Συμμετοχή στο Φωτογραφίζειν κι Ημερολόγιο Αισιοδοξίας!!

Καλημέρα αμοράκια μου!! Κυριακή όμορφη με το καφεδάκι στο χέρι! Εχει πολύ γλυκό καιρό έξω για αυτό αν μπορείτε να κάνετε καμιά κοντινή εξόρμηση, βουρ!!

Σήμερα έληξε ο 6ος διαγωνισμός Φωτογραφίζειν με θέμα μουσική και φωτογραφία, που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Μαρία μας με το blog http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/!! Ενα εκπληκτικό θέμα, άκρως δημιουργικό με φοβερές φωτογραφίες και μουσικές εμπνεύσεις!! Συγχαρητήρια στα δυο κορίτσια που διακρίθηκαν οι φωτογραφίες τους τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ!! Φυσικά όλες οι συμμετοχές ήταν πολύ όμορφες, διαφορετικές και ήταν πιστεύω από τα πιο τέλεια και δημιουργικά θέματα του διαγωνισμού!! Η μουσική πάντα μας εμπνέει!! Oh yes!! Η Μαρία άψογη οικοδέσποινα ακόμα μια φορά!! Ανυπομονούμε για το επόμενο θέμα!!!

Η φωτογραφία που έστειλα πάτωσε!! Χαχαχα!! Στρογγυλό κουλουράκι!!! Αλλά την καταευχαριστήθηκα γιατί είναι η πρώτη που επεξεργάστηκα!! Και τώρα που το έμαθα θα γίνει της επεξεργασίας το κάγκελο!!! Χαχαχα!!

Η μουσική που με ενέπνευσε ήταν το μουσικό χαλί της σειράς Η Αίθουσα του θρόνου (βασισμένη στο βιβλίο του Τάσου Αθανασιάδη,). Το τραγούδι λέγεται Μέσα από σένα, κι είναι της Ευανθίας Ρεμπούτσικα!!
«Έρχεται μια μέρα όπου η μεγαλειότητά μας, ο εαυτός μας, είναι ανάγκη να περάσει στην αίθουσα του θρόνου με τους αυλικούς του, το νού και την καρδιά, για ν’ αποφασίσει πάνω στον καταστατικό χάρτη της ζωής του, δηλαδή να ασχοληθεί με το μέλλον του…».

 

Την Τσικνοπέμπτη ντριννν, να σου ο ταχυδρόμος με ένα φάκελο!! Μέσα ήταν το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας , μια ιδέα που γέννησε η Κατερίνα μας http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/,

καθώς και μια κάρτα με όμορφες και ζεστές ευχές!!

Την βομβάρδισα την Κατερινούλα με ερωτήσεις!! Το διαβάζω σιγά σιγά, απολαμβάνω τα λόγια που γράψαν οι προκάτοχοί του μέχρι να ρθει στα δικά μου χέρια και σε λίγο θα αρχίσω να γράφω κι εγώ και να κολλάω happy happy thoughts!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ miss positive thinking girl που με την υπέροχη αυτή σκέψη σου συμπορεύομαστε τόσοι άνθρωποι αισιόδοξα και προσφέρουμε ο ένας στον άλλο απλόχερα λίγες εύθυμες νότες ζωής!! Την επόμενη βδομάδα με το καλό θα ταξιδέψει στην  Κική http://ekfrastite.blogspot.gr!! 

Να περάσετε μια όμορφη και ξεκούραστη Κυριακή και καλή βδομάδα να χουμε αμοράκια!! Baci e abbracci!!! ♥

 

 

 

30 thoughts on “Συμμετοχή στο Φωτογραφίζειν κι Ημερολόγιο Αισιοδοξίας!!

  1. Καλημέρα! Ή μάλλον καλησπέρα, τέτοια ώρα που σου έρχομαι…
    Εδώ βρέχει!!! Δεν παίζω… 😦
    Η φωτογραφία σου είναι όμορφη, μου φέρνει κάτι από pop art. Όσο για το ημερολόγιο, με το καλό να το συμπληρώσεις!
    Φιλάκια πολλά!

