Χουρχουρόγατες…

«H γάτα δεν προσφέρει υπηρεσίες. Η γάτα προσφέρει τον εαυτό της. Φυσικά και απαιτεί φροντίδα και προστασία. Κανείς δεν προσφέρει την αγάπη του δωρεάν.
Όλοι εσείς οι γατόφιλοι, θυμηθείτε ότι τα εκατομμύρια των γατών που νιαουρίζουν στα δωμάτια όλου του κόσμου ακουμπούν πάνω σας όλες τους τις ελπίδες και όλη τους την εμπιστοσύνη.»

«Λένε ότι οι γάτες δεν βλέπουν χρώματα : Μόνο ασπρόμαυρες εικόνες 
με πολύ 
κόκκο ένα φθαρμένο ασημένιο φιλμ που τρεμοπαίζει καθώς φεύγω 
από το δωμάτιο , επιστρέφω , βγαίνω έξω , τον παίρνω στην αγκαλιά 
μου , τον αφήνω κάτω . Ποιος θα μπορούσε να κάνει κακό σ΄ ένα τέτοιο 
πλάσμα ;»
«Θεωρώ δεδομένο ότι οι γάτες έπαιζαν εξαρχής ρόλο ψυχικών συντρόφων, αγαθών Δαιμονίων, και δεν τον αποποιήθηκαν ποτέ. Είναι οπωσδήποτε καλή συντροφιά. Τα αγαθά Δαιμόνια ενός γέρου συγγραφέα είναι οι αναμνήσεις του, σκηνές και μορφές από το παρελθόν του, πραγματικές ή φανταστικές. Ένας ψυχαναλυτής θα έλεγε ότι προβάλλω απλώς αυτές τις φαντασίες στις γάτες μου.»
«Ναι, πολύ απλά και κυριολεκτικά, οι γάτες είναι σαν ευαίσθητες οθόνες για πολύ συγκεκριμένες συμπεριφορές, όταν υποδύονται τους κατάλληλους ρόλους. Οι ρόλοι μπορούν να αλλάξουν, και η ίδια γάτα μπορεί να υποδυθεί διαφορετικούς ρόλους: της μητέρας μου, της γυναίκας μου της Τζόαν, της Τζέιν Μπόουλς, του γιου μου του Μπίλλυ, του πατέρα μου, του Κίκι και των άλλων αμίγκο, του Ντέντον Γουέλτς, που με επηρέασε όσο κανένας άλλος συγγραφέας, αν και δε συναντηθήκαμε ποτέ. Οι γάτες μπορεί να είναι ο τελευταίος μου ζωντανός κρίκος με ένα είδος που τείνει να εκλείψει…».
«Είμαστε οι γάτες μέσα μας. Είμαστε οι γάτες που δεν μπορούν να περπατήσουν μόνες, και για μας υπάρχει μονάχα ένας τόπος.»
Η σημερινή μου ανάρτηση με πολύ μεγάλη χαρά κι αγάπη παίρνει μέρος στο Life Images#5 της Μαρίας μας με το blog http://mytripssonblog.blogspot.gr/.
Τα αποσπάσματα της ανάρτησης είναι από το βιβλίο του Γουίλιαμ Μπάροουζ, Η γάτα μέσα μας.
Οι φωτογραφίες είναι από αδέσποτα ψιψινέλια που μου ποζάραν ναζιάρικα στην Πλάκα και σε νησιά σε κάποιες καλοκαιρινές αποδράσεις! Δυο φωτό μου τις έχει στείλει κι η κουμπαρούλα μου η Αγγελική καθώς ξέρει ότι είμαι γατοπαλαβιάρα!!! Να έχετε μια όμορφη μέρα!! Νιάου!!
28 thoughts on “Χουρχουρόγατες…

  1. Πολύ όμορφα τα γατοψιψινέλα σου.
    Δεν το ήξερα ότι βλέπυν θολά και ασπρόμαυρα. Συγκλονηστικό!!!
    Φιλάκια πολλά
    νιαουυυυυυ

    • Καλημέρα νεραϊδένια μου!! Κι εγώ πριν λίγα χρόνια είχα διαβάσει ότι και τα γατάκια και τα σκυλάκια βλέπουν ασπρόμαυρα, δεν το ήξερα. Λες να είναι όντως αλήθεια?? Καλό Τσίκνισμα σήμερα γλυκειά μου!!
      Φιλάκια γατίσια!!!!

    • Καλημερούδια πονεμένο μου πετραδάκι!!! Εγραψε ο Μπάροουζ!! Χεχε!!
      Να σαι καλά my precious και κοίτα σήμερα να το τσικνήσεις και να το γλεντήσεις!!
      Σε φιλώ γλυκά στο αυχενάκι!!!

  2. Νιάου-νιάου!! (=καλησπέρες!!)
    Λατρεύω τα ψιψίνια… Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και τα αποσπάσματα με τα οποία τις συνόδευσες.
    Φιλάκια πολλά! Καλό απογευματάκι!

  3. Δεν υπάρχει πιο ανυπόταχτο και γλυκό πλάσμα απ’ την γάτα. Ανεξάρτητη, ειλικρινής, μα πάντα ε κ ε ί. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, Μαριλένα μου, και τα αποσπάσματα του Μπάροουζ πολύ ενδιαφέροντα. Φιλούθκια. :))

    • Καλημέρα Λυσίπη μου!! Συμφωνώ συμφωνώ!! Κι όπως πολύ σωστά παρατήρησε κάποιος ο σκύλος θέλει αφεντικά κι η γάτα υπηρέτες!!!! Χαχαχα!! Ελα που είναι αδυναμία!! Καλή Τσικνοπέμπτη να χεις!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

  4. Γατοπαλαβιάρα χαχαχα ωραία λέξη!!
    Έχω αλλεργία σε τόσο μεγάλο βαθμό στο τρίχωμα της γάτας που η πνευμονολόγος μου είπε ούτε καν από δίπλα τους να είμαι! Αν δεν είχα, για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ τα σκυλάκια..
    Καλό απόγευμα φιλάκια!!

