Χρωστούμενα!

Καλησπέρα σε όλους! Χρωστούμενα ναι, κι επειδή τα άφησα και μαζεύτηκαν πολλά να αρχίσω σιγά σιγά να τα ξεχρεώνω! 😉

Ένα αναμνηστικό γούρι για καλή χρονιά μου έστειλε τον Γενάρη η καλή μου Αννα με το blog http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/. Άννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είναι πανέμορφο μάτια μου!!

Πριν λίγες μέρες η γλυκειά μανούλα Ιωάννα με το blog http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/, με προσκάλεσε κι εκείνη να απαντήσω σε 11 ερωτήσεις για μένα και το blogging!!

1.Από που εμνεύστηκες το όνομα του blog σου;

Είναι όλο μαζί μια μίξη, το όνομα μου Μαριλένα και ο χώρος της τέχνης μου, spot of art. Όλο μαζί λοιπόν marilenaspotofart. Το τσαρδί της τέχνης μου, όποια κι αν είναι αυτή..

2.Γιατί ξεκίνησες το blogging;

Είχα ανάγκη κι επιθυμία να μοιραστώ το καινούριο μου πάθος πριν 1,5 χρόνο, που ήταν το decoupage και ταυτόχρονα να μάθω, να δω , να δεχτώ επικοδομητική κριτική. Έτσι ξεκίνησαν όλα. Στην πορεία γνώρισα, ανοίχτηκα, επικοινώνησα και σερά σερά!!

3. Ποιά είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση;

Δεν έχω ξεχωρίσει κάποια για ιδιαίτερο λόγο.

4.Μία κατασκευή,ανάρτηση που θέλεις να κάνεις,αλλά όλο αναβάλλεις.

Από αναβολές, ουυυυυυυ!! Άλλο τίποτα.. Ζυγός δεν είπαμε ότι είμαι;; 🙂

5.Βουνό ή θάλασσα;Αγαπημένος προορισμός σου;

Θαλασσίτσα φουλ ιν λαβ!!!

6.Που θα ήθελες να είναι το επόμενο ταξίδι σου;

Όλο λέω θέλω να ανέβω στην λατρεμένη μου Θεσσαλονίκη. Να δω φίλους, να περπατήσω στους δρόμους της, να χαθώ στον κόσμο της. Πέρσυ τέτοιες μέρες ήμουν εκεί. Για να δούμε.

7.Αν μπορούσες να διαλέξεις τώρα,τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις;

Πάρτε με εκσκαφέα με το τσαπάκι μου σε μια γωνιά και το πινελάκι μου να ψάχνω αρχαία!! Αφιλοκερδώς!! Οι παλιές αγάπες κι αν πεθάνουν δεν ξεχνιούνται! 🙂

8.Τι προτιμάς μοντέρνο ή παλιό;Μίνιμαλ ή όχι;

Μια αγάπη προς το αντικέ την έχω δεν λέω!! Αλλά όχι πολύ βαρύ, μπαρόκ κι έτσι!!

9.Αν μπορούσες να παίξεις σε μία ταινία,σε ποια θα ήθελες να παίξεις;

Α!! Σε πολλές! Από τη θεια στο Τσιγκάγκο μέχρι τον Ζήκο!!! Αχ κι αυτήν την Χέλμη που πέφτει στα πατώματα!! Είμαι και λίγο drama queen ε;;; Χαχαχα!!

10.Ένα τραγούδι που σε εκφράζει.

Dream on από τους Aerosmith

11.Μία αγαπημένη σου εικόνα.

Η γυναίκα μου, το παιδί μου, τα μουστάκια μου!! Η Μπιζού μου!!

Χθες 3 φίλες bloggers με προσκάλεσαν να παίξω το Παιχνίδι της Αγάπης!!

Η Άννα με το blog http://kloanna.blogspot.gr/, με ρωτά λοιπόν:

1. Με ποιο καιρικό φαινόμενο θα παρομοίαζες τον έρωτα;

Κεραυνός κι αστραπές!!!

2. Με ποιο τραγούδι σου φανέρωσαν την αγάπη τους;

Α δεν έχω δεχθεί τόσο τέτοιου είδους αφιερώσεις αλλά έχω να θυμάμαι ένα πολύ αγαπημένο πρόσωπο που μου τραγουδούσε και χίλια περιστέρια να σου φιλούν τα χέρια κι εγώ να σ’αγαπώ!!

