Καλά Κούλουμα!!

Καλημέρα αμοράκια μου!! Εύχομαι να ήστε καλά και να ετοιμάζεστε να περάσετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο και μια ξεκούραστη Καθαροδευτέρα!! 🙂

Εγώ θα την κάνω με ελαφρά από το καθημερινό blogging καθώς πλέον η διπλωματική μου έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο που λένε και χρειάζομαι άπλετο χρόνο για γράψιμο και διάβασμα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα γλιτώσετε από μένα αλλά δεν θα ναι τόσο συχνές οι επισκέψεις μου στα σπιτάκια σας!! 🙂

Χρωστάω, επιτέλους, να ευχαριστήσω και δημοσίως κι επισήμως τουτέστι (!!!!) τα κορίτσια μου που συμμετείχαν στο Frankenstein tale(s)!! Τα χουμε πει φυσικά στα mail αλλά ειλικρινά σας ευχαριστώ κι από δω πολύ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε και τις εμπνεύσεις που καταθέσατε!! Η αλήθεια είναι από την αρχή κολυμπήσατε στα βαθιά με μια υπόθεση μυστηρίου που σαφώς κι εξελίχθηκε σε θρίλερ (ακούς Μιράντα κομμένο κεφαλάκι;;;; 🙂 ) και μάλιστα από την αρχή υπήρχαν μικρές επιφυλάξεις!!

Σας ευχαριστώ όλες γι αυτές τις απλωτές που κάνατε, που κάποιες κατέθεσαν την πρώτη τους συγγραφική προσπάθεια, που άλλες τόλμησαν να δοκιμαστούν σε συγγραφικά μονοπάτια που δεν είχαν επιχειρήσει μέχρι πρότεινος και κακώς όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος!!! 

Με σειρά εμφάνισης Κατερίνα, Μαρία, Κατερίνα, Μαρία, Πέτρα, Ελλη, Αριστέα, Κάτια, Πηνελόπη, Φλώρα, Αννα, Μιράντα και Κική πολύ σας ευχαριστώ!!! ♥♥

Η ιστορία υπάρχει ολόκληρη στο blog της Κικής αλλά όλες οι κοπέλες μπορούν να φυλάξουν την ιστορία μας στο blog τους τώρα που ολοκληρώθηκε!!

Κι ευτυχώς που αν κι αργά πήρα μπρος, η Αριστέα με την ευγενική χορηγία του Πέτρου ξεκινά μια συλλογική ιστορία μαζί με 15 από μας με τίτλο: Δεκαπέντε συν ένας bloggers – Μια ιστορία αγάπης!

Αντε και καλή μας επιτυχία τουτέστι ή αλλιώς μπον σουξέ!! 🙂

Συν του ότι η Μαρία μας, έδωσε τέλεια ιδέα για αυτοτελείς ιστορίες με φόντο ένα καφενεδάκι!! Αναμείνατε στο ακουστικό σας!! Μπράβο Μαρία!!

Καλά να περάσετε το σ/κ!!! Απόκριες είπαμε, ε;;; Μάλιστα!!! 🙂 Να έχετε μια υπεροχότατη Καθαροδευτέρα, με χαρταετούς,χαλβάδες και λοιπά!! Καλά Κούλουμα και καλό μήνα κιόλας!!!!

Φιλάκια πολλά πολλά!!! ♥♥♥

38 thoughts on “Καλά Κούλουμα!!

  1. Καλημέρα Μαριλένα μου!
    Συγκινήθηκα με την ανάρτησή σου.
    Ο τρόπους που αναφέρεσαι σε εμάς βγάζει απέραντη αγάπη.
    Η χαρά και η ευχαρίστηση ήταν όλη δική μας!
    Μας εδωσες μια τελεια ευκαιρια η οποια θα εχει και συνεχειες!
    Ευχομαι οτι καλυτερο για την διπλωματικη σου και να εχεις ενα ομορφο και διασκεδαστικο τριημερο!
    Φιλακια πολλα πολλα

    • Καλημέρα κική μου εκφραστική!! η χαρά κι η τιμή είναι καταδικές μου!! χαχαχα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου για τα καλά σου λόγια!! Ευχομαι να πέρασες όμορφα και να ξεκουράστηκες!! Φιλάκια και καλό μήνα!! 🙂

  2. Καλημέρα Μαριλένα μου!!!Τό τριήμερο θά αριβάρεις,κατά τά μέρη μας??Καλό Τριήμερο!!Καλά Κούλουμα!!!Νά περάσης πολύ όμορφα!!!Πολλά φιλάκια κούκλα μου!!

