Εραστές

                                                                                Dark water, by Thomas Saliot

Φιλιά του ανέμου τύλιξαν τη φλόγα με αγωνία
και το κερί εσπάραξε καθώς τα δάκρυα γεννούσε

Βουή μακρόσυρτη μες στο δωμάτιο σίμωσε
και ξέπνοα βόγκηξε η σιγαλιά, υγρασία

Αποκοιμήθηκε η σιωπή στη σάρκα του κρεβατιού
κι ο ψίθυρος πέπλο λευκό στα πορφυρά μαλλιά της

Κρυφά σμίγει με τον ήλιο η αυγή στο παραθύρι το βουβό
κι η πρώτη δροσιά σταλάζει από τη παλάμη του χεριού

 

(α’ δημοσίευση στο poiein)

26 thoughts on “Εραστές

  1. Καλή αρχή .. με την ποίηση σου..Μαριλένα μου.. το ξέρω ότι δεν είναι η πρώτη σου φορά ..πήγα και sto poiein… για την αρχή του καινούργιου χρόνο το λέω…το όνομα σου με παρέπεμπε σε Κρήτη… και είχα δίκιο…..γι αυτό πάρε μια μαντινάδα μου που ταιριάζει λίγο με τον πρώτο σου στίχο…
    Αγγιξε δάκρυ του κεριού
    να δεις πως χοχλακίζει
    ετσά ναι και του μισεμού
    στα μάτια οντές πορίζει..!!!!!………………………………..
    άκουσα και το αγαπημένο μου τραγούδι ..γέμισα εικόνες και φεύγω… αφήνοντας αγκαλιές!!!……………………………..την ίδια σκέψη την έκανα και εγώ με τα παζάρια οπότε θα βαδίσω στα βήματα σου.. χι.χι. φιλάκιααααα!!!! και 🙂 🙂

    • Αχ τι όμορφη μαντινάδα σμαραγδένια μου!!!!! Να καούν τα κάρβουνα πατριδάκι μου!!! 🙂
      Να σαι καλά για τα όμορφα λόγια που μου αφήνεις Ρουλίτσα μου!! Καλή χρονιά να έχεις με υγεία κι εμπνεύσεις και τα bazaar μας θα πάρουν φωτιά πάλι ( με την καλή την έννοια) ! 😉 Χαχαχα!!!
      Σε φιλώ γλυκά κι αγκαλίτσα!!!!

  2. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!Εχω εντυπωσιαστεί!!!Πολύ όμορφο τό ποιήμα σου!!!Γεμάτο συναίσθημα!!!Μπράβο σου!!!Καλή επιτυχία κούκλα μου!!!Καλό τριήμερο!!!Πολλά φιλάκια!!!!

  3. Γλυκό συμπεθερόνι, εκείνο που κατάλαβα εγώ είναι πως έχω μια διάσημη, ταλαντούχα, χαρισματική, μα και τρυφερή συμπεθέρα! Δεν είμαι μόνο τυχερή που σε έχω συμπεθέεερα (άντε! θα το πιστέψουμε στο τέλος!! αχαχαχα!), είμαι και πολύ χαρούμενη και πάντα θα σου εύχομαι και σ’ ανώτερα! Πολλά γλυκά φιλιά Μαρινέλα μου!! 🙂

    • Ξανθοσυμπεθεεερούλα μου!!! Ε ρε θρασύτης!! Ε ρε θρασύτης!! 🙂 🙂 Χαχαχαχα!!! Το δούλεμα πάει σύννεφο!!!
      Πάντως αν είναι να συμπεθερέψουμε να βιαστώ να κάνω κανά κουτσούβελο να τα λογοδόσουμε τα παιδιά από τώρα!!! Χαχαχα!!
      Πέρα από την πλάκα πολύ σε ευχαριστώ τρελοκοτσιδού ξανθώ μου!!
      Φιλάκια γλυκά και καλή ξεκούραση μακριά από την κουζίνα!!! Χαχαχαχα!!! 🙂

  4. Να κάτι τέτοια διαβάζω και συζητώ μετά την Πέτρα ( καλή ώρα όπως χτες βράδυ) για τις διάσημες πένες που είναι φίλες μας! Κι εμείς αισθανόμαστε μπροστά σας ταπεινά χαμομηλάκια! αχαχαχα!
    Πόσο λατρεύω την ιδιαίτερη γραφή σου! Από κείνη την πρώτη στιγμή που άγνωστη μου εντελώς τότε σε διάβασα στης Φλώρας το Παιχνίδι και λέω «ώπα….εδώ έχουμε ένα (μεγάλο) ταλέντο»!!!
    Φιλάκια πολλά μάτια μου! ♥