3. Ποια ταινία θα ήθελες να δεις αγκαλιά με το ταίρι σου;

Ότι να’ναι!! Και θρίλερ, και κωμωδία και κοινωνικό!! 🙂

4. Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις με το σύντροφό σου;

Και πάλι δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση. Ή σε νησί εδώ Ελλάδα ή Σκωτία, Ιταλία. Τα λατρεύω τα ταξίδια!!

5. Αν η αγάπη ήταν πουλί, ποιο θα ήταν;

Χαμοπούλι!! Δεν το συζητώ!! 🙂

Σειρά έχουν οι ερωτήσεις της Έλλης με το blog http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/

1.Αγάπη είναι…

Τα πάντα!

2.Μια κίνηση αγάπης που δέχτηκες και που δεν θα ξεχάσεις ποτέ

Βλέμμα , άγγιγμα κι οι κατάλληλες λέξεις όταν η ψυχή πάει στα πόδια..

3.Ενα απόφθεγμα για την αγάπη που διάβασες και σου άρεσε

Καλύτερο από το να αγαπιέσαι είναι να αγαπάς

4. Ποιες συμβουλές θα έδινες στο παιδί σου για την αγάπη;

Να αγαπάς ελεύθερα, άδολα κι αληθινά

5.Διάλεξε ένα τραγούδι κι αφιέρωσέ το σε κάποιον που αγαπάς

Τέλος οι ερωτήσεις της Αριστέας με το blog http://princess-airis.blogspot.gr/:

Το δικό σου τραγούδι για την ερωτική σχέση

Αυτή η νύχτα μένει, Κραουνάκης

το αντίθετο της αγάπης είναι το μίσος;

Οχι απαραίτητα.

μια εικόνα από τις άπειρες της αγάπης

δώσε την αγάπη μέσα από τις αισθήσεις
χρώμα, άρωμα. ήχο

μια ζωή χωρίς αγάπη είναι….

Τιμωρία και καταδίκη

Αυτό ήταν!!! Όποιος θέλει μπορεί να απαντήσει και τις δικές μου ερωτήσεις εδώ ή σπίτι του!! 🙂

  1. Αγαπημένο ερωτικό ανάγνωσμα
  2. Σκηνή ταινίας που χει ανεξίτηλα χαραχτεί στη μνήμη για κάποιο λόγο, σε σχέση με το θέμα μας πάντα!
  3. Οι μεγάλοι έρωτες φοράνε νυφικό;
  4. Όταν λέμε έρωτα εννοοούμε…
  5. Που πάει η αγάπη όταν φεύγει;

Καλό υπόλοιπο Κυριακής ντάρλινγκς!!!!! Μάκια!!!

Α κι επειδή έχει δίκιο που παραπονιέται ο Φράνκυ Χέλμης,(καλά τα λες Μαρία μου!!) δύο βήματα μας έχουν απομείνει για να δούμε πως θα τελειώσει το Frankenstein tale(s) μας!! Παρακολουθήστε τον κατά πόδας λοιπόν καθώς ο Αλεξ ακόμα αναρωτιέται αν είναι αθώος ή ένοχος!!!! Θα μάθουμε πολύ σύντομα!!! Η εξέλιξη μέχρις στιγμής βρίσκεται στην Αννα, http://www.kloanna.blogspot.gr/2014/02/frankenstein-tales.html, κι η Μιράντα καραδοκεί πριν η Κική σφυρίξει την λήξη!!!

 

28 thoughts on “Χρωστούμενα!

  1. Μη πεις οτι δε με περίμενες;;; Οχι που δε θ απαντούσα!

    1 . Mε προκαλείς… Μαρκήσιου ντε Σαντ «η φιλοσοφία στο μπουντουάρ» (δε φταίω εγω “ερωτικό” είπες

    2. Κάθε σκηνή του “Οσα παίρνει ο άνεμος” , μία ήταν η Σκάρλετ ο’ Χάρα!
    3. Πιο συχνά φοράει σάβανο. Γιατί ως γνωστόν ο γάμος (αν κι όταν φτάνει εκεί) σκοτώνει τον έρωτα.
    4. Κάτι μεταξύ ονειροπαρμένης, εμφράγματος, μαλάκυνσης και αυτοχειριασμού. Δηλαδή μόνο η λογική δε συμμετέχει
    5. “Οι παλιές αγάπες πάνε στον Παράδεισο” κοτζάμ βιβλίο γράφτηκε,εμείς ποιές είμαστε να τ αμφισβητήσουμε;;;;

    Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ,κατά τ άλλα είμαι μια πολύ σοβαρή γυναίκα…

    • Πως και πως σε περίμενα λατρεμένη μου και δεν με απογοήτευσες καθόλου!!! Πάντα θα σαι σοβαρή, εννοείται!! Μετά τον Μαρκήσιο το χάος!!! Αιρετικός, προκλητικός, ουί λαβ Μαρκί!!!! 🙂
      Εχει πολύ την τιμητική του τελικά το Οσα παίρνει ο άνεμος!! Υπέροχη ταινία!! Είμαι σίγουρη κι εσύ θα βλέπεις τις κουρτίνες με άλλο μάτι χρυσοχέρα μου!!!
      Αχ να ναι η αμφίεση τελικά το πρόβλημα; Η απάντησή σου στο 4 με άφησε άφωνη.. Είσαι απίστευτη, πόσο δίκιο έχεις!! Τελικά ήμαστε όλοι βλέπω με τα μπούνια παθιάρικα!!! Αυτά είναι!!
      Λατρεμένη μου!!! Φιλάκια πολλά!! ♥

  2. Τι ωραία, αγαπησιάρικη ανάρτηση!
    Έδωσες πολύ ωραίες απαντήσεις και επέλεξες και ωραίες εικόνες! (η αγαπημένη μου; Τα παιδάκια που φιλιούνται!)
    Καλό απόγευμα, Μαριλένα μου! Φιλάκια πολλά!

  3. Να το χαρείς το δωράκι σου, Μαριλένα μου. Κι οι απαντήσεις σου στις ερωτήσεις μ’ άρεσαν πολύ, κυρία drama queen (όλα τα λεφτά το βίντεο με την Χέλμη!!!). :))

    Και τώρα οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις σου, κρατήσου…

    1. Το Μονόγραμμα.
    2. Όχι σκηνή, αλλά ολόκληρη ταινία: το Amour του Χάνεκε. Γιατί αυτό σημαίνει αγάπη: μαζί στα εύκολα και τα δύσκολα, μέχρι το τέλος.
    3. Αχ, δεν πιστεύω εγώ σ’ αυτά τα φρουφρού. Έχει να κάνει μόνο με τα πρακτικά του ζητήματος, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Δεν δίνει bonus στην αγάπη, ούτε αποδεικνύει κάτι.
    4. έρωτα περίεργο, έρωτα παράξενο, άγριο, όλη νύχτα μέχρι αύριο. Τι; Δεν τραγουδάμε; Καλά, λοιπόν. Εννοούμε ρούφηγμα της ύπαρξης του άλλου, καθότι ο Έρωτας είναι αχόρταγος και ζει στην ένταση.
    5. Στον Παράδεισο;

    Τα φιλιά μου, κοπέλα μου!!!

    • Θεά η Χέλμη δεν το συζητώ Λυσιπάκη μου!! Χαχαχα!! Λατρεμένο το Μονόγραμμα, συμφωνώ!! Ο Χάνεκε απίστευτος κι η ταινία αυτή τόσο αγαπημένη!! Πρέπει να δεις και την δασκάλα του πιάνου!!! Εντελώς άλλο κύμα αλλά φοβερή!!
      Συμφωνώ συμφωνώ σε όλα Λυσίπη μου!!! Αχ αυτά θα μας φάνε αλλά χαλάλι!!! 😉
      Σε φιλώ γλυκά καλό μου!!!

      • La Pianiste. Μα, ναι. Τι ταινία κι αυτή. Με μια συγκλονιστική Isabelle Huppert (λατρεύω!!!), και στο πλευρό της η μεγάλη, επίσης, Annie Girardot. Φοβερή ταινία, συμφωνώ.

