Τούτο τον μήνα…!!

Καλή χρονιά αγαπημένοι μου!! 🙂 Καλή μας χρονιά και καλό μας μήνα!!!

Οτι και να ρθει καλό ή άσχημο να μας βρει ενωμένους να μοιραστεί έτσι σε πολλά κομμάτια και ή να αυξηθεί η χαρά μας ή να μειωθεί ο πόνος μας!!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για όλη σας την αγάπη και την συντροφιά που κάνουμε στην blogoσφαιρα!! Μου δώσατε πολύ μεγάλη χαρά και συγκίνηση με τα όμορφα λόγια και δώρα σας!! Σας ευχαριστώ όλους κι έναν έναν χωριστά για τα υπέροχα σχόλια που μου αφήνετε και μου εκφράζετε πως με νοιάζεστε! 🙂

Και να με συγχωρείτε γιατί καμιά φορά μου είναι δύσκολο να εκφραστώ και δεν είμαι όσο εκδηλωτική θα ήθελα! Μαθαίνω όμως και να ανοίγομαι και να δέχομαι τα καλά σας λόγια!! 😉 Χωρίς υπερβολές όμως έτσι;; 😉

Η χρονιά μας ξεκίνησε ήδη πολύ δυναμικά με δυο προ(σ)κλήσεις για φιλανθρωπικά bazaar!! Μια στην Ναύπακτο όπου πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο blog της Ασπασίας μας, http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/

κι η άλλη στην Κοζάνη όπου πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο blog της Αννιώ μας, http://tis-annios.blogspot.gr/

Bazaar στην Κοζάνη

Γενικά πληροφορίες για την εθελοντική Δράση των Ελληνίδων Bloggers μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα http://drasigreekblogger.blogspot.gr/, καθώς και παλαιότερες προ(σ)κλήσεις που όλοι μαζί φέραμε εις πέρας, πάντα με αγάπη για προσφορά κι ο καθένας με τον τρόπο του!! Ηθική αυτουργός πάντα η Ρένα μας, http://diaheiros.blogspot.gr/!!

Η αγαπημένη μου Νικόλ με το blog http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/ , μου χάρισε με πολλή πολλή αγάπη το πρώτο βραβειάκι του 2014!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκειά μου Νικόλ!! Να σαι γερή και δυνατή και όσο μπορείς να χαμογελάς!!

Υπό όρους βέβαια:
Ευχαριστείς αυτόν που σου το απένειμε.
Απαντάς στις ερωτήσεις 
 Το χαρίζεις σε 15 blogs και τους ενημερώνεις:
1)Αγαπημένο φαγητό:Παστίτσιο και μουσακάς!!
2)Τι δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Το ψέμα κι η υποκρισία
3)Τι μου αρέσει στους ανθρώπους που κάνω παρέα: Να με θέλουν για μένα
4)Με ηρεμεί: Η θάλασσα, ένα χάδι
5)Αγαπώ: Τα γατιά μου-παιδιά μου. Να δημιουργώ. Την μουσική.
6)Με νευριάζει: Το άδικο
7)Τι δεν αποχωρίζομαι ποτέ ( αντικείμενο): Φωτογραφίες των νεκρών μου και μια εικονίτσα της Παναγιάς.
Το βραβειάκι, μου το χαν ξαναδώσει και πέρσι αλλά επειδή άνθρωποι ήμαστε κι αλλάζουν τα γούστα καμιά φορά, το απάντησα με ευχαρίστηση ξανά και δεν σας παρέπεμψα σε περσινές απαντήσεις!! 🙂
Θα μου επιτρέψετε μόνο επειδή μπορεί ήδη κάποιος να το έχει, θα ήθελα πάρα πολύ όποιος επιθυμεί να το πάρει με όλη μου την αγάπη και να στολίσει το blogάκι του!!!!
Κι αφού ξεκίνησα με πατριδάκι που το χα λησμονήσει, νάτο και  το μαντιναδάκι του που πολύ το αγαπώ :
Με τα φτερά σου να πετάς κι ας είν και μπαλωμένα
στα χαμηλά καλύτερα, παρά ψηλά με ξένα…
Καλό σαββατοκύριακο ομορφιές μου όμορφες κι ελπίζουμε τα καλύτερα προετοιμασμένοι για τα χειρότερα!!!! Φιλώ σας!!!
24 thoughts on “Τούτο τον μήνα…!!

