Έκκληση για βοήθεια

xeri-vohtheia

Διαβάζοντας σήμερα δυο φιλικά μου ιστολόγια έπεσα σε δυσάρεστες ειδήσεις που αφορούν δυο νεαρά άτομα που χρειάζονται άμεσα οικονομική βοήθεια.

Οι καιροί είναι σίγουρα δύσκολοι αλλά οποιαδήποτε συνεισφορά είναι απαραίτητη και φυσικά υπολογίσιμη!

Τα περιστατικά είναι ΑΛΗΘΙΝΑ όπως και τα νεαρά άτομα που μας χρειάζονται άμεσα: 

 

ΧΟΝΙΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: 
GR9201714420006442122811977
swift-bic ΠΕΙΡΑΩΣ: PIRBGRAA
Η αναδημοσίευση έγινε από το blog  της Πέτρας. Εδώ μπορείτε να δείτε την ανάρτηση που έκανε η Πέτρα για το φίλο του γιου της , τον 19χρονο Στέφανο, που πάσχει από καρκίνο και χρειάζεται άμεσα να εγχειριστεί, εντός μιας βδομάδας.

Μαρία Νεφέλη Δημητρίου

1] Paypal Account εδώ: maria.nefelid@hotmail.com
2] Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό)

Η αναδημοσίευση έγινε από το blog της Αριστέας. Εδώ μπορείτε να δείτε την ανάρτηση όπου μας παραθέτει κι η Αριστέα ένα γράμμα που έγραψε η Μαρία Νεφέλη που

πάσχει από τη Νόσο Behcet

καθώς και το blog της και το fb της.

 

Παρακαλώ κι εγώ με τη σειρά μου όποιος μπορεί να βοηθήσει και να συνεισφέρει οικονομικά όσο μπορεί.
Αν θέλετε μπορείτε να προωθήσετε μέσω blog ή facebook.
Ελπίζω το ανίκανο κράτος να κάνει τα αδύνατα δυνατά για να παλέψουν με αξιοπρέπεια τα παιδιά και να μην φέρει εμπόδια στον αγώνα τους.
Ευχομαι ολόψυχα περαστικά και καλή δύναμη στις οικογένειες. Είναι τόσο φτωχά τα λόγια κάποιες φορές… Με συγχωρείτε για το θυμό μου..
22 thoughts on “Έκκληση για βοήθεια

  1. Και εγώ πέρασα Μαριλένα μου , την ιστορία της Μαρίας Νεφέλης την γνωρίζω αλλά για το 19χρονο σοκαρίστηκα.
    Σε φιλώ κορίτσι μου

  2. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ……….

    Μη μου μιλάς για το κράτος των κορακιών. Μη μου μιλάς για αδώνηδες και λοιπά υπολλείματα… Δεν ανήκουν ούτε κατά διάνοια στο ανθρώπινο είδος…… Πολλά φιλιά γλυκό μου.

    • Τι ευχαριστείς κι εσύ?? Τα παμε.. Ανθρωπιά κι αλληλεγγύη μεταξύ μας και το σάπιο κωλοκράτος να πάει να γαμηθεί..
      Πέτρα όνομα και πράγμα!! Τα φιλιά μου! ♥

  3. Μήνυμα ελήφθη Μαριλένα μου και να μη ζητάς συγνώμες για το θυμό σου. Να θυμώνουμε όλοι μας και να μένουμε αλληλέγγυοι σ’ όποιον περνάει «λούκι». Ελπίζω και εύχομαι ολόψυχα και τα δύο παιδιά να έχουν την απαραίτητη βοήθεια ώστε να ξεπεράσουν τα προβλήματα υγείας τους.