        Καλή βδομάδα!!! ^_^

      • Ναι!!!! Τι σχέση κι αυτή μάνας κόρης!! Και στη μέση ένας ξανθός που μου θύμιζε τον Πλούσενκο (τον πατινέρ!) και φυσικά το πιάνο!! Χαχαχα!! Καλή βδομάδα Λυσίπη μου γλυκειά!!
        Φιλάκια πολλά!! 🙂

  4. Dream on φιλενάδα ε; Και θεία από το Τσικάγκο ( εκεί γεννήθηκα:) αλλά και Πάολαααα;;;;
    Απ΄όλα είχε ο μπαξές ! Σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες , άσε που μου άρεσε που σου «κάθισαν» και περισσότερες ερωτήσεις!
    Και παίζω γιατί ξέρω θα χαρείς!
    1) Αγαπημένο ερωτικό ανάγνωσμα… Εκτός από το μονόγραμμα ; (Θεϊκό…και στη βιβλιοθήκη μου το απέκτησα από το συμπεθερόνι σου) Τα 11 λεπτά του Κοέλο.
    2) Ερωτική σκηνή θα πω …. Meet Joe Black, την ώρα που ο Θάνατος- Μπρατ Πιτ δοκιμάζει τον οργασμό! Αξέχαστη σκηνή!
    3) Οι μεγάλοι έρωτες σκοτώνονται από το νυφικό. Τουλάχιστον ο δικός μου! :)))
    4)Πάθος για τα πάντα !!!
    5)Η αγάπη δεν φεύγει. Αν φύγει συγγνώμη, αλλά αγάπη δεν ήταν ποτέ!

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

    • Το πολυμίξερ Μαριλένα ξαναχτύπησε!!! Χαχαχα!! Ασε και μαζεύτηκαν πολλά και φοβήθηκα μην ξεχάσω κανένα καταλάθος!! Ευτυχώς όλα τζίτζι Αριστέα μου! Κι εμένα μου αρέσει να παίζω γιατί γνωριζόμαστε και καλύτερα έτσι!!
      Αλήθεια Σικάγο γεννήθηκες;; Ε εσύ είσαι η θεία από το Σικάγο!! 🙂 Λετ μι Χαρίλαε, λετ μι, πληζ!! Χαχαχα!!
      Η Πέτρα μοιράζει τέλεια βιβλία!! Κάτι ξέρει!! Υπέροχο το Μονόγραμμα!!
      Αααααα τι θυμάμαι τη σκηνή!! Αλλά ήταν τόσο ξανθός εκεί ο Μπρατ ο Πίτ κι εμείς ήμαστε του μελαχρινού!! 😉
      Μην στεναχωριέσαι καλό μου.. Και νυχτικό που φορέσαν πάλι τα τινάξαν.. Δεν φταίνε τα ρούχα αλλά μεγάλη κουβέντα!! 🙂
      Φιλάκια πολλά αγαπησιάρικο και παθιασμένο μου πλάσμα!!! ♥

  5. Χαζοπούλι…χαχα…δεν περίμενα τέτοια απάντηση και γελάω ακόμα!!
    Λοιπόν απαντάω…
    αγαπημένο ερωτικό ανάγνωσμα…»Όσα παίρνει ο άνεμος»…μαντάρα τους έκανε ο άνεμος εκεί και δεν εννοώ τον πόλεμο, αλλά το τρίγωνο Σκάρλετ, Ρετ, Άσλεϊ…μαντάρα δηαδή τους έκανε η εμμονή της Σκάρλετ σε έναν έρωτα που ζούσε στη φαντασία της και μόνο και η αδυναμία του Άσλεϊ να το ξεκαθαρίσει το πράγμα!
    Σκηνή ταινίας…πωπω…αρκετές από το «Όσα παίρνει ο άνεμος» πάλι….
    Αν φοράνε νυφικό οι μεγάλοι έρωτες?..ε, αν θέλουν φοράνε..χαχα!
    Όταν λέμε έρωτα εννοούμε το απόλυτο και τίποτα λιγότερο!
    Η αγάπη που φεύγει ας πάει όπου θέλει…γιατί για να φύγει, σημαίνει πως κάποιος την σκότωσε…
    Φιλιά πολλά!!

    • Χαχαχα!! Μαρία μου χαμοπούλι έχω γράψει αλλά δεν έχεις κι άδικο!! Καμιά φορά γίνεται και χαζοπούλι αλλά έχει και τότε την γλύκα του!! 🙂
      Αχ δεν το χω διαβάσει αλλά η ταινία μαραθώνιος είναι υπέροχη!! 3 φορές σίγουρα την έχω δει! Ο Ρετ μμμμμ!! Χαχαχα!!
      Αυτά τα απόλυτα θα μας φάνε Μαρία μου!! Κι εγώ μαζί σου με τρέλα!!!
      Σε φιλώ γλυκά μάτια μου!!! Καλή βδομάδα να χεις!!!