  1. Καλημέρα στο Νέο Χρόνο Μαρία Ελένη Φραγκιαδάκη!!! Μεγάλη μας Τιμή που σας έχουμε στην παρέα μας και μας έχετε αποδεχθεί κι εσείς. Χαίρομαι που μας προετοιμάζεις για τα δύσκολα και συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη σου φράση. Οταν μοιράζεσαι τα καλά πολιστεύουν και τα κακά λιγοστεύουν.
    Οι απαντήσεις πάντα μετρημένες και μελετημένες και μ αρέσει πολύ να σε γνωρίζω όλο και περισσότερο. Θα σταματήσω λίγο στην τελευταία απάντηση. Εγω δεν ήμουν ποτέ των φωτογραφιών γύρω μου , κι εννοώ στο γραφείο, στο πορτοφόλι,κι όμως απο πέρσυ που έφυγε ο μπαμπάς μου, Εκείνος και τα παιδιά μου πήραν θέση στο πορτοφόλι μου. Σημάδι οτι γερνάω; Ισως…
    Εσυ βέβαια τόχες εκθέσει εκτενώς το θέμα σε παλιότερη ανάρτηση και τότε ομολογώ οτι μου έκανε κάπως απο μια νέα κοπέλα,όμως ο χρονος ανατρέπει τα δεδομενα και πρέπει να χάσεις για να μάθεις…
    Αυτά γι αρχή και εύχομαι καλή συνέχεια κοριτσάκι
    Φιλιά πολλά απο καρδιάς

    • Καλημέρα αγαπημένη μου Χαρά!! 🙂 Ωραία είναι τα ευχολόγια, μου αρέσουν γιατί τα εννοώ και τα λέω και τα δέχομαι από καρδιάς,αλλά να πατάμε και στα ποδαράκια μας γιατί γύρω μου όλο το μη χειρότερα ακούω!! 🙂 Εξ ου κι οι …προτροπές για ετοιμότητα!!! 🙂
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα που κάθε φορά με ανακαλύπτεις και διαβάζεις κι αυτά που δεν έχω γράψει… Αυτές οι φωτογραφίες λειτουργούν σαν βάλσαμο και δηλητήριο ταυτόχρονα για μένα. Γιατί ξεχνάω και δεν θέλω και με βοηθάνε σε αυτό. Γιατί θυμάμαι και δεν θέλω και με πονάνε. Αλλά είπαμε έτσι είναι η ζωή και πως να την αλλάξεις που λέει και το άσμα. Ούτως ή άλλως τους αγαπημένους μας πάντα τους κρατάμε ξεχωριστή θέση στη καρδιά μας!! Μπροστά μπροστά!!!
      Λυπάμαι πολύ Χαρά μου για τις απώλειές σου, θυμάμαι πέρσυ που μας μίλησες για τον μπαμπά σου.. Αλλά δεν θέλω να στεναχωριέσαι..
      Γι αυτό σε θαυμάζω που είσαι δυνατή και κεφάτη και δεν το βάζεις κάτω!! 🙂 Μια καρδιά μάλαμα και χεράκια έτοιμα για δημιουργίες!! Να σαι καλά Χαρά μου μπριόζα και τσαχπίνα και να μας θαμπώνεις με τα ταλέντα σου και τις κατασκεύες σου!!!
      Φιλάκια γλυκά και αγκαλιά τόοοοση!!!❤

  2. Καλημέρα Μαριλένα μου!!!Καλή καί ευλογημένη χρονιά σού εύχομαι!!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβειάκι σου!!!!Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου!!!Ταιριάζουμε σέ πολλά,μουσακά-παστίτσιο,γάτες….Καλό Σ/Κ!!!Νά περάσης πολύ όμορφα!!!!

