Η μικρή χορεύτρια

»Εχθές στο τσίρκο εχόρεψε κάποια μικρή χορεύτρια,
ωραία, μες στην τζεργκέρζικη, πολεμική στολή της,
κι όλοι με λάγνα, λαμπερά την εκοιτούσαν μάτια,
κι όλοι με κρύφια επιθυμιά ποθούσαν το φιλί της.

Χορεύοντας τραγούδαγε κάποιο γλυκό τραγούδι,
σε ξένη γλώσσα, που έλεγε για μακρινές πατρίδες,
για δέντρα, για ψηλά βουνά, για βρύσες κρουσταλλένιες,
και για Αμαζόνων πόλεμους, για θρύλους, για ηρωίδες.

Και χόρευε με ρυθμικές κι ανάλαφρες κινήσεις,
σαν το λουλούδι ετάνιζε τη λυγερή της μέση,
ορθώνοντας τα δάχτυλα, ύψωνε το κορμί της,
κι ύστερα πάλι ελύγιζε, σαν να ’θελε να πέσει.

Και το τραγούδι ετέλειωσε, κι έπαψε τον χορό της,
όμως κανείς δεν τόλμησε τα χέρια να χτυπήσει,
όλοι άφωνοι κοιτάζανε τα κόκκινά της χείλη,
όπου θριάμβου πρόσκαιρου χαμόγελο είχε ανθίσει.

Μα τη στιγμή που αλάλαξαν απ’ τη συγκίνησή τους,
σαν όλους κάποια μυστική φωνή να τους οδηγεί,
η όμορφη χορεύτρια, με τα βαμμένα χείλη,
κάνοντας μιαν απότομη στροφή είχε πια φύγει.»

Το ποίημα του Νίκου Καββαδία, »Η μικρή χορεύτρια», συνόδευσε την πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω εξ ολοκλήρου ένα αγαλματάκι από σύρμα και powertex!! Να την λοιπόν κι η δική μου μικρή χορεύτρια , εύπλαστη πολύ λόγω του σύρματος και βαμμένη με χρυσές και χάλκινες πατίνες !! Δυστυχώς χάνει λίγο στις φωτό αλλά την χάρηκα πάρα πολύ!!!

Ελπίζω να σας αρέσει!!! Φιλάκια πολλά και καλή μας βδομάδα!! 🙂 Και κατά επιθυμία της Πετροσυμπεθέρας μου βρήκα και το ποίημα μελωποιημένο!!! 😉

34 thoughts on “Η μικρή χορεύτρια

  1. Έκανες φοβερό συνδυασμό ποιήματος και δημιουργίας, τόσο που, ήταν σα να έδωσες πνοή στο έργο σου! Πανέμορφο είναι ωρέ ταλαντούχο συμπεθερόνι! (τόσο ευαίσθητο παιδί και να γράφει θρίλερ;;; απαπαπα! αχαχαχα!!) Πολλά φιλιά! (αν είχες και μουσική υπόκρουση θα ήταν ακόμα πιο μαγικό! 😉

    • Χαχαχα!!! Η επιθυμία σου διαταγή μου συμπεθεεερούλα μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ αλλά δεν με τουμπάρεις!! Θα γράψεις θριλεράκι θες δεν θες!!! Χαχαχα!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂

  2. Τρελλαίνομαι με τα ποιήματα του Καββαδία!!! Τί όμορφα που διάλεξες να συνοδεύσεις την δημιουργία σου, Μαριλένα μου!!!! Πολύ όμορφη φαίνεται η χορεύτριά σου! Μπράβο σου, που δοκιμάζεις όλες τις τεχνικές!!!!
    Θα παρακολουθώ τον Φρανκεστάϊν με πολύ ενδιαφέρον!!! Καλή επιτυχία εύχομαι σε όλες όσες συμμετέχουν!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

    • Κι εμένα μου αρέσει πολύ ο Καββαδίας Μαριαννάκι μου!!! Και στη συγκεκριμένη ανάρτηση ούτε παραγγελία να τον είχα!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Ήθελα από καιρό να φτιάξω από σύρμα ένα αγαλματάκι και να που ήρθε η ώρα του!! Με την καλά την έννοια!!! 🙂 Σε ευχαριστούμε πολύ κι εύχομαι να την απολαύσεις την ιστορία μας!!
      Φιλάκια πολλά και καλή μας βδομάδα!!!

