Frankenstein tale(s), Η αρχή…

Καλό μήνα αγαπημένοι μου!!! Καλό Φλεβάρη να χουμε, ηλιόλουστο κι ακούνητο αν γίνεται!!! 🙂

Ήρθε η ώρα για το παιχνίδι μας!! Frankenstein tale(s), που σημαίνει γράφουμε μια κοινή ιστορία που πηγαίνει από blog σε blog, η οποία είναι συρραφή πολλών μικρών ιστοριών. Όπως το »αγαπημένο» τέρας του Βίκτορ Φράνκενστάιν που υπήρξε συρραφή από πολλά και διαφορετικά μέλη πτωμάτων!!!! Μέχρι να καταλήξει στο τέλος της κανείς μας δεν θα ξέρει πιο θα είναι αυτό!! Έλαβαν συμμετοχή 14 bloggers και με την σειρά που άφησαν σχόλιο στη σχετική ανάρτηση/πρόσκληση, θα εξελίσσεται η ιστορία μας μέχρι το τέλος της! Ο καθένας έχει στη διάθεσή του έως 3 μέρες να αναρτά την συνέχεια της ιστορίας  όταν φτάνει η σειρά του, με όριο έως 250 λέξεις!!

Τα blogs που συμμετέχουν είναι τα εξής:

  1. Μαριλένα από https://marilenaspotofart.wordpress.com/
  2. Κατερίνα από http://apopsitexnis.blogspot.gr/
  3. Μαρία από http://mytripssonblog.blogspot.gr/
  4. Κατερίνα από http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/
  5. Μαρία από http://toapagio.blogspot.gr/
  6. Πέτρα από http://pistos-petra.blogspot.gr/
  7. Έλλη από http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/
  8. Αριστέα από http://princess-airis.blogspot.gr/
  9. Κάτια από http://katitimou.blogspot.gr/
  10. Πηνελόπη από http://pineliapin.blogspot.gr/
  11. Φλώρα από http://texnistories.blogspot.gr/
  12. Άννα από http://www.kloanna.blogspot.gr/
  13. Μιράντα από http://m-belladonna.blogspot.gr/
  14. Κική από http://ekfrastite.blogspot.gr/

Το παιχνίδι αρχίζει και παραδίδω την συνέχεια της ιστορίας στην Κατερίνα, http://apopsitexnis.blogspot.gr/ !!!

Φιλιά σε όλους και καλό σ/κ να έχουμε!!! 🙂

 

 

Ψυχή. Ξημερώνει κι εκείνος πρέπει να ξεφορτωθεί το άψυχο σώμα χωρίς να τον αντιληφθούν. Κάτω από το κεφάλι του νεκρού οι  κηλίδες αίματος έχουν ποτίσει το χώμα κι οι υγρές τούφες των μαλλιών του ξεπροβάλλουν σαν βδέλλες έτοιμες να ρουφήξουν το πηχτό αίμα. Σέρνει το πτώμα από τα πόδια. Μπροστά του ο τοίχος στάζει ακόμα λίγες σταγόνες από το κόκκινο υγρό. Σταματά και συνειδητοποιεί ότι  τον παρακολουθεί μια γάτα που ξεπρόβαλε από το σκοτεινό στενό. Οι παλάμες του έχουν ιδρώσει. Αφήνει απότομα τα νεκρά μέλη να χυθούν άχαρα στο χώμα.
Πιέζει  το στόμα του στο εσωτερικό του αριστερού του αγκώνα και σφίγγει τα δόντια, σχεδόν πονάει, αλλά στέκεται αδύνατον να κρατήσει  το κρασί που έπιναν μαζί μέχρι πριν  λίγες ώρες και αναπόφευκτα αδειάζει το περιεχόμενό του στομαχιού του, ένα δύσοσμο μίγμα από κρασί, σάλια και  φιστίκια, στη δεξιά σόλα του παπουτσιού.

Το κεφάλι του βαρύ. Ζαλίζεται. Χάνει την ισορροπία του προσπαθώντας
 να αποφύγει τον εμετό του. Σκουπίζει τα βρώμικα γένια  και απομακρύνει τον ιδρώτα από το μέτωπο και τον σβέρκο. Οι ανάσες του, κοφτές και συνεχόμενες προδίδουν την μακάβρια πράξη του. Κανείς δεν θα πιστέψει ότι επρόκειτο για ατύχημα.  Η γάτα συνεχίζει και τον παρακολουθεί επίμονα. Με μάτια ορθάνοιχτα, καταπράσινα. Είναι βέβαιος ότι εκείνη αποφεύγει  να τα ανοιγοκλείσει μην τυχόν και της ξεφύγει. Κι η γάτα κοιτάζει πότε το ακίνητο σώμα και πότε αυτόν με το ίδιο πάντα βλέμμα που υπνωτίζει.
Αν μπορούσε θα έφτυνε και την γλώσσα του για να ξεφορτωθεί την αηδιαστική πικράδα που πλημμυρίζει τον ουρανίσκο του. (Μαριλένα)

42 thoughts on “Frankenstein tale(s), Η αρχή…

    • 🙂 Καλό σου μήνα Κατερίνα μου!! Χεχε! Μην απελπίζεσαι!! Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε να την πάτε αλλού την ιστορία, φτάνει να στρίψετε δια της εμπνεύσεως!! Θέλω τόσο πολύ να δω πως θα εξελιχθεί η πλοκή!!!
      Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!!

