Παζάρι Βιβλίου 2014 στην πλατεία Κοτζιά!!

Αντιγράφω από την πηγή, http://www.artsandthecity.gr/ :

Παζάρι Βιβλίου στη Πλατεία Κοτζιά, με 500.000 βιβλία από 0,50 €!

Για 18η συνεχή χρονιά το Παζάρι Βιβλίου 2014, η κορυφαία εκδήλωση για το βιβλίο σε συμμετοχή  εκδοτών και προσέλευσης  κοινού  στην Ελλάδα, θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη χρονιά στην Πλατεία Κοτζιά.

Μετά από 16 χρόνια παρουσίας στην Πλατεία Κλαυθμώνος, μεταφέρθηκε από πέρυσι  στην Πλατεία  Κοτζιά με απόφαση του Δήμου Αθηναίων, παρά την διαφωνία και προσπάθεια των δύο εκδοτικών σωματείων που την διοργανώνουν, να παραμείνει η εκδήλωση στον χώρο που το κοινό την έχει γνωρίσει.

Από την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου, και για είκοσι ημέρες, έως και την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014, στην Πλατεία Κοτζιά, πραγματοποιείται το μεγαλύτερο και πλέον οργανωμένο Παζάρι Βιβλίου στην Ελλάδα.

Το παζάρι βιβλίου, είναι η εκδήλωση που διοργανώνουν δύο εκδοτικά σωματεία για λίγες ημέρες, προσφέροντας χιλιάδες τίτλους στο κοινό σε πολύ χαμηλές τιμές που αρχίζουν από 50 μόλις λεπτά.

Τα σωματεία διοργανώνουν την εκδήλωση με κανόνες καθώς τα βιβλία έχουν ημερομηνία έκδοσης τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν  και κατά κανόνα δεν βρίσκονται πλέον στα ράφια των βιβλιοπωλείων. Υπάρχει  επίσης έλεγχος όσον αφορά την τιμή πώλησης στο παζάρι, που  πρέπει να είναι περίπου το 30% της αρχικής λιανικής  τιμής που είχε το βιβλίο όταν πρωτοκυκλοφόρησε.

Όλα τα βιβλία διαθέτουν αυτοκόλλητη ετικέτα ώστε το κοινό να γνωρίζει την τιμή του βιβλίου πριν φτάσει στα ταμεία.

Σ’ ένα τεράστιο, καλαίσθητο και λειτουργικό περίπτερο, ενιαίο για όλους τους εκδότες, εκτίθενται 500.000 βιβλία, 180  Ελλήνων εκδοτών εξασφαλίζοντας μια μεγάλη ποικιλία τίτλων όλων των κατηγοριών για όλες τις ηλικίες.

Οι Έλληνες εκδότες, άνοιξαν, για μία ακόμη φορά, τις αποθήκες τους και προσφέρουν βιβλία με  τιμές που θα σας εκπλήξουν:  θα βρείτε βιβλία και με 0,50 μόνο ευρώ!

Έτσι, οι ευκαιρίες για τους φίλους του Βιβλίου είναι μεγάλες. Στο 18ο Παζάρι Βιβλίου, οι βιβλιόφιλοι, κάθε ηλικίας, μπορούν να προμηθευτούν αποδεδειγμένα φτηνά, αλλά αξιόλογα, γνωστά αλλά και  σπάνια βιβλία.

 

Με ένα βιβλίο μαθαίνουμε,  φανταζόμαστε , ονειρευόμαστε, ενημερωνόμαστε, αποκτάμε κρίση και δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν να σταθεί εμπόδιο σε αυτό.

 

ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ

Το Παζάρι  Βιβλίου στην Πλ. Κοτζιά, από 17  Ιανουαρίου έως 5 Φεβρουαρίου 2014, θα λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 22:00 το βράδυ.

Η κεντρική είσοδος είναι από την Οδό Αθηνάς (μπροστά από το Δημαρχείο)

 

Θα ήθελα να κλείσω την ανάρτηση με δυο ιστοσελίδες όπου αναφέρουν ποικίλους λογοτεχνικούς (κι όχι μόνο) διαγωνισμούς πανελλαδικά!! Φυσικά με μια βόλτα στο διαδίκτυο θα ανακαλύψετε αμέτρητες αλλά εδώ χωρεί το κλισεδάκι από την διαφήμιση  χλωρίνης!!!!! 🙂 Μάκια!!!

http://logotexnikesanafores.blogspot.gr/

http://www.apostaktirio.gr/index.php?option=com_content&view=section&id=3&Itemid=34

28 thoughts on “Παζάρι Βιβλίου 2014 στην πλατεία Κοτζιά!!

