσο καλές, την Πρωτοχρονιά πέρασα πολύ όμορφα! Μπορεί να είναι και τυχαίο, μπορεί και όχι.. ποιος ξέρει! 😉 Εμένα πάντως είναι στα αγαπημένα μου πλέον!!
    Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι με υγεία.. Πολλά φιλιά!!!

    • Καλή χρονιά Κατερίνα μου γλυκειά!!! Ευχαριστώ πολύ!!
      Εύχομαι να χεις φέτος μια αισιόδοξη χρονιά, γεμάτη όνειρα, ελπίδες!!
      Υγεία κι αγάπη στο ζεστό σου σπιτικό!!
      Αχ πολύ χαίρομαι!! Μακάρι να ναι καλότυχο όπως λες και να χεις να θυμάσαι
      ευχάριστες αναμνήσεις όταν το φοράς!! 🙂
      Να σαι καλά Κατερινάκι μου και να σκορπίζεις πάντα χαμόγελα και θετική ενέργεια γύρω σου!!
      Φιλάκια πολλά!!

  8. Οι πιο ουσιαστικές ευχές που έχω διαβάσει!
    Σ’ ευχαριστώ για όλα όσα μοιραστήκαμε τη χρονιά που έφυγε.
    Πολύτιμες στιγμές, μικρά μαθήματα, συγκίνηση, χαρά και συντροφικότητα. Ακαταμάχητα όπλα για να κρατηθούμε δυνατοί κι ετοιμοπόλεμοι!
    Να’σαι καλά Μαριλένα μου, καλή χρονιά να έχεις!

    • Καλή χρονιά Μαρία μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις δυνατές ευχές σου!! 🙂
      Είμαι πολύ τυχερή που σας έχω γνωρίσει ακόμα κι ετσι αυτή η επικοινωία νιώθω είναι τόσο ουσιαστική!!
      Να σαι καλά κοπέλα μου, υγιής, αισιόδοξη και πάντα μάχημη με την ταλαντούχα πένα σου!!
      Φιλιά πολλά!!! 🙂

  9. Πανέμορφες οι ευχές σου Μαριλένα μου!
    Καλό ισοζύγιο θα σου ευχηθώ! Δεν σε φοβάμαι….Το βρίσκεις στο τέλος …μικρούλα μου! Μάθαμε επιτέλους ότι είσαι μια φρεσκαδούρα. ένα μπουμπούκι τριαντάφυλλο ! :)))
    Καλή χρονιά μπουμπούκι μου! Ας έχεις πάντα δίπλα σου αγαπημένους για τις δύσκολες στιγμές μα και για να μοιράζεις και τις ευτυχισμένες σου!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    • Αριστέα μου γλυκειά ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές!! 🙂 Μέχρι στιγμής μου βγαίνει μάπα το καρπούζι στη συνταγή αλλά που θα μου πάει!! Χαχαχα!! Δεν πάω και για master chef!! Ε, την ηλικία την αποκάλυψα και στα γενέθλια τον Οκτώβρη η τσουκνίδα!!! 😀 😀 Χαχαχα!!
      Καλή χρονιά να χεις καρδουλάκι με υγεία, τύχη και μπόλικα χαμόγελα κι εσύ κι οι αγαπημένοι σου!!
      Μακάρι το 2014 να σε ανταμείψει με όμορφες στιγμές!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!!

    • Αλήθεια;;; 😀 😀 Εχει από τον Οκτώβρη περίπου που παίζει η διπλανή μου τον σκοπό στο πιάνο της κι όλο ντρεπόμουν να την ρωτήσω αλλά τελικά το βρήκα τυχαία σε ένα medley με τραγούδια πιάνου!!!
      Αχ μα δεν είναι τέλειο;;; Το χω λιώσει!!! Χαχαχα!!!! Τώρα που θα βγάλεις τα Χριστουγεννιάτικα αν θες να το ξαναβάλεις!!! Χιχιχιχι!! Κάνω και τον dj τρομάρα μου!!!
      Μάκια!!!

  10. Ότι ζητά η καρδούλα σου
    κι ότι ποθεί η ψυχή σου,
    να γίνουν δώρα απ’το Θεό
    μες τον καινούργιο χρόνο!
    Χρόνια πολλά και καλά Μαριλενα μου!

  11. Από τις πιό ωραίες ευχες .. οι ευχές σου Μαριλενα μου,…μακάρι να τις εφαρμόσουμε.. θα ήμασταν πιο χαρούμενοι με το μέσα μας…και με το έξω ..να μην πω… να έχεις μια όμορφη χρονιά…με αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα .. 🙂 🙂

    • Καλή χρονιά να χεις γλυκειά μου Ρουλίτσα!! Ευλογημένο και καλότυχο το 2014!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Μακάρι και με λόγια και με πράξεις
      να είναι μια χρονιά με ανθρωπιά και αλληλεγγύη!!
      Φιλάκια πολλά σμαραγδένια μου!!! 🙂

  12. Πόσο όμορφες ευχές..
    Καλή χρονιά και από εδώ Μαριλένα μου,γεμάτη στιγμές,όμορφες,ζωντανές,χαρούμενες,με προβληματισμό,δημιουργία και αυθόρμητα χαμόγελα!! ❤

Σχολιάστε