    • Κι εσύ τέκνον;;; Βρε ποια διάσημη;;;; Ποια ταπεινά χαμομηλάκια;;; Θα φάτε ξύλο κι εσύ κι η πετροσυμπεθέερα!!:)
      Εδώ είπαμε ότι κυκλοφορούν πολλά διαμάντια!!! Κι όλοι προσπαθούμε να εκφραστούμε και να εμπνευστούμε!!
      Να ναι καλά η Φλώρα που δίνει αφορμή για μάζωξη, δημιουργία κι ανάγνωση!!! Κι όλοι μας σαν τις πεταλουδίτσες γύρω από την αναμμένη λάμπα να απολαμβάνουμε μαζί τα »ψυχοπαίδια» που δημιουργούμε!!!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια Αριστάκι μου!! Φούντωσα, κοκκίνησα! Τα χάπια μου! Να σαι καλά τρυφερό μου ταλέντο!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!! 🙂

    • Μαρία μου τι να πω… Το ευχαριστώ είναι λίγο κι άχαρο..
      Ξέρεις πόσο σε θαυμάζω και σε εκτιμώ ταλαντούχα μου!!
      Την πένα την δική σου δεν την φτάνω!!
      Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂

  5. Εραστές ε, μμμ.. και η εικόνα αξιολάτρευτη!
    Το διάβασα, το ξαναδιάβασα και έχω μείνει κατάπληκτη!
    Πολύ όμορφη δημιουργία Μαριλένα μου! Μπράβο σου!
    Με προϊδεάζει για μια άκρως δημιουργική χρονιά, για να δούμε!!
    Χρόνια πολλά με φώτιση και ευλογία Θεού!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    • Μακάρι να είναι δημιουργική Παλομάκι μου γλυκό!! Μακάρι γιατί δεν θέλει και πολύ το πηγάδι να στερέψει!! 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα!!
      Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!! 🙂

  6. Πραγματικά υπέροχο!!!
    Πριν λίγο είδα μια ζωγραφιά που μου έκοψε την ανάσα…μου την ξανάκοψες εσύ…στο τέλος δε θα ανασαίνω εδώ μέσα….θα απολαμβάνω μόνο!!
    Να είσαι καλά και να έχεις καλή δημιουργική χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!
    Χρόνια πολλά!!
    Φιλάκια!

    • Μαρία μου ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ξέρεις πάντα τόσο όμορφα να αιχμαλωτίζεις στον φακό σου το φως και την σκιά!!
      Να σαι καλά και καλή χρονιά με εμπνεύσεις, υγεία και χαμόγελα!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂

  7. Διάβασα και υπόλοιπα ποιήματα σου που αναδημοσιεύτηκαν….!
    Καρδούλα μου…έχεις μαγική πένα!!!
    Αν και δεν τα πάω πολύ καλά με την ποίηση..Ποτέ μου δεν κατάφερα να γράψω…
    Τα δικά σου αγγίζουν..σε κάνουν να σκεφτείς…σε εγκλωβίζουν
    τόσο μα τόσο ελεύθερα….να θέλεις να διαβάσεις..και άλλα..και άλλα..και άλλα!!!!!
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια,όμορφη!!!!!!
    Μόνο φως και ευτυχία στην ζωούλα σου!!!!!!
    Φιλάκι γλυκό!
    ♥♥♥

    • Mayumaki μου εσύ κάνεις ποιήματα με τα τραγούδια σου!! Με την μουσική σου!! Και μας μαγεύεις και με τα αιχμηρά και ρεαλιστικά σου κείμενα!!
      Ευχαριστώ πολύ ειλικρινά για τα όμορφα λόγια! Δεν ξέρω τι άλλο να πω!
      Να σαι καλά πολυταλαντούχο μου κορίτσι!! ♥

  8. Nα, κάτι τέτοια μας γράφεις και μετά εμείς τα…ταπεινά μένουμε ν΄αναρωτιόμαστε τι θα μπορούσαμε να σχολιάσουμε αντάξια του ταλέντου σου. Σου ταιριάζει θαρρώ, αυτό που είπε ο μεγάλος Ελύτης, με μια μικρή αλλαγή προσώπου: Και η Ποίηση πάντοτε είναι μία, όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από πού βλέπει κανείς τον ουρανό. Εσύ τον έχεις δει από καταμεσίς της θάλασσας…
    Καλή χρονιά, ευλογημένη, δημιουργική, με υγεία και εκπληρωμένα όνειρα να έχεις, γλυκιά μου!! Να είσαι καλά να μαγεύεις! Πολλά φιλιά.

    • Μαριάννα μου με άφησες στον τόπο σέκα! Να αφιερωθεί για κείμενό μου, του Ελύτη στιχάκι ποιος την χάρη μου τρομάρα μου!
      Εχω ξαναπεί ότι δεν διαχειρίζομαι καλά το ευχαριστώ και συχνά το νιώθω λίγο μπροστά στα τόσο όμορφα που μου λέτε! Αν έστω και λίγο στα αλήθεια αγγίζουν όσα γράφω δεν θέλω τίποτα άλλο!! Ευχαριστώ ολόψυχα για την τιμή.
      Ευτυχισμένη, δημιουργική χρονιά Μαριάννα μου σου έυχομαι γεμάτη όνειρα να ομορφαίνουν τον κόσμο σου!!
      Φιλάκια πολλά!!!

Σχολιάστε