    • Καλημέρα Δημητρούλα μου γλυκειά!! 🙂 Καλή χρονιά να χεις και σύντομα με το καινούριο σας μωράκι!!
      Υγεία κι αγάπη!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Το θυμάμαι ότι πολλές μας απαντήσεις ταυτίζονται!!! 🙂
      Να έχεις ένα όμορφο και ξεκούραστο σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!! ❤

  3. Ήρθα!
    Να είσαι σίγουρη ότι θα με δεις στα μπαζάρ κι εμένα να συμμετέχω με όλη μου την αγάπη!
    Το βραβειάκι θα το παίξω κι εγώ κάποια στιγμή, λίγο πολύ κι εγώ τις έχω απαντήσει σε άλλα βραβεία τις ερωτήσεις, λέω όμως να το δω σαν πρόκληση και να είμαι ανατρεπτική … με έμαθες πια ε;
    Με άλλα λόγια σου αρέσει …. η μπεασμέλ ε; αχαχα! Εγώ πάλι δεν κάνει να την αγγίξω :((
    Φιλάκια πολλά καρδιά μου!
    Καλό τριήμερο να έχεις!

    • 🙂 Χαχα!! Καλώς το τρελοκόριτσό μου!! Θα κάνεις νοστιμιές δηλαδή με το βραβείο;;; Κατάλαβα!!! 🙂
      Οχι την έτοιμη την μπεσαμέλ!! Φτιάχνουμε με τη μαμά μια κρέμα με μπόλικο μοσχοκάρυδο!!! Μμμμ!!! Αλλο πράγμα!!! Χαχαχα!!
      Είμαι σίγουρη θα φτιάξεις πολύ όμορφα πράγματα για τα bazaar!! Και νοιάζεσαι και τα χεράκια πιάνουν!!! Ηδη κι εγώ κάτι ετοιμάζω σιγά σιγά!!
      Καλό 3ήμερο να χεις Αριστάκι μου και καλή ξεκούραση!!!
      Σε φιλώ!!

  4. Μαριλένα μου είναι και για μένα μεγάλη χαρά όπως είπε και η Χαρά μας που σε έχουμε παρέα , και πόσο καταλαβαίνω τη δυσκολία σου να εκφραστείς!!!! Κάπως έτσι είμαι και εγώ , μοιράζομαι δύσκολα , αλλά κάπως αλλάζουν τα λόγια τελευταία και μου έρχονται πιο εύκολα. Να είναι η ζεστή μεγάλη παρέα που αγκαλιασμένοι βαδίζουμε?
    Με τις φωτογραφίες των νεκρών αγαπημένων σου , ναι με συγκινεί πολύ μάλλον επειδή και εγώ τις κουβαλώ .
    Να είσαι καλά και έστω με δυσκολία να μάθουμε στο μοίρασμα και στα δύσκολα να χαμογελάμε .
    Σε φιλώ με αγάπη

    • Νομίζω Νικόλ μου αλλάζουμε και με τις καταστάσεις γύρω μας και με τους ανθρώπους που έχουμε γύρω μας!! Εχει χρόνια πια που μπούχτησα στη σιωπή κι έχω αλλάξει κι ακόμα αλλάζω. Θα δούμε… 🙂 Είναι και στον άνθρωπο, στο κύτταρο που λένε! Αλλά μην νομίζεις πως δεν έχω και τις στιγμές που χάνομαι στο καβουκάκι μου;;; Α!! Ολα κι όλα!!! Χαχαχαχα!!!
      Αυτές οι φωτογραφίες είναι πολύτιμα κειμήλια και τελικά οτιδήποτε έχουν αγγίξει οι αγαπημένοι που φύγαν! Πως να μην είναι;; Αλλά δεν θέλω να γίνει στενάχωρη η κουβέντα μας! Συγκινητική ναι, όχι άλλο στενάχωρη!! Είμαι σίγουρη ο καθένας μας ταχταρίζει καθημερινά το αγκαθάκι του που τον πονά!!
      Κρατάμε το μοίρασμα, το νοιάξιμο, τα χαμόγελα, την προσφορά κι αν πέσουμε τουλάχιστον θα μαστε περήφανοι ότι δεν πέσαμε αμαχητί!!
      Φιλάκια πολλά πολλά κι αγκαλιά μεγάλη Νικόλ μου!!! 🙂

  5. Καλή και Δυνατή Χρονιά Μαριλένα μου με τα όμορφα νέα σου και τις ενδιαφέρουσες αυτές εθελοντικές κινήσεις!
    Πολύ όμορφες και οι απαντήσεις σου, πολύ χάρηκα που σε γνώρισα.
    Να είσαι καλά!
    Πολλά φιλιά!