  1. Μαριλενάκι δεν έχω λόγια!Με συνεπήρε το κείμενο σου βαθιά,είναι τόσο μακάβρια ωραίο,όσο του αρμόζει!Με έβαλες απ’ ευθείας στην ιστορία με τρόπο που θυμίζει σενάριο κινηματογραφικό,ανεβάζοντας πολύ ψηλά τον πήχη.Περιμένω με μεγάλη αγωνία τη συνέχεια!
    Καλό εμπνευσμένο μήνα!

    • Καλό μήνα να χεις Μιράντα μου!! Είδες που έβαλα το άλλο σου το blog;; Ψάξε ψάξε το βρήκα!! 🙂
      Χαίρομαι που ενθουσιάστηκες!! Πάντα φυσικά μπορεί να αλλάξει ύφος η ιστορία! Είναι στο χέρι σας!!
      Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις!!

  2. Γεια σου «Αγκάθα» και καλό μήνα να έχεις! Με τρόμο διαπιστώνω το ύφος της ιστορίας, που είναι απ’ τα αγαπημένα μου είδη, ως αναγνώστρια όμως.Δεν έχω καταπιαστεί ποτέ με κάτι τέτοιο, αλλά μ’ αρέσει η πρόκληση. Σ’ ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μας δίνεις να πειραματιστούμε σε κάτι πολύ πρωτότυπο και ενδιαφέρον. Ελπίζω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σου.
    Αναμένω τη σειρά μου λοιπόν…

    • Καλό μήνα Μαρία μου!!! 🙂 Κι εμένα μου αρέσει να πειραματίζομαι με τα κείμενα γι αυτό το ξεκίνησα έτσι!! Τώρα βεβαίως μπορεί πάντα να αλλάξει το ύφος!! Ανυπομονώ να δω την πορεία και το τέλος της!!!
      Για να δούμε λοιπόν;;; 🙂
      Φιλάκια πολλά!!

  3. Άμαααααν…πολύ σκληρό βρε Μαριλενάκι! Συνάμα όμως έχει πολύ έντονες εικόνες! Ελπίζω να τα καταφέρω…ούφ! Ξεκινάω να το δουλεύω λοιπόν και κάνω το σταυρό μου! 🙂
    Πολλά φιλιά!

    • 🙂 Χαχαχα!!! Ελα βρε Κατερίνα μου!! Μια χαρά θα το συνεχίσεις!! Μην μου απελπίζεσαι κι εσύ!! Άσε την φαντασία σου ελεύθερη! Ο ήρωας αυτός μπορεί να ναι ο οποιοσδήποτε, να βρίσκεται οπουδήποτε!! Πάρτον από το χέρι κι οδήγησέ τον όπου επιθυμείς!!!! Φιλάκια πολλά κι ότι θες στο mail!!! 🙂

  4. Ουάου!! Μου φαίνεται λίγο θρίλερ, έτσι όπως ξεκίνησε! 🙂
    Μαριλένα μου, η γραφή σου είναι υπέροχη ακόμη και με τέτοιο ύφος!
    Ανυπομονώ να διαβάσω την συνέχεια από την Κατερίνα μας, πιστεύω πως θα βγει υπέροχη δουλειά!

    Καλό Σαββατόβραδο γλυκιά μου και καλό μήνα! Πολλά φιλάκια!

    • Καλημέρα Παλομάκι μου γλυκό! Σε ευχαριστώ κοπέλα μου! Ξεκίνησε λίγο σκοτεινό αλλά μπορεί να αλλάξει πορεία!! Για να δούμε!! Κι εγώ πολύ ανυπομονώ για την συνέχεια!! 🙂
      Να σαι καλά κοπέλα μου!! Σε φιλώ και καλό μήνα να χεις!

  5. Καλό μήνα Μαριλένα μου!!!!Μού άρεσε πάρα πολύ!!!!Υπέροχο κείμενο μέ πλοκή από ταινία,θρίλερ!!!!Τά αγαπημένα μου!!!Καλή επιτυχία σέ όσους συμμετέχουν!!Φιλάκια!!!

  6. Ωωωω φοβερή ιδέα!!! Πολυ ενδιαφέρουσα η αρχη της ιστορίας, μας εξιτάρεις όλους!!
    Ανυπομονώ να διαβάσω τη συνέχεια της ιστορίας!!!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!!