  3. «Μαριλένα πρόσεξε! Αυτή και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις!»
    Στη συμπεθέρα σου αναφέρομαι και με την καλή έννοια (το μουστάκι).
    Η χορεύτρια σου έχει στυλ και φινέτσα.
    Και γλύπτρια λοιπόν… Τι άλλο;
    Φιλιά πολλά ταλαντούχο πλάσμα μου!

    • Χαχαχαχα!! Καλημέρα Μαρία μου!! Για ένα μουστάκι ζούμε σε αυτήν την κοινωνία!! Ρώτα και την γάτα μου να σου πει κάθε φορά που τις πέφτουν και της τα μαζεύω πως γουρλώνει το μάτι!!!!
      Τι να κάνω??? Πάλι καλά που υπάρχει και μελοποιημένο πάντως!!! Δεν το ξερα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου καλό!! Μακάρι να ξερα γλυπτική!! Αυτό είναι τσαχπινιά με σύρμα και σκληρυντικό υφασμάτων!!! Χεχε!!
      Φιλάκια πολλά πολλά κοπέλα μου!!

    • Καλημέρα Φλώρα μου!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Το powertex το αγαπώ πολύ να σου πω την αλήθεια αλλά είχε καιρό που μου τέλειωσε!! Οπότε τώρα θα γίνει χαμός, καταλαβαίνεις!! Θυμάμαι που χαμε μιλήσει και στο mail!!! Είναι πολύ εύκολο γιατί μέχρι να στεγνώσει έχεις όλο τον καιρό να πλάσεις το ύφασμα όπως θες μέχρι να πάρει τη μορφή που επιθυμείς!! Θα σου πω και σε mail κι εύχομαι να ενθουσιαστείς κι εσύ μαζί του και να φτιάχνεις ομορφιές!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

    • Καλημέρα Νικόλ μου γλυκειά!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Τράβηξα και λίγες πιο φωτεινές φωτό κι ελπίζω να φαίνεται καλύτερα τώρα η μικρή μου!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!

  4. Τι υπέροχη η χορεύτριά σου… Μπράβο, Μαριλένα μου!
    Ο τρόπος που τα συνδύασες όλα μαζί, δημιουργία, κείμενο και μουσική, εξαιρετικός.
    Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!

  5. Ήρθα ! Εδώ είμαι! Μη μου βάλεις απουσία!
    Σε διάβασα χτες στη δουλειά αλλά δεν πρόλαβα να γράψω το δόλιο! Θέλω χρόνο !
    Σε θαύμασα ωραία μου κυρία και ζούλεψα! Λες να με μάθεις κι από αυτό;
    Καλά μισό να τελειώσω τρεις πίνακες που θέλω και βλέπουμε!
    Έχω αγωνία να διαβάσω και την εξέλιξη της ιστορίας. Είδα το μέιλ σου αλλά δεν έχω πάει ακόμα από της Κατερίνας!
    Τρώω και πίνω!
    Άντε στην υγειά μας!
    Ματς μουτς!
    ΣΛ

    • Καλησπέρα Αριστέα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! 🙂 Ασε κι έχω κάνει το δωμάτιο εργαστήρι! Θα μου κάνουν έξωση!! Έχεις κι εσύ πολύ πράμα να κάνεις!!!! Τρεις πίνακες!! Και τι πίνακες!!! Amour!!!
      Όταν με το καλό του πάρω τον αέρα θα κάνω ένα περιποιημένο tutorial και θα δεις δεν είναι καθόλου δύσκολο!!!
      🙂 Τα mail θα τα στέλνω κάθε φορά που εξελίσσεται η ιστορία γιατί μπορεί κάποιες κοπέλες να μην γνωρίζονται μεταξύ τους, οπότε είναι κι ευκαιρία.
      Μην αγχώνεσαι, κάτσε να χαλαρώσεις και τσιν τσιν!!!!
      Φιλάκια καλό μου!! ΣΛ