  1. Αχ, πόσο μου αρέσουν τα παζάρια βιβλίου συμπεθερόνι μου, όπως και τα βιβλία άλλωστε, αυτός είναι κι ο λόγος που έχω πάει σε παζάρια βιβλίου κι έχω πάρει βιβλία….με τη σέσουλα! Συνεπώς, ας τα διαβάσω επιτέλους κάποτε και μετά ξανατρέχω στα παζάρια! Αλλά να πω πως τα παζάρια είναι ευκαιρία για οικονομικά βιβλία. Πολλά γλυκά φιλιά συμπεθέερα μου! 🙂

    • Ελα κι εσύ!!! Σαν εμένα!! Εχω μαζέψει πάκους αδιάβαστα και μισοδιαβασμένα βιβλία και θέλω κι άλλα!!! Χαχαχαχα!! 🙂 Μα πως να αντισταθώ;;; Πάντως και σαν βόλτα αξίζει οπότε Χατζηφλώκα, στρώσου!!! Χαχαχαχα!!
      Σε φιλώ γλυκά πετροσυμπεθεεερούλα μου!! 🙂

  2. Να, για κάτι τέτοια στενοχωριέμαι που κατοικώ στην επαρχία…
    Τέτοιες εκδηλώσεις θα έπρεπε να γίνονται σε όλες τις πόλεις της χώρας…
    Ακούτε Κύριοι εκδότες??

    Καλό απόγευμα Μαριλένα μου…
    Καλά ψώνια στο παζάρι βιβλίου εύχομαι!!!
    Πολλά φιλιά…
    **Αννιώ**

    • Σου έστειλα και mail Αννιώ μου!! Εχεις δίκιο ότι δεν γίνονται όσο θα έπρεπε ούτε κάνουν πολύ διαφήμιση να πάει ο κόσμος όταν τελικά γίνονται… Πάντως αξίζει κι η βόλτα κι η αγορά!!! Αρα ας το σκεφτούν!!
      Να σαι καλά κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

  3. Μου αρέσει η νέα σου εμφάνιση…το φόντο το λιλά…αγαπημένο μου χρώμα…. μου αρέσει πολυ το διάβασμα και τα βιβλία…θα είναι ωραίο μπαζάρ αυτό..καλή επιτυχία και μπράβο για την αναδημοσίευση

    • Ευχαριστώ δελφινάκι μου!! Θα δεις να αλλάζω πολύ συχνά το φόντο!! Δεν κάθομαι ήσυχη!! Χαχαχα!! 🙂
      Αχ κι εμένα μου αρέσει το διάβασμα αλλά τελευταία το χω παραμελήσει.. Πάντως έστω και σαν βόλτα αξίζει!!
      Φιλάκια πολλά!!!

  4. Ζηλεύω! Μερσί! Ζηλεύω! Μερσί! Ζηλεύω! Και μόλις κατάλαβες…κόλλησε η βελόνα!
    Η μάνα μου, άκουσον, άκουσον, βρήκε να με κάνει στον Πύργο! Τι της λες τώρα ε;;;;;;

    Φιλάκια λατρεμένη Μαριλένα μου!

    • Χαχαχα!! Ατιμα ημισφαίρια!!! 🙂 Αχ καλό μου κάνουν όποτε το θυμηθούν και στην Πελοπόννησο bazaar αλλά στη χάση και στην φέξη!! Τι να τους πεις…
      Τιμωρία στη μαμά να κλέβεις τα ξύλα τους!! Χαχαχα!!! Δόλια μάνα!!!
      Φιλάκια πολλά τρελοκομάκι μου!!!!

  5. Είχα πάει πριν δυο μήνες περίπου, αν θυμάμαι καλά. Θα ξαναπάω. Είναι ωραία βόλτα και οι τιμές όντως καταπληκτικές. Μερσί για την πληροφόρηση. Για το μπαζάρ και για τα ιστολόγια.
    Χρυσέ μου Οδηγέ εσύ!…

    • Καλημέρα Μαρία μου!! Ναι δεν το είχα πάρει χαμπάρι τότε!! Και καλές τιμές και ποικιλία βιβλίων!! Ε και το απαιτούμενο σπρωξίδι!!! 🙂 Χαχαχα!!! Κι ο αδερφός μου έτσι με λέει!!! 🙂
      Σε φιλώ γλυκά!!!!