  7. Χεχεεεεε… κάτι τέτοιο μου έλεγε η διαίσθησή μου πως θα διάλεγες για αρχή!!!
    Από ό,τι πρόσεξα, είμαι ανάμεσα στην Πέτρα και στην Αριστέα… ε, ρε γλέντια!!!
    Ανυπομονώ να δω την εξέλιξη της ιστορίας! Φιλιά πολλά!

  8. Α καλά ! Τι ωραία ξεκινήσαμε; Με πτώμα; Μέχρι να φτάσει σε μένα το καλό που τους θέλω να το έχουν ξεφορτωθεί!Εγώ το βλέπω να σας πηγαίνω για πικ νικ! 😀
    Καλημέρα μάτια μου!
    Καλό μήνα να έχουμε! Δημιουργικό!
    Φιλάκια!

  9. Xi χι… λίγο σκιακτικό είναι Μαριλένα μου.. αλλά έχει και το μυστήριο… τι θα γίνει παρακάτω… μου θύμησες ταινίες του Χιτσκοκ και Αγκάθα που δεν έχω χάσει καμιά.. χι.χι. για τόσο θρίλερ λέμε..θα παρακουλουθώ την συνέχεια …στα κορίτσια… να δούμε που θα καταλήξει… . στην τσίτα θα είμαστε…χι..χιχ.. καλο σου μηνα …..Μαριλένα μου… φιλάκιααααααα!!!! 🙂

    • Καλησπέρα Σμαραγδένια μου και καλό μήνα να χεις!! Μου βγήκε λίγο άγριο αλλά κι εγώ είμαι φαν τέτοιων ταινιών!! Χεχεχε!! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ κι εύχομαι να απολαύσεις την ιστορία μας!!
      Σε φιλώ γλυκά καλή μου και να χεις μια όμορφη βδομάδα!! 🙂

  10. Ωχ Παναγία μου! Τι το’ θελα το θρίλερ η γυναίκα;;; Αχαχα!! Ελπίζω να μην χαθώ στα βάθη της ανατολής ώσπου να έρθει η σειρά μου!! Μπρρρρρρρρ!!! Φιλιά γλυκά συμπεθερόνι μου και καλό μήνα!! 🙂

  11. Καλή αρχή λοιπόν…η ιστορία ξεκίνησε πολύ δυνατά…περιμένω να δω και τη συνέχεια, γιατί θα γράψω τρίτη από ότι βλέπω…
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

  12. Μου αρέσει τρελά (!!!!) η αρχή σου, Μαριλένα μου και λυπάμαι που δεν πρόλαβα να δηλώσω συμμετοχή. Είμαι σίγουρη, όμως, ότι θα τα καταφέρετε (έστω και με μια…μικρή δυσκολία!!! χαχαχαχαχα) και χωρίς εμένα!!! Ανυπομονώ για τη συνέχεια της ιστορίας! Πολλά φιλιά και καλό μήνα! (Α! Απάντησα και στις ερωτήσεις του βραβείου σου…)

    • Χαχαχα!! Να σαι καλά γλυκειά μου Μαριάννα!! Σε ευχαριστούμε πολύ!! 🙂 Ελπίζω θα ξαναγίνουν κι άλλες τέτοιες απόπειρες (αν δεν φάω ξύλο!!) και θα συμμετέχεις καλή μου!!
      Εύχομαι να απολαύσεις την ιστορία κι εγώ θέλω πολύ να δω που θα πάει!!!
      Σου ρχομαι να σε διαβάσω!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!!

  13. Μαριλένα μου………..φοβήθηκα!!!!Νομίζω ότι μια νέα καριέρα είναι προ των πυλών σου!!!!!!!Καλή μας συνέχεια και ευχαριστούμε που μας έδωσες αυτή την ιδέα!

    • Η καριέρα μου είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα καλή μου πινελίτσα τη συγκεκριμένη στιγμή!!! 🙂 Αλλά που θα μου πάει!! Ένας νέος Ηρακλή Πουμαρό ξεπροβάλλει!!!! 🙂
      Να δούμε και τη συνέχεια και που ξέρεις βλέπω να πηγαίνει η ιστορία σε ολονύχτια πάρτυ και πικ νικ!!!!
      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου και καλή βδομάδα να χεις!!!

  14. Γεια σου Μαριλένα μου!!!!
    Τώρα κατάφερα να διαβάσω την ιστορία και την ιδέα σου!!!!!!
    Έπιασα το κουβάρι από την αρχή για να καταλάβω τι γίνεται!!!!!
    Πλάκα έχει!!!!!
    Θα περιμένω τις συνέχειες, αν και τα θρίλερ δε μου αρέσουν!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία σε όλες σας!!!!!!!!

Σχολιάστε

