Εξομολόγηση

Αμάρτησα Κύριε.

Να υγραθούν οι οφθαλμοί

πόθησα όσο τίποτα.

 

Απάλλαξέ με απ’ την ατάραχη  αναλγησία

των αγγέλων.

Του δράκου την ανάσα να γευτώ

θέλησα Κύριε.

Το φθαρτό κορμί.

 

Η μυρωδιά του, αιώνιο στοιχειό

κι οι  αισθήσεις γύρω μου ανύπαρκτες.

Δέξου  ένα ζευγάρι φτερά απανθρακωμένα

και δώσε μου σήψη Κύριε.

 

Στο χώμα σου ν’ ανήκω.

 

Αγκάθια πορφυρά

στην πλάτη επιθυμώ.

 

Καταδίκασέ με Κύριε να μην ξαναπετάξω.

 

 

Με αυτό το ποίημα συμμετείχα στο πέμπτο παιχνίδι της Φλώρας μας, Παίζοντας με τις λέξεις.

Όλοι παίρνουμε ένα βραβείο συμμετοχής

Συγχαρητήρια πολλά στις 4 κοπέλες που διακρίθηκαν με τα υπέροχα κείμενά τους τα οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ!!

Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές, τόσο ξεχωριστές και διαφορετικές και φυσικά στην άψογη οικοδέσποινα του παιχνιδιού, την Φλώρα!!!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για την ανάγνωση του ποιήματός μου και τις ψήφους!!!

Να έχετε ένα ξεκούραστο κι ευχάριστο σαββατοκύριακο!!

Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

 

 

 

32 thoughts on “Εξομολόγηση

  1. Μαριλένα μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου! Αλλού περίμενα να κρύβεσαι κι αλλού σε βρήκα τελικά. Δεν πειράζει όμως… Έχεις το χάρισμα να εναλλάσσεσαι και την τόλμη να αλλάζεις ύφος και διάθεση γραφής. Αυτό είναι που θαυμάζω σε σένα άλλωστε…
    Καλή συνέχεια να έχεις κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα!…

    • Μαρία μου ευχαριστώ πολύ!! Σου την έσκασα, ε;; 🙂 Πάντα με την γραφή νιώθω σαν μελισσάκι. Λίγο εδώ, λίγο εκεί. Δεν μπορώ να κατασταλλάξω κάπου. Βέβαια αυτό δεν είναι και για καλό, πολλά σκαμπανεβάσματα εκείνη την ώρα αλλά πλέον με έμαθα!!! Χαχαχα!!
      Εσύ τι με ευχαριστείς καλέ;;;; Εγώ σε ευχαριστώ για τα υπέροχα κείμενα που κάθε φορά μας χαρίζεις!! Τα χουμε πει αυτά!! Φιλάκια πολλά και συγχαρητήρια για την διάκριση!! Καλή Κυριακή κοπέλα μου!!

  2. Μαριλένα μου, μπράβο και πάλι μπράβο! Το ποίημά σου είναι φοβερό… και με κέρδισε με την πρώτη ματιά.
    Η εικόνα που διάλεξες για να το συνοδεύσεις εδώ, ταιριάζει με ό,τι είχα φανταστεί όταν το διάβαζα…
    Συγχαρητήρια! Πολλά φιλιά!

    • Γλυκειά μου Ελλη ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια!!
      Η φωτογραφία είναι αυτό που λέμε, με βρήκε εκεί που δεν το περίμενα! Πως να μην την τσιμπήσω!!
      Α και κάτι να ευθυμήσουμε , μου λέει η μαμά μου: τι έχει ο άγγελος και ξύνει τα φτερά του εδώ; Κοτόψειρες, της λέω!!!! Δεν ξύνεται βρε μαμά!!! 🙂
      Κατάλαβες;;;; Χαχαχα!!
      Να σαι καλά Ελλη μου και καλή Κυριακή σου εύχομαι!!
      Φιλάκια πολλά!!!