      • Χαχα…εντάξει το παραδέχομαι…το χαζοπούλι είμαι εγώ…
        Μα να διαβάσω το χαμοπούλι, χαζοπούλι?
        Τώρα είναι που δεν μπορώ να σταματήσω το γέλιο με τίποτα!!

      • Χαχαχα!! Μαρία μου!! 🙂 🙂 Πάντως σίγουρα καμιά φορά, μη σου πω και συχνότατα ισχύει στην αγάπη και το χαζοπούλι!!! Χαχαχα!! Καλημέρα και καλή βδομάδα να χεις κοπέλα μου!!

  6. Wow!!!!Super ανάρτηση Μαριλένα μου!!Τήν Μπιζού σου,τήν λάτρεψα!!!!Τήν θέλω νύφη γιά τόν Θανασάκη μου!Χα χα!!!Πολύ όμορφες όλες οι απαντήσεις σου!!Νά χαρείς τά δωράκια σου!!Καλό βράδυ αγαπημένη!!Πολλά φιλάκια!!!!

    • Δημητρούλα μου λες να συμπεθερέψουμε;; Να τα αποκαταστήσουμε τα παιδιά;; Χεχεχε!! Εχει σουξέ η κουκλίτσα μου!! 🙂 Αλλά και τα Θανασάκια μπιμπελάκια!! Ημαστε γατοπαλαβιάρες!! Πάντως είναι στειρωμένο το μαναράκι μου γιατί υπέφερε με τον οίστρο!! Και κλάμα η μαμά της (εγώ δηλαδή) όταν την πήγα στη γιατρούλα της για στείρωση…
      Φιλάκια πολλά πολλά αγαπημένη μου!! Καλή βδομάδα να χεις!!

  7. Να σε δω «Χέλμη» κι ας πεθάαααααανω συμπεθέεερα!!! Αχαχαχαχα!!!
    Αυτό σου έλειπε να μην δεις κι ένα θριλεράκι με το ταίρι! Εδώ τα γράφεις από μόνη σου!!! Της καληνύχτας τα φιλιά μου! 🙂

  8. Μαντάμ με αφήσατε στην απόξω. Ούτε μια κουβέντα για το πτωχό ζόμπι, που το καταντήσατε περιφεράμενο και χηρευάμενο. Από μπλογκ σε μπλογκ να μαζεύω τα κομμάτια μου. Ασυναρμολόγητος και φαρμακωμένος…
    «Φράνκυ Χέλμης»

    • Χαχαχα!!! Φράνκυ Χέλμης!!!! Α ρε Μαρία!! Τι είσαι εσύ??? Ας όψεται τώρα που ταν και λαβ ανάρτηση αλλά έχεις δίκιο, σπεύδω να τον καταδώσω που έχει φτάσει μέχρις στιγμής πριν … 😉
      Φιλάκια φιλάκια κοπέλα μου!!!

  9. Είδα χρωστούμενα και σκιάχτηκα γιατί εγώ μόνο στην εφορία χρωστάω.
    Κατά τα λοιπά όλες οι κυρίες άψογα απάντησαν και τις καταχάρηκα , αγάπη μου τα πάντα για την αγάπη , τι λες τώρα ζούμε χωρίς αυτήν!!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά γλυκά

  10. Χαρά στο κουράγιο σου να απαντήσεις τόσες ερωτήσεις!!!
    Πάντως είχαν όλες οι απαντήσεις σου ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
    Περιμένω με αγωνία να δω τι θα γίνει στο τέλος με τον Άλεξ.
    Δυστυχώς σε 2 μέρες θα βρίσκομαι κάπου που δεν υπάρχει ιντερνετ
    και θα επιστρέψω μετά από 1 εβδομάδα… οπότε θα με φάει η αγωνία.
    Πάντως σ’ ευχαριστώ για τη διασκέδαση που μου πρόσφερε το παιχνίδι σου.
    Φιλάκια

    • Καλημέρα Φλώρα μου!! Αφησα και μαζεύτηκαν αλλά ευτυχώς δεν ξέχασα κάποιο αναπάντητο!! Εγώ σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου καλή μου Φλώρα και χάρηκα πάρα πολύ που απόλαυσες το …τερατάκι μας!!! 🙂 Να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα όπου πας!!! Εδώ και τώρα μας τρώει η αγωνία, φαντάσου!!Χαχαχα!! Φιλάκια πολλά καλή μου!!

Σχολιάστε