  6. Σίγουρα θα περάσουμε από το μπαζάρ!!! Σαν βιβλιοφάγοι που είμαστε, οικογενειακώς!!!
    Να φανταστείς ότι έχουμε χωριστό δωμάτιο βιβλιοθήκη/γραφείο, τίγκα τα ράφια, διπλές σειρές, μέχρι και στοίβες βιβλίων στο πάτωμα !!!
    Φιλάκια πολλά, κοριτσάκι!!!!

    • Καλημέρα Μαριαννάκι μου!! Ζηλεύω!!! Ετσι ήθελα κι εγώ να χω ένα δωμάτιο ξέχωρο βιβλιοθήκη τίγκα στο ράφι!!! 🙂 Πότε θα με φιλοξενήσεις;;; Χαχαχαχαχα!!!
      Σε φιλώ γλυκά καλή μου!!!

  7. Δηλαδή έχει παζάρι βιβλίου στην Αθήνα και μας το πετάς έτσι απλά; Τς τς τς! Αδικία!! 😛 Τι να σε κάνω μάνα μου που δεν μπορώ να ρθω άμεσα στην Αθήνα!!
    Αχ! μου έφερε αναμνήσεις από τα φοιτητικά μου χρόνια!! 🙂
    Καλές αγορές γλυκιά μου Μαριλένα! Φιλάκια!

    • Καλημέρα περιστεράκ μου!!! Ακόμα έχουμε παζάρια βιβλίων μέχρι να βρουν καμιά δικαιολογία να τα καταργήσουν κι αυτά!! 🙂 Δεν ξέρω για αγορά αλλά βόλτα θα κάνω σίγουρα!!
      Φιλάκια πολλά!!!

  8. Mαριλένα μου ,κάθε καλοκαίρι στήν Παλαιά Φωκαία έχει έκθεση βιβλίου,καί μπορώ καί αγοράζω βιβλία γιά τά μικρά μας!Η Κοτζιά μού πέφτη λίγο μακριά!!!Χά χά!!Ευχαριστούμε γιά τήν αναφορά!!Καλό βράδυ ζουζούνα μου!!!Φιλάκια!!!

    • Καλημέρα Δημητρούλα μου, περήφανη γιαγιά!!! 🙂 Μια χαρά είναι και στην Π.Φωκαία!! Εχεις και τη θαλασσίτσα!! Τέλεια!! 🙂 Φιλάκια πολλά πολλά και στο μπεμπάκι σας!! 🙂

  9. Να και εγώ μια άλλη των παζαριών γενικώς και ειδικώς , δεν μπορώ να αντισταθώ το έχω βάλει υπενθύμιση να πάρω πάλι να δω πότε θα διαβάσω..
    Φιλάκια πολλλά

  10. Αν δείτε μια αναμαλλιασμένη κι αφιονισμένη, μ’ ένα σακί στο χέρι, να τρέχει γύρω γύρω άναρχα και να χώνει και να χώνει στο σακί της, ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ εγώ θα είμαι, κι είμαι παντελώς ακίνδυνη.

    (Να πάτε, βρε. Η τρελή (ευτυχώς για εσάς) δεν διαμένει στας Αθήνας.)

    Καλημέρα, Μαριλένα μου!!
    Φιλώ σε!! 🙂

    • Χαχαχα!!! Καλή σου μέρα Λυσιπάκι μου!! Δηλαδή αν ήσουν εδώ μπορεί και να κλεινε νωρίτερα το bazaar ;;;; Χαχαχα!!! Τέτοιες τρέλες τις επικροτούμε!! 🙂
      Φιλάκια πολλά καλό μου!!!

  11. Kαλημέρα Μαριλένα μου!
    Ομορφο ποστ διοτι περιεχει μια ξεχωριστη προτροπη!
    Χαιρομαι που γινετε αυτο γιατι χρειαζεται!
    Οπως σε ολα τα ειδη ετσι και στα βιβλια θελουμε εκπτωσεις.
    Δεν αγοραζουμε συχνα ας μπορουμε τουλαχιστον ενιοτε.

    Φιλακια πολλα!

    • Καλησπέρα έκφρασή μου!!! Γενικά χρειάζεται να γίνει κάτι και με τις τιμές των βιβλίων που βγαίνουν και φέτος και βγήκαν και πέρσυ.. Για να δούμε αν θα καταφέρουν τίποτα!
      Φιλάκια πολλά!!! 🙂

Σχολιάστε