  6. Καλησπερα! 🙂
    Καλη μας αρχη!
    Πολυ δυναμικα ξεκινησες!
    Μου αρεσε αυτο!
    Και σημερα ειδα και τη συνεχεια!
    Πολυ καλη επισης!
    Αντε να δουμε που θα μας βγαλει!
    Σημερα ειδα οτι ειμαι τελευταια και αγχωθηκα!
    Θα ηθελα να ημουν καπου στη μεση…
    Ελπιζω ομως πως θα βγαλω την ομαδα ασπροπροσωπη!
    Καλο βραδυ!
    Φιλακια πολλα!

    * προσπαθω πολλες φορες να αφησω αυτο το σχολιο στην περασμενη αναρτηση και δε μποορω…. γιατι;;;

    • Καλησπέρα έκφρασή μου!!! Δεν είδα κάτι στην προηγούμενη ανάρτηση.. Δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίστηκε..
      Θα χει φοβερό ενδιαφέρον η ιστορία μας!! Ηδη είναι όλο ανατροπές!! Μην αγχώνεσαι για το τέλος!! Ολα θα πάνε περίφημα!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

  7. Η μικρή σου χορεύτρια είναι πανέμορφη και τη συντρόφευσες με υπέροχο ποίημα…ένα ένα μας ξεδιπλώνεις τα ταλέντα σου!!
    Πολύ σε χαίρομαι!
    Φιλιά πολλά!

  8. Εξαιρετικό ντουέτο , τέλεια η χορεύτρια/γλυπτό και το μελοποιημένο ποίημα που τη συνοδεύει……μαγικό υλικό το powertex, κατάφερες να το αξιοποιήσεις με τον καλλίτερο τρόπο….
    Συγχαρητήρια για την ιδέα σου ,συλλογικής γραφής, την παρακολουθώ με ενδιαφέρον και αγωνία, αν το είχα αντιληφθεί νωρίτερα ίσως έπαιρνα μέρος….παλαιότερα είχε γίνει κάτι παρόμοιο στο craftmakesmyhappy.blogspot,gr και είχε προκύψει το θρυλικό ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟ, αν δεν το γνωρίζεις, κάνε μία βόλτα να πάρεις μία ιδέα….

    • Καλησπέρα Κλαύδια μου!!! 🙂 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ζεστά σου λόγια και την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!!
      Το λατρεύω το powertex από την πρώτη στιγμή που το έμαθα!!! Είναι άπειρες οι δυνατότητες που προσφέρει για κατασκεύες!! Το ποίημα του Καββαδία είναι υπέροχο, δεν είναι;;; 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ και για την συλλογική ιστορία μας!! Βέβαια σαν ιδέα ανέφερα ότι ήταν από ένα παιχνίδι που παίξαμε σε σεμινάρια γραφής, αλλά το προσάρμοσα λίγο για να μπορέσουμε να το χαρούμε όλες οι κοπέλες που θα συμμετέχαν!! Γι αυτό πάει βόλτα η ιστορία μας !! Χαχαχαχα!!! Μέχρι στιγμής έχει τρομερή αγωνία!!
      Πιστεύω ότι θα ξαναγίνει γιατί διαβάζω ότι θα ήθελαν κι άλλοι να συμμετέχουν οπότε Κλάυδιά μου βουρ!!!
      Την Φωτεινούλα που λες την ακολουθώ κιόλας αλλά δεν το ήξερα το κωμειδύλλιον!!! Πάρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα βγήκε και συμμετείχατε πολλές κοπέλες!! Ωραία γειτονιά, δημιουργική!!!
      Να σαι καλά κοπέλα μου και χάρηκα πολύ!! Να χεις ένα όμορφο και ξεκούραστο σ/κ!!
      Σε φιλώ!! 🙂

Σχολιάστε