    • Καλημέρα Ελλη μου!! Μην φανταστείς ότι έμεινε πολύ η ηλιοφάνεια πάντως. Από το απογευματάκι έπιασε ψυχρούλα! Σε ευχαριστώ πολύ κι εγώ νομίζω μοιάζει σαν ζωγραφισμένο!!
      Ναι!!! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το ημερολόγιο!! Το διαβάζω, το ξαναδιαβάζω!! Φιλάκια πολλά πολλά και να χεις μια πολύ όμορφη βδομάδα κοπέλα μου!! 🙂

  2. Hey,όμορφη!!!! Τι κάνεις???
    Έλα μωρέ…εγώ να ξέρεις δίπλα στο κουλουράκι σου…
    σου βάζω έναν άσσο…και σίγουρα τι καλύτερο μετο κουλουράκι???
    Ένας καφές!!! χααχχααχχα!!!
    Πέρασα να σου στείλω μία ζεστή αγκαλίτσα!!
    Have fun,girl! ALWAYS!
    Do what you like!

  3. Πανέμορφη η φωτογραφία σου Μαριλένα μου!!!Καί η δικιά μου πάτωσε!!Χα χα!!Εμείς νά είμαστε καλά!!!Καλοτάξιδο τό ημερολόγιο!!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!!

    • Καλή σου μέρα Δημητρούλα μου! Καλέ εγώ μιλάμε για πάτο! 🙂 Υπόγειο και βάλε!! Χαχαχα!! Είναι υπέροχη σκέψη το ημερολόγιο!!
      Σε φιλώ γλυκά και καλή βδομάδα σου εύχομαι!!

  4. Λοιπόν, τώρα που ξανάρθα στον χώρο σου, νομίζω πως κάτι έχει αλλάξει εδώ.
    Πιθανόν το background, ναι;;
    Αν δεν είναι έτσι, μάλλον μπήκα σε λάθος διαμέρισμα!!χαχαχα

    Για την φωτογραφία ήθελα να πω πολλά, αλλά δεν θα πω τίποτα!!
    Αλλά τελικά θα πω κάτι,χε χε….ο τίτλος που επέλεξες, σε σχέση με το άλικο,
    κατακόκκινο χρώμα του λουλουδιού, που μοιάζει με σταγόνα αίματος,
    νομίζω πως ήταν πολύ πολύ ταιριαστός και με βαθύ νόημα…
    Την καλησπέρα μου!

    • Χαχαχα!! Καλημέρα Ανταίε μου!! Στάσου, καλά ήρθες! Ορεξη να χεις να μην βαριέσαι γιατί το αλλάζω συνέχεια!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες σκέψεις σου! Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!! 🙂

    • Μαριλένα μου,τό ποιήμα σου,εξαιρετικό!!!Γεμάτο υπέροχα συναισθήματα!!Μπράβο σου!!!Εδώ άφησα τό σχόλιό μου,επάνω δέν βλέπω,πού μπορώ!!!Χα χα!!Μάς μπερδεύεις!!!Φιλάκια!!!

      • Δημητρούλα μου καλησπέρα αγαπημένη μου! Εχω απενεργοποιήσει τα σχόλια, γι αυτό δεν μπόρεσες.. Κάποιες σκέψεις μου κατέθεσα.
        Σε φιλώ γλυκά καλή μου και να περνάς όμορφα πάντα!!

  5. Σημασία έχει που εσύ την ευχαριστήθηκες! Κι εδώ που τα λέμε είναι όμορφη. Απλά όπως κι εγώ ( που πάτωσα) δεν είχαμε τις καλύτερες συμμετοχές. Ε και;
    Γράψαμε στο τετράδιο αισιοδοξίας και το ευχαριστηθήκαμε! Με συγκλινησες προχτές που μου θύμισες τι είχα γράψει!
    Φιλάκια πολλά καρδούλα μου! ♥

    • Ναι!!!! Την καταευχαριστήθηκα!! Αλλαζα συνέχεια τονισμό, κορεσμό, αντιθέσεις τι στο καλό κουμπιά πάταγα!! 🙂 Και το κουκούτσι αμύγδαλο μελαχρινάκι μου αλλά άσε τον πάτο είναι δικός μου!! Χαχαχα!!
      Το ημερολόγιο είναι φοβερή σκέψη και πραγματικά όποιος διαβάζει νιώθει όλες του τις σελίδες!! Ηθελα πραγματικά να μη στεναχωριέσαι, γι αυτό σου θύμισα τι έγραψες!! Να χεις μια όμορφη βδομάδα!! Σε φιλώ!! 🙂