    • Καλή χρονιά, τυχερή κι ευτυχισμένη Κατερίνα μου!! Να σαι καλά για τα όμορφά σου λόγια!!
      Κι εγώ νιώθω μεγάλη χαρά που σας έχω γνωρίσει!! 🙂 Καλό σ/κ να έχεις!!
      Φιλάκια πολλά!!

  6. Συντεκνάκι μου γλυκό, μας βομβάρδισες σήμερα με αγάπη και καρδούλες! Χείμαρρος τα λόγια σου, οι ευχές σου, οι αναφορές σου στα μπαζάρ, οι απαντήσεις σου στο παιχνίδι, όλα…
    Με τέτοια θετική διάθεση είμαι σίγουρη πως η χρονιά θα πάει καλά. Οι άμυνές μας στα δύσκολα & στα άδικα, θα είναι αυτοί οι μικροί ζωντανοί-πυρήνες που δημιουργούμε μεταξύ μας. Μέχρι να ξαστερώσει λίγο ο ουρανός και να ξεβρωμίσει ο τόπος μας απ’ τους προδότες.
    Πολλά φιλιά και σφιχτές αγκαλιές σου στέλνω!

    • Τι να πω εγώ μετά από αυτά που είπες Μαρία μου; Τα πες όλα!!
      Αέρα να φύγει η χολέρα πια…. Ξεκουμπηδόν κι αμάν ζαμάν!!! 🙂
      Φιλάκια πολλά κρητικάκι μου κι εσύ!!! 🙂 Είμαι σε καρδούλες mood όντως!! Χαχα!!

  7. ❤ Να μια καρδούλα και για σένα Μαριλένα μου!
    Πολύ χαίρομαι να σε διαβάζω! Βλέπω bazaar και σκέφτομαι πολλές δημιουργίες!! Είσαι αστέρι φωτεινό!! 🙂
    Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και όλα τα καλά! Όσο για τα καλά και τα άσχημα δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τη σκέψη σου!
    Υπέροχη η μαντινάδα!! Αχ!
    Καλό τριήμερο γλυκιά μου! Φιλάκια!

    • Ευχαριστώ Παλομάκι μου!!! Είμαι περιτριγυρισμένη από αστέρια!!! 🙂
      Να μαστε καλά κι όλα θα φτιάξουν!!!
      Την αποκρυπτογράφηση όμως την θέλουμε επειγόντως!!!
      Χαχαχα!!! Φιλάκια πολλά πολλά καλό μου!!!

  8. 1) Το τραγούδι το λατρεύω!
    2) Παστίτσιο και μουσακάς, σου αρέσουν μαζί;;; «Γιατί το είπες όλο μαζί, δεν το ξεκαθάρισες»!/Γκιωνάκης/Κίτρινα γάντια!! Αχαχαχα!! Φιλιά πολλά συμπεθέεεερα μου αλλά σε έχασα σήμερα ολίγον τι! Μόνο μια καρδιά…βολόδερνε δώθε-κείθε! Αχαχα! 🙂

  9. Πέρασα τελευταία.. να αφήσω στο κουτουκάκι σου τις πιο γλυκιές Κρητικές ευχές μου για ένα 2014 γεμάτο ευδαιμονία και καλούς φίλους, δημιουργικό κι υγιές. Σας σκεφτόμουν όλες αυτές τις μέρες.. Δεν ήξερα ότι είσαι κι εσύ γατόφιλη.. Άλλο ένα κοινό μας. Να συνεχίσεις να σκορπάς τη λάμψη σου ολούθε μέσω των αναρτήσεών σου, συντεκνάκι. Μου έλειψε το μπλογκοσπιτάκι σου!

    Φιλί ολόγλυκο από Μελβούρνη και καλήν αντάμωση!

    • Καλή χρονιά αγριμάκι μου!!! 🙂 🙂 Υγεία, χαρές κι επαναπατρισμός καλό μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες ευχές πατριδάκι μου!!! Χαχαχα!! Και γατόφιλη, και γατομάνα και γατοπαλαβιάρα!!! 🙂
      Να σαι καλά μικρό μου και σου εύχομαι ακόμα περισσότερες επιτυχίες εκεί και να μας έρθεις σύντομα!!
      Φιλάκια κι αγκαλιά!!! 🙂

Σχολιάστε