    • Καλημέρα Κατερίνα μου!! Ωχ εσύ δεν πρέπει ούτε από δίπλα τους να περνάς δηλαδή!!
      Μα είναι και τα σκυλάκια αξιολάτρευτα και χαδιάρικα!! Να περάσεις όμορφα σήμερα!! Καλή Τσικνοπέμπτη κοπέλα μου!!
      Φιλάκια πολλά!!

  5. Τί πανέμορφα γατσουλάκια είναι αυτά Μαριλένα μου!!Σκέτη γλύκα!!Υπέροχες οι φωτογραφικές σου λήψεις!!!!Αντε,καλά νά περάσης αύριο!!Καλή Τσικνοπέμπτη!!Πολλά φιλάκια!!!!!

  6. Μου θύμισες το «αστέρι του βορά » Λάτρεψα το βιβλίο για αυτό και δεν είδα ποτέ την ταινία… Ήταν η φορά που ζήλεψα να έχω ξανά γάτα… είχα στην εφηβεία μου μία και μόνη φορά αλλά όταν την έχασα ήταν τόσος ο πόνος μου που δεν ξαναδέθηκα με γάτα. Από τότε έγινα ..σκυλομαμά!
    Μου άρεσε η δική σου περιγραφή!
    Φιλάκια πολλά Μάρλεν μου ♣ ♥ ♣

    • Καλημέρα τρεχαντήρι μου γλυκό!! Πόσο προβλέψιμη είμαι…Δεν το χω διαβάσει το βιβλίο(κλασσική περίπτωση η πάρτη μου) αλλά οτιδήποτε που αφορά γατί είναι λατρεμένο!! Εχει γράψει κι ο Καβάφης την Γαλή!!!!
      Κι εγώ όταν μου πέθανε το πρώτο μου γατί ήταν αβάσταχτο (έτυχε και το γραψα πρόσφατα και στην ανάρτηση της Φλώρας) και μου πήρε 7 χρόνια να τολμήσω να ξαναποχτήσω γάτα..
      Και σκυλομαμά μια χαρά σε βρίσκω!! Αφού είναι καρδουλάκια!! Φιλάκια πολλά μάτια μου και καλή Τσικνοπέμπτη αν και κάτι διάβασα περί βρώμης βρε τρελοκομείο μου!!! Χαχαχα!!!

  7. Καταπληκτικές φωτογραφίες!!!
    Θα συμφωνήσω απόλυτα πως οι γάτες είναι καλή συντροφιά…και πως προσφέρουν τον εαυτό τους..τις λατρεύω!
    Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την υπέροχη ανάρτηση!
    Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει και μπαίνει κι αυτό στην ομολογουμένως (άτιμη κρίση) μακριά λίστα μου!
    Φιλιά πολλά!!

    • Καλημέρα Μαρία μου!! Εγώ σε ευχαριστώ πολύ! Μου έδωσες την ευκαιρία να εκδηλώσω και πάλι την λατρεία μου για τα μουστάκια και τις ουρίτσες τους!!
      Μην μου στεναχωριέσαι για το βιβλίο! Να ξερες πόσα δεν έχω διαβάσει ή έχω μισοδιαβασμένα… Πολλά φιλάκια μάτια μου και να χεις καλή Τσικνοπέμπτη!!

  8. Χουρχουρόγατες μα τι ωραίο κείμενο που έβαλες βρε κοριτσάκι . Γάτες όμορφες , αυτό το απαλό τρίχωμα με τρελαίνει!!! Οταν ήμουν 7-8 χρονών πήραμε γάτα στο σπίτι και εγώ με την αδελφή μου τη βάλαμε στη μπανιέρα να την πλύνουμε…..Μας έγδαρε!!!!! Τι μυαλό..
    Φιλάκια

    • Καλημέρα Νικόλ μου!! Να κάνεις μπάνιο γάτα πρέπει πρώτα να βάλεις πανοπλία!! Χαχαχα!! Ασε όταν τα κάνω εγώ μπάνιο ταμπουρώνομαι από την κορφή ως τα νύχια!! Να σαι καλά γλυκειά μου!! Καλή Τσικνοπέμπτη!! Σε φιλώ!

  9. Μετά τις κεραμιδόγατες της Μαρίας, απόλαυσα τις χουρχουρόγατες σου. Μ’ αρέσει που φτιάχνετε και κατηγορίες με τις φωτογραφίες σας. Οι γάτες σου είναι υπέροχες Μαριλένα μου. Ιδίως η τελευταία, που -αν δεν κάνω λάθος- θηλάζουν; Πολύ συγκινητική σκηνή…
    Υπέροχη χουρχουρο-ανάρτηση Μαριλένα μου!

    • Καλημέρα Μαρία μου!! Εχω φτιάξει δική μου διάλεκτο, την γατική!! Χαχαχα!! Ναι στην τελευταία θηλάζουν τα καλούλια μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Καλή Τσικνοπέμπτη!! Φιλάκια πολλά!!!

  10. Μαριλένα μου καλημέρα!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στην ιδέα της Μαρίας μας!
    Αγάπησα ιδιαίτερα τη συμμετοχή σου λόγω των αδέσποτων γατιών που φωτογράφισες αλλά και λόγω των όμορφων αποσπασμάτων που μας τις παρουσίασες!
    Να εισαι καλα αγαπη μου!
    Να περασεις ομορφα σημερα!
    Φιλακια πολλα!

Σχολιάστε