  3. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική γραφή σου Μαριλένα μου! Να πω την αλήθεια σε είχα στο 5 που το ψήφισα :))) Φυσικά και σε είχα ξεχωρίσει αλλά με κέρδισε κι η προσευχή μέσα στην απλότητά της! Και τώρα ξέρεις είναι η στιγμή που δαγκωνόμαστε !
    Σημασία όμως έχει ότι έγραψες και πάλι ένα υπέροχο ποίημα κι εγώ θα υποκλιθώ στη δύναμη της πένας σου!
    Φιλάκια τσουπάρα μου!
    ΣΛ!

    • Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια Αριστέα μου!! Το 8, η προσευχή, ήταν τόσο όμορφο σε συναίσθημα, σε εικόνες!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Ηταν μαγευτικά κι απόκοσμα τα κείμενα!! Χαχα! Οχι δεν δαγκωνόμαστε, μια χαρά!! Να σου πω κι εγώ νόμιζα λόγω παιδιού ότι ήσουν το 15 αλλά μου την έσκασες μικρή κυρία-princess!! 🙂
      Πραγματικά με τιμούν τα λόγια σου, ευχαριστώ καρδούλι μου και πολλά συγχαρητήρια για την διάκρισή σου!!
      Μάκια και καλό 3ήμερο!!! Σλ φουλ!!!!

  4. Τρόμαξα με τη φωτογραφία μόλις μπήκα,
    όμως τελικά είναι τόσο ταιριαστή!!!
    Μπράβο μέσα απ’ την καρδιά μου για τη συμμετοχή σου.
    Με το καλό και στην επόμενη.
    Φιλάκια και σ’ ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τη στήριξη του παιχνιδιού μας.

    • Σε ευχαριστώ ειλικρινά Φλώρα μου για τα καλά σου λόγια!! Το παιχνίδι σου είναι αναγκαίο για να εμπνεόμαστε, να διαβάζουμε, να γνωρίζουμε ανθρώπους με όμορφες και ξεχωριστές δημιουργίες!! Κοίτα πόσοι έχουμε γνωριστεί;; Εγώ σε ευχαριστώ!!
      Η φωτογραφία είναι όντως τρομακτική κι έχει και τα αίματα(..) αχ αλλά απεικονίζει τόσο πολύ αυτό που θέλω να πω με το ποίημα!
      Σε φιλώ γλυκά και να χεις μια ξεκούραστη Κυριακή!! 🙂

  5. Το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω όταν το διάβασα, ήταν να του δώσω την υψηλότερη βαθμολογία, σύμφωνα πάντα με τους όρους του παιχνιδιού, αλλά θα μπορούσα άνετα να δώσω και δέκα με τόνο! Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια συμπεθερόνι: Με συγκλόνισε! Είσαι θεάρα! Respect και τέλος! Γλυκό φιλί καληνύχτας!!

    • Πετροσυμπεθερούλα μου είχα διαβάσει το σχόλιό σου στην Φλώρα κι είχα φουντώσει από την χαρά μου!!!! Λίγες λέξεις μου ήρθαν και κούρνιασαν στη ψυχή σου και με έκανες να νιώσω υπέροχα!!! Μακάρι να με πιστεύεις όταν λέω ότι καθένας που διαβάζει γίνεται συνδημιουργός και έτσι γινόμαστε όλοι μια ψυχή!!!! Εχω κατακοκκινίσει η γυναικούλα!!!
      Και για να ευθυμήσουμε λίγο θεά είναι μόνο η Βιτάλη!!! Τέλος!! Χαχαχα!! Αντε κι η Πάολα!!(μην βρίσεις!!! )
      Χίλια ευχαριστώ ξανθιώ μου!!!! Πολλά φιλιά όμως!!!! 🙂

  6. Ψιτ.. Κρητικοπούλα τση καρδιάς μας, συνέχισε να γράφεις..
    Κάθε φορά και κάτι άλλο – αυτή’ναι η Μαγεία σου 🙂
    Δεν το περίμενα ότι πίσω από αυτό το ποίημα κρυβόσουν εσύ!
    Με εκπλήσσεις ευχάριστα κάθε φορά!
    Φιλιά πολλά από τη μακρινή Μελβούρνη

    (Ετοιμάζω την ανάρτηση με τις καρτούλες σας.. πολλή δουλειά το project αυτό..)