    • Καλημέρα Δημητρούλα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Χθες πήγα στον παππού αλλά ο καιρός είδες… Μας τα χάλασε!!! Ευτυχώς σήμερα ηλιοφάνεια!! 🙂 Καλό μήνα να χεις αγαπημένη μου!! Σε φιλώ!!

  3. Τα κάλυψες όλα!!! :)))
    να ‘σαι καλά! Προσωπικά εγώ σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να συμμετέχω σε κάτι τόσο ενδιαφέρον και τολμηρό για μένα και φυσικά έδωσες την ιδέα για τη συνέχεια….
    Αύριο μην χάσεις τη δική μου συμμετοχή ( καλώς εχόντων των πραγμάτων κι αν καθίσω και αποκρυπτογραφήσω τα παλιογράμματά μου από το χαρτί στο πληκτρολόγιο απόψε!

    Καλό τριήμερο. Καλό διάβασμα! Καλό μήνα …καλά όλα να πάνε !!!

    Φιλάκια αγαπάκι μου! ♥

    • Καλημέρα τρελοκομάκι μου!! Εύχομαι να ξεκουράστηκες και να πέρασες πολύ όμορφα!! Εμάς χθες έκανε παλιόκαιρο… Σήμερα χαρά Θεού!!! Καλό μήνα να χεις κουτσουνάκι μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!! 🙂

  4. Μαριλενάκι μου.. εννοείτε οτι θα κανουμε πρώτα τα υποχρεωτικά μας και το μπλοκιν ..χι.χιχ. οταν έχουμε χρόνο .. ετσι κι αλλιώς ειναι η διασκέδαση μας… σόρυ εγώ έτσι το βλέπω σαν μια ωραία παρέα που βρισκόμαστε όταν έχουμε χρόνο…και κανουμε οτι αρέσει στην κάθε μία μας… δημιουργούμε με οτι μας κανει ευχαρίστηση.. αυτό πρέπει να είναι το μπλόκ… να σας δώσω τα συγχαρητηρια μου για το Φραγκεστάιν.. πολύ ομορφη και η ιδέα της Κανελλάκη.. τελικα πολλά ταλέντα έχουν φανεί εδω μέσα.. τι όμορφο..!!!! καλο διάβασμα μικρή….. φιλακιαααααα!!! εδώ θα είμαστε…!!:)

    • Καλημέρα σμαραγδένια μου!! Εχεις απόλυτο δίκιο!! Ημαστε μια όμορφη και μεγάλη παρέα και φυσικά και ο χρόνος είναι πολύτιμος!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και το χω ξαναπεί κι εγώ για τα διαμαντάκια που κυκλοφορούν κι οπλοφορούν!! Καλό σου μήνα Ρουλίτσα μου!!
      Φιλάκια!! 🙂

  5. Θα μας λείψεις σίγουρα!
    Εμείς σε ευχαριστούμε για την τόσο όμορφη ιδέα που είχες…καλή και η ιδέα να βάλουμε την ιστορία στο μπλογκ μας να την έχουμε ολοκληρωμένη!
    Καλό τριήμερο, καλό μήνα, καλό διάβασμα!
    Φιλιά πολλά!!

  6. Μαριλένα μου σου εύχομαι Καλό Μήνα, Καλά Κούλουμα και Καλά αποτελέσματα με τη πτυχιακή!
    Κάλε άσε τις ιστορίες στην άκρη και πιάσε το πτυχίο γιατί χανόμαστε…! 🙂
    Πολλά φιλιά… *και εξώ θα εξαφανιστώ για λίγο :-*

  7. Join me, κοπελούδα μου. Πέντε μέρες έχει που ξεκίνησαν οι παραδόσεις του εαρινού, κι έχω χάσει το κεφάλι μου με τις ώρες που είμαι εκεί και το διάβασμα που έχω να ρίχνω για προετοιμασία, τεστάκια κι εργασίες. Το χειρότερο εξάμηνο έβερ -κι έτσι προβλέπεται και το χειμερινό που θα ‘ρθει. Βρε, μήπως να τα παρατούσα και να έσπερνα μαρούλια και να τα πουλούσα στη λαϊκή; 😛

    -Καλή δύναμη σου εύχομαι, κι ό,τι καλύτερο με την διπλωματική σου!!
    Φιλιά πολλά & καλά να περνάς!