    • Αχ βρε Μαρία το γραψα και στης Πέτρας. Είχαμε μαζέψει χρήματα για το παιδάκι μιας συναδέλφου πριν 2 χρόνια και μας έκανε τσιριντσάντσουλες η τράπεζα και δεν άφηνε την οικογένεια να πάρει τα χρήματα.. Επρεπε να πάρει άδειες και δεν ξέρω κι εγώ τι συν προμήθεια η τράπεζα.. Αυτά μου τη δίνουν.. Λες και θα τα πάρουμε μαζί μας τα κωλοφράγκα..
      Αμήν θα πω κι εγώ μαζί σου κοπέλα μου.. Να ναι καλά τα παιδιά. Σε φιλώ!

    • Κι εγώ αυτό πιστεύω Δήμητρά μου. Εστω το λίγο έχει τρομερή αξία και είναι υπολογίσιμο να σωθεί ένας άνθρωπος.
      Να σαι καλά γλυκειά μου. Φιλιά πολλά!

  4. Μαριλένα μου , εκ μέρους της Μαρίας Νεφέλης, πολύ σε ευχαριστώ!
    Χαίρομαι για τις ευαισθησίες σου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    • Μη με ευχαριστείς Αριστέα μου. Είναι χρέος και καθήκον η ανθρωπιά. Εκανες πολύ καλά κι εσύ κι η Πέτρα που κοινοποιήσατε αυτές τις ειδήσεις. Μπράβο σας. Νιώθω τόσο λίγη μπροστά σε τέτοια γεγονότα, ειδικά όταν αφορά νέους ανθρώπους. Εύχομαι ολόψυχα υγεία και ψυχικό σθένος! Με όλη μου τη δύναμη..
      Σε φιλώ κοπελάκι μου! ♥

  5. Διάβασα.
    Το δημοσίευσα ήδη στο Φ/Β,μια που λίγο πολύ απο τα μπλογκς έχει μαθευτεί.
    Προσπάθησα μέσω του λογαριασμού μου ebanking να μεταφέρω τις δυνατότητές μου,δεν ήταν εφικτό,δεν έπαιρνε ΙΒΑΝ. Τη Δευτέρα που θα κατέβω για τις εξετάσεις μου θα περάσω απο την Τράπεζα.Μακάρι να τα καταφέρουν τα παιδιά,όσο για τη βοήθεια του Κράτους,ελπίζω να έρθει εγκαίρως
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι,έστω και πικραμένα

    • Καλημέρα Χαρά μου. Να σαι καλά! Τα κορίτσια κάναν πολύ καλά που το κοινοποίησαν γιατί όσο περισσότεροι το διαδώσουν τόσο το καλύτερο! Από αύριο κι εγώ το πιστεύω θα υπάρχει κίνηση στη τράπεζα! 😉
      Μακάρι να πάνε όλα κατ ευχήν! Δυστυχώς το κράτος μας κωφεύει με δολοφονικές διαθέσεις.. Μόνο σαν συνάνθρωποι μεταξύ μας ότι κάνουμε. Και το λέω γενικά, όχι μόνο ειδικά εδώ..
      Σε φιλώ γλυκά Χαρά μου και να σου ευχηθώ κι εσένα να ναι όλα καλά με τις εξετάσεις σου!

  6. Τώρα έρχομαι από τα κορίτσια, δεν είχα καταφέρει να περάσω χθες.
    Τι να πω… στενοχωρήθηκα. Εύχομαι όλα καλά να πάνε.
    Φιλάκια πολλά, Μαριλένα μου και καλή σου εβδομάδα από αύριο.

  7. Καλή εβδομάδα Μαριλενα μου και εύχομαι από την καρδιά μου να πάνε όλα καλά και για τα δυο παιδιά .

  8. Χαίρομαι επειδή βλέπω πως όλοι/ες σκύψαμε πάνω από το ευαίσθητο αυτό θέμα..
    Νοερές αγκαλιές από Μελβούρνη και πολλά φιλιά 🙂 Περνώ βιαστικά, αλλά σας σκέφτομαι 🙂

Σχολιάστε