    • Πατριδάκι μου γλυκό κι εσύ!!! Τι όμορφα λόγια που λες και πόσο με τιμούν!! Σε ευχαριστώ ειλικρινά αγριμάκι μου!!
      Να σαι καλά και να μας προοδεύεις καλό μου!!
      Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂

  7. Μαριλένα υπέροχο το ποιημά σου!!!!!η φωτογραφία σκληρή αλλά τόσο ταιριαστή!!!!αυτό που λές η μυρωδιά του αιώνιο στοιχειό πόσο αληθινό……να σαι κάλα και πολλά συγχαρητήρια!!!φιλιά!!

    • Να σαι καλά γλυκειά μου Δέσποινα!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το ζεστό σου σχόλιο!!
      Η φωτό είναι όντως σκληρή αλλά είναι και ποίημα από μόνη της!!!
      Καλή βδομάδα να χεις!!! Τα φιλιά μου!! 🙂

  8. Εσύ αμάρτησες Μαριλένα μου?Απίστευτο!!Είσαι ένας άγγελος!!!Τό ποιήμα σου,φοβερό!!Υπέροχη η γραφή σου!!Συγχαρητήρια γιά τήν συμμετοχή σου!!Καλή Κυριακή!!Πολλά φιλάκια!!!!

    • Αγαπημένη μου Δημητρούλα πάντα με τα όμορφά και τρυφερά σου λόγια!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Καλή βδομάδα σου εύχομαι και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂

    • Κατερίνα μου πόσο πολύ σε ευχαριστώ!!! Μόνο αυτό προσπαθώ, να γράφω με την ψυχή μου!! Αυτό λαχταρώ όσο τίποτα!!
      Να χεις μια όμορφη βδομάδα καλή μου!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

  9. Μαριλένα μου η εξομολόγηση σου είναι καταπληκτική. Θα μπορούσα να την έχω βαθμολογήσει, αλλά αφού είχα γράψει την «προσευχή» είπα να απομακρυνθώ λίγο από την επίκληση του Κυρίου.
    Φιλάκια!

    • Καλησπέρα Ελένη μου!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Η προσευχή σου ήταν θαυμάσια και λυτρωτική!!
      Μαζευτήκανε πάλι διαμάντια!! Ποιο να πρωτοψηφίσουμε??
      Σε φιλώ γλυκά καλή μου!! 🙂

  10. Μαριλενα μου καλησπερα!
    Συγχαρητηρια για την αξιολογη συμμετοχη σου!
    Ομολογω πως σημερα, παρεα με αυτη τη φωτο, εισεπραξα περισσοτερο το νοημα του ποιηματος σου!
    Το βρηκα σουπερ!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια!

  11. Υπέροχο!Μου αρέσει πάρα πολύ όταν γράφεις!Έχεις πολύ ωραίο λόγο!Να χαίρεσαι και το βραβειάκι σου!Για να δούμε αν τα καταφέρω κι εγώ!Πλησιάζει η ώρα μου για τον Φραγκεστάιν…….!!!

    • Να σαι καλά γλυκειά μου πινελίτσα!! Είναι αυτό που λέει κι η Φλώρα, το βραβειάκι είναι για όλους επιβράβευση συμμετοχής κι ανάγνωσης!! Καλά κρατεί το μυστήριο με την ιστορία μας!! Θα τα καταφέρεις περίφημα!! Μην αγχώνεσαι και απόλαυσε το!!
      Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!!

Σχολιάστε