    • Καλημέρα Λυσιππάκι μου!! Ευτυχώς τις τέλειωσα στην ώρα τους τις εργασίες να μην τα χω όλα τώρα μαζεμένα.. Απαπα!! Τελειώσαν αυτά, δεν είμαι για τέτοια!! Χαχαχα!! Καλή επιτυχία να χεις καλό μου και να ξεκουράζεσαι κιόλας!! Μην το αμελείς!! Σε ευχαριστώ κι εγώ πολύ!!
      Καλό μήνα να χεις!! Μάκια καρδούλα μου!!! 🙂

  8. Γλυκό συμπεθερόνι μου, εγώ να το ξαναπώ δημόσια πως μου έδωσες μια μεγάλη ευκαιρία να ξεδιπλώσω (!) μια συγγραφική πτυχή, τουτέστιν (!!!) ανακάλυψα ότι έχω κι άλλα ταλέντα!! Αχαχαχα! Μη χαθείς πολύ σε παρακαλώ! Καλή Καθαρή Δευτέρα και πολλά γλυκά φιλιά!! Και καλό μήνα, τουτέστιν καλό διάβασμα! 🙂

    • 🙂 Καλημέρα πετροτρελοκομείο μου!!! Οπως είπε κι η Αριστέα είστε η ιδανική dream team!!! Κοριτσάρες μου!! Δεν θα χαθώ πολύ!! Χαχαχα!! Εύχομαι να το έκαψες το πελεκούδι γιατί χθες δεν καταφέραμε να τον πετάξουμε τον χαρταετό με τη συννεφιά!!! Τουτέστι σε φιλώ γλυκά γλυκά ξανθιώ μου και καλό μας μήνα καρδιά μου!!! 🙂

  9. Μαριλένα μου,
    καλό μήνα με ανοιξιάτικη διάθεση στην ψυχή σου!! :))
    Καλή επιτυχία με την πτυχιακή – διπλωματική σου και καλά κουράγια!! :)))
    Θα μου λείψει που δεν θα σε βλέπω συχνά τριγύρω, αλλά μερικές φορές κάποια πράγματα προέχουν και απαιτούν αρκετό χρόνο για να τελειώσου!
    Δεν κατάφερα να διαβάσω όλη την ιστορία μέχρι το τέλος, αλλά μέχρι εκεί που διάβασα ήταν εξαιρετική η συγγραφική σας προσπάθεια! Συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλιά και καλή Σαρακοστή! Να περνάς όμορφα και να σου πάνε όλα καλά!

    • Καλημέρα παλομάκι μου γλυκό!! Να σαι καλά μάτια μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Εντάξει δεν θα μπω και σε απομόνωση αλλά θέλω να τα προλαβαίνω όσο μπορώ!! Διάβασέ την με την ησυχία σου, μην αγχώνεσαι!! Ητανε πολύ όμορφη εμπειρία και το χαρήκαμε!! σου εύχομαι καλή Σαρακοστή κοπέλα μου και καλό μήνα να χουμε!! Φιλάκια πολλά πολλά!!! 🙂

  10. Καλο μηνα και καλη Σαρακοστη Μαριλενα μου!!!!
    Καλη επιτυχια στη διπλωματικη σου!!! Κι εγώ έχω χαθεί λίγο λόγω διαβάσματος αλλά δεν σας ξεχνώ καμιά σας!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!! :*

    • Καλό μήνα Φωτεινή μου και καλή Σαρακοστή να έχεις!! Σε ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία και στα διαβάσματά σου κοπέλα μου! Να σαι καλά και εννοείται και πάντα σκεφτόμαστε τα γειτονάκια μας!!! Σε φιλώ γλυκά!! 🙂

  11. Άντε καλή Σαρακοστή τώρα πια και καλή επιτυχία στην πτυχιακή σου Μαριλένα μου!
    Όπως είδες, έβαλες τα θεμέλια της συλλογικής γραφής. Μετά τον Φρανγκεστάϊν σου, και καφενεία ανοίξαμε και ιστορίες αγάπης (συν)γράφουμε…
    Σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά και την αγάπη μου !

    • Καλό μήνα Μαρία μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλέ σιγά τον μπετατζή!!! Χαχαχα!! 🙂 Κι από ότι μου παν κι άλλες κοπέλες έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο παλιότερα. Μου είπε κι η Κλαύδια για το Κωμειδύλλιο που γράψανε πριν λίγα χρόνια!! Αρα μια χαρά το πάμε το συγγράφειν!! 🙂
      Καλή Σαρακοστή να χεις υπερταλέντο μου!! Φιλιά πολλά!! ♥

Σχολιάστε