  6. Κι όμως μου άρεσε πάρα πολύ η φωτογραφία σου. Και οι στίχοι οι οποίοι σε ενέπνευσαν.
    Ωραία η ιδέα για το ημερολόγιο αισιοδοξίας,
    Που μπορώ να δηλώσω συμμετοχή????
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου
    Καλή εβδομάδα

    • Χριστινάκι μου καλημέρα!! Σου έχω στείλει mail να αφήσεις το σχόλιό σου στο blog της Κατερίνας!! Σε ευχαριστώ πολύ κι εμένα αυτή η μουσική με διαπερνά!!
      Καλή βδομάδα να χεις!! Σε φιλώ γλυκά!! 🙂

  7. Συμπεθερόνι, η φωτό σου κάνει άνετα και για καρτ-ποστάλ και για..πρωτοπορία, μπορεί όταν την ανοίγει κάποιος να ακούγεται το τραγούδι που επέλεξες!! Πως σου φαίνεται η ιδέα;; Γλυκά φιλιά και καλή εβδομάδα χαρά μου!

    • Ωωωω!! Εσύ πετροσυμπεθεερούλα μου κάνεις και για σκηνοθέτης!! Βρε τι ιδέες κατεβάζεις;;; 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καρδιά μου!! Καλημερούδια και καλή βδομάδα να χεις!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

  8. Μαριλένα μου καλή εβδομάδα κι από εδώ!! 🙂
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, δεν έχει καμία σημασία το αποτέλεσμα! Η Αίθουσα του Θρόνου είχε φοβερή μουσική θυμάμαι.. Θα το ακούσω όταν πάω σπίτι!
    Πολύ χάρηκα που σου άρεσε η εκπληξούλα και δεν με βομβάρδισες καθόλου!! Πολλές ερωτήσεις ίσον ενδιαφέρον!! 😉 Πολλά φιλιά και εύχομαι να το χαρείς!!

    • Καλή σου μέρα Κατερίνα μου!! Η ενορχήστρωση είναι καταπληκτική και διαπεραστική!!
      Το ημερολόγιό σου μακάρι να μπορούσε να μπει σε κάθε σπίτι να δώσει κουράγιο και να σκορπίσει λίγα παραπάνω χαμόγελα!! Μπράβο για την σκέψη σου!!
      Καλή βδομάδα σου εύχομαι κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

  9. καλημέρα Μαριλένα μου!
    καλή εβδομάδα να έχεις!
    συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    η φωτογραφία σου είναι πολλή όμορφη έτσι κι αλλίως. Και τωρα που μου θυμισες την αίθουσα του θρονου ομολογω πως ειχα ξεχασει οτι ειχα διαβασει τον βιβλιο και ειναι υπεροχο. Και η ταινια φυσικα ηταν πολυ καλη και με ωραιες ερμηνειες!
    Αναμενω και εγω με χαρα το ημερολογιο της αισιοδοξιας! Κοιτα να το απολαυσεις! χιχιχι
    Φιλακια πολλα! ❤

    • Καλή σου μέρα Κική μου!! Μουσική ουράνια!!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!Το ημερολόγιο όντως το απολαμβάνω σελίδα σελίδα!!! Να χεις μια όμορφη βδομάδα!! Σε φιλώ γλυκά!!! 🙂

  10. Swan girl, έγραψες με το background. Οι κύκνοι είναι τόσο αγαπημένοι μου. 🙂
    Την φωτογραφία σου μπορεί να μην την ψήφισα, αλλά στάθηκα να τη χαζέψω και μου άρεσε πολύ. Είναι σαν πίνακας ζωγραφικής, με εσάνς πάθους και κάτι από μυστηριακό. Κι ας μη σχολιάσω τη θεά Ρεμπούτσικα, με την οποία συνόδευσες το λουλουζάκι σου. Απλά προσκυνώ. Λατρεύω κάθε της νότα. Έτσι μαγικό να είναι το βράδυ σου & η βδομάδα σου (αισιόδοξη δεν λέω, έχει φροντίσει το ημερολόγιο και με το παραπάνω). Μάκια πολλά!!

    • Καλησπέρα με χρονοκαθυστέρηση Λυσιππάκι μου!! 🙂 Κι εγώ τους αγαπώ πολύ!! Ειδικά όταν ήμουν στο δημοτικό όλα μου τα τετράδια είχαν κυκνάκια!! Σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!! Ρεμπούτσικα απίστευτη!!
      Να περνάς όμορφα και δημιουργικά μάτια μου!! Φιλάκια πολλά!!

Σχολιάστε

